X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אפשר להביס את כוחות הטרור תוך ימים ספורים אבל אי אפשר להביס את אלה המכונים "מחנה השלום", שחיים בהזיה ולא נותנים לכוחות הביטחון לעשות את מלאכתם
▪  ▪  ▪

צריך להפסיק להתייחס לפלגים השונים אצל הערבים. בכל פיגוע עושָׂה התקשורת מאמצים לא מובנים לברר מי עומד מאחורי הפיגוע, מי ייקח את האחריות ומדוע הוא בוצע. יכול להיות שזה חשוב למערכת הביטחון אבל מה זה מעניין את הציבור?
מתי נשכיל להבין שכל הערבים, אבל כולם, נלחמים בנו או תומכים נלהבים של כל פגיעה בנו. כל הזמן! מה זה משנה איזה פלג? כאילו שיש איזה פלג מתון שמוכן לקבל את קיומנו על האדמה הזאת.
נסנו על נפשנו מפני החיזבאללה בלבנון, אז גוייסו לחיזבאללה ערבים בתוך הארץ. נמלטנו עם הזנב בין הרגליים מרצועת עזה, אז הזירה עברה ליהודה והשומרון, בלי לוותר על ירי קסאמים מן הרצועה. בנינו גדר הפרדה מטופשת והיא איננה מפרידה ולעולם לא תהווה מכשול בפני מפגע רציני.
כמה שנבצֵר את עצמנו יותר, נהיה חשופים יותר ויותר. עוד ייפלו על ערינו טילים ואנחנו נמשיך לברבר על תהליך מדיני וּמפת הדרכים כשמהעבר השני לועגים לנו וממשיכים להכין פיגועים "איכותיים".
המלחמה בטרור הערבי צריכה ללבוש צורה אחרת לגמרי - לא עוד "מבצעים" מוגבלים כאלה ואחרים, אלא מלחמה כוללת עד להכרעה מוחלטת. במקום להקים מרכזים לחלום שלא ייתכן, עלינו להקים מרכזים למלחמה המתחוללת סביבנו.
מדיניות הממשלה היהודית היא מדיניות של אוזלת יד וחוסר אונים. שום מדינה בעולם לא היתה מקבלת מצב בלתי נסבל כזה שבו פיגועים קטלניים הם דבר שבשיגרה. אנחנו מתפוררים לעיני הערבים לאט לאט וזה מעצים את רצונם הצודק למחוק כל זכר למדינה שקמה על חורבותיהם.
הבעייה האמיתית איננה חיסול הטרור. אנחנו מסוגלים לבטל אותו מכל וכל בתוך ימים ספורים. מה שבולם את האפשרות הזאת הוא הפלג בתוכנו הקרוי "מחנה השלום". זהו מחנה בלתי מובס בעליל! הוא זוכה לגיבוי תקשורתי חסר תקדים, לבד מתזרים מזומנים המסופק לו ממדינות שכביכול חפצות לקדם שלום באיזורנו. ה"מחנה" ההזוי הזה מוכן לחלוקת ארץ-ישראל בינינו לבין מי שמרגיש בצדק שכל הארץ שלו ואין שום סיכוי שיוותר על גרגר חול אחד ויחיד ממנה. כל עוד קיים הפלג הנורא הזה בתוכנו, הוא רק ידרבן את הערבים לפגוע בנו עוד ועוד עד שנקרוס.
חלק העם השפוי, פקוח העיניים, לא יכול ל"מחנה השלום" הזה. מי שכן יכול לו הם רק הערבים. ביום בו יפגעו בציבור הזה פגיעה מטלטלת, יתקיים הסיכוי שיתחלף דיסקט במוחם של כל שוחרי השלום המדומה והמסמא הזה. רק אז יבינו שהם חיו בהזיה מתמשכת. היום הזה בוא יבוא, לא נוכל להימלט מפניו, שום תהליך מדיני לא יעצור בעדו.
לו היה מגיע לכאן איזה עם גִּירְגָשִׁי, מכריז על הארץ כמולדתו ההיסטורית מלפני ארבעת אלפים שנה, נלחם בנו, מחריב מאות ישובים, הורג בנו ומגרש את היתר לכל רוחות השמיים - היינו עושים להם פיגועים בדרגה שהפלשתינים רק יכולים לחלום עליה. השאלה שנותרה איננה מתי נתעורר, אלא אם בכלל.

תאריך:  06/12/2005   |   עודכן:  06/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארז זוננשיין
כיצד יכולים ביד ושם להשקיע מיליונים רבים בבניית פרויקטים אדירים אבל אין כסף קטן לשיפוץ וניקוי מצבות של נספים בשואה במקומות "לא חשובים" כמו בת ים?    אנחנו חייבים לדור הניצולים את הדבר הזה, גם בגלל שבזכותם כספי נכסי השואה עדיין זורמים לישראל
גורי גרוסמן
מיד אחרי הפיגוע בנתניה אספו המנהיגים החברתיים את חרטומי הביטחון שלהם והכריזו "עלינו לנהל מלחמה חסרת פשרות בטרור"    פתאום כולם שכחו את שלי יחמוביץ' החברתית    המסיכה החברתית הושלכה לירכתיים, כי עת ביטחון עתה. כשיירגעו הרוחות תושלך המסיכה הביטחונית לשוליים ושוב יפזזו על הבמה החברתיים
אברהם שרון
בבקור שאחרי הפיגוע בקניון השרון בנתניה עברתי בדיה ביטחונית יסודית מתמיד בסניף הביטוח הלאומי    לא התלוננתי. איש לא התלונן. בבוקר שכזה כולנו מבינים את חשיבות הבדיקות וכואבים את אובדן הקורבנות
עו"ד אברהם פכטר
לראשונה מאז קום המדינה הדיחה הוועדה למינוי שופטים שופטת מכהנת    התקדים הראשוני הזה שייך כולו לשופטת כהן, שעשתה את כל הטעויות האפשרויות עד שהגיעה להישג ההיסטורי
ד"ר רינה אזולאי
בואו נקיא את המושחתים מתוכנו, בואו נשאיר את המושחתים שהתרכזו בפח הזבל של מפלגת "קדימה" עם אפס מנדטים    הרי אף אחד מאיתנו לא באמת מאמין בערכים של בגידה, של שחיתות, של מאפיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il