X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הנבחרים-המושחתים-המקורבים מכוונים לטובתם כל המהלכים
▪  ▪  ▪

מורי ורבותי, קשה לראות איך מדינה שלמה הולכת לאבדון ואומה שלמה שותקת. רבים מנתחים את המצב, מתעלמים משני גורמים עקריים בסכסוך הישראלי-פלשתיני הבלתי נגמר. הגורם ראשון שבו מדובר הוא טיפשות. פשוטו כמשמעו מדובר בשני עמים טיפשים, אשר מאפשרים לעולם תחתון ומאפיונרים של ממש, למשול בהם.
רקב ושחיתות מהווים מודל להתנהלות הענינים כולל מערכות המשפט, ועיתונות ומדיה הנשלטת בידי דמגוגים, המאפשרים למושחתים-נבחרים-מקורבים, המשך הפרד ומשול בין העמים ובתוך העמים בין הקבוצות השונות בתוך שני העמים, כאשר התרחבות הקצוות בין עשירים ועניים מהווה "סרטן" אשר השפעותו רבה יותר מהסכסוך הערבי-ישראלי, הישראלי-הפלשתיני, היהודי-איסלמי.
גורם שני, הוא ההטפה באיסלם לחיסול פיסי של כופרים בידי המאמינים, בכל דרך וללא רחמים, הטפה המתאפשרת בעקר אצל שכבות אוכלוסיה שאין להם מה להפסיד והחיות בתנאי עוני נוראיים שניתן להגדירם כחיים הירודים ביותר עלי האדמה במיוחד למתבונן במשקפיים מערביות.
התאבדות וההפיכה לשהיד מהווה פתרון מעולה להשתחררות ממעגל העוני במיוחד כאשר הוא זוכה להערכה אדירה מצד שוטפי המוח הממסדיים-הדתיים. הרי קל יותר להרוג יהודי, מאשר לחסל מאפיונרים השולטים בכל רבדי החברה בה אתה חי. גם אם יש ויכוח על זכות ראשונים על אדמת ארץ הקודש, הרי יש מקום לשני העמים!!! עובדה זו כבר זוכה לרוב בשני העמים.
מי במזרח ומי במערב, מי בצפון והאחר בדרום, תוך שיתוף כלכלי-מדיני, אשר היה מעלה רמת החיים האזור, וגורם שבמקום הגירה אדירת מימדים מהאזור לכל קצוות העולם, תהייה הגירה לאזור ישראל-פלשתין, קרי שבני ישראל ישובו להתגורר בישראל ופלישתינים ישובו לפלשתין, ואלו שטענו בישראל לעולם לא, כמו אנשי השלטון הנוכחי, הם אלו שהיום מוכנים להקמת מדינה פלשתינית אשר לא ניתן אלא להודות, שהמתאבדים והטרוריסטים, הם שגרמו שהימין הישראלי הפך לשמאל, שהרי אצלו אידיולוגיה זה רק כסף ושלטון ואי הסכמה מהירה והמשך הפיגועים יגרמו להמשך ניסיונות חיסול המדינה היהודית, אשר באופן ההפוך לכוונתם, הם ורק הם חיזקו ושימרו את קיומה של ישראל, במקום לתת ליהודים לחסל את מדינתם לבדם, תהליך שלצערי נראה הולך ומתגבר, ורבים טוענים כי הקרב על עתידה של מדינת היהודים יוכרע במלחמות היהודים ולא בגלל טרוריסטים ומתאבדים מוסלמים-ערבים. אבל דבר אחד בטוח, כל עוד יש פיגועים, יש הרוגים אבל יש גם גורם מאחד בתוך מדינת ישראל.
לו היו הפרופסורים ואנשי הרוח משני הצדדים מטיפים לחיסול השחיתות אשר יש לה תקציבי אין סוף לכל מה שהמושחתים "צריכים", והרי שלטון המאפיונרים, יוצר מידי יום, עוד מתעשרים-מושחתים, שנהיים עשירים יותר ויותר בשני הצדדים והכל בחסות מערכת של בתי משפט ושופטים הממונים על-ידי אותה חונטה של נבחרים-מקורבים-מושחתים, לפחות לא היתה מועלת מידי פעם ההשערה חדשה-ישנה,כי אנו עומדים בפני סבב נוסף של אלימות, בתוך מעגל מרחץ דמים טרגי ואין סופי בין שני עמים.
המדהים הוא שכאשר חיים בחו"ל אם מצליחים לנטרל את הפוליטיקה של המושחתים-המקורבים-הנבחרים, לפעמים יש יותר מיחסים טובים, אבל נראה כי האינטרס של הנבחרים-המושחתים-המקורבים בישראל ובשטחי הרשות הפלשתינים, הוא שימור המצב הנוראי המשמר את כוחם, של מעטים השולטים באופן של דמוקרטיה מדומה, על רבים, אך ורק תודות לעובדה שהרבים פשוט, טיפשים וגם עדיף שיהיו עניים ורצוי מרודים!!! אבל נראה שהמצב בין העמים, מזכיר המצב הקיים ברוב המשפחות, המוקמות על-ידי זוגות שהיו פעם זוגות של אוהבים!!!
הייתי שמח מאד לקבל תגובות נטולות שינאה וענייניות במענה לכאבי, שהוא גם כאבם של רבים אחרים. למרות שאני כמעט בטוח שמכתבי זה לא ימצא ראוי לפרסום כמו רבים ממכתבי, מאמרי, וכתבי, אשר מטרה אחת לכולם, לנסות לשנות האוירה שה- ש.ג. הוא האשם, ולא המשוחתים-המקורבים-הנבחרים.
המחבר התגורר תקופה קצרה בחו"ל לאחר עשרות שנים של חיים ומילוי חובותיו האזרחיות כאזרח בישראל
תאריך:  16/12/2005   |   עודכן:  16/12/2005
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד חיים קליר
סיפור מהחיים על בעל בית קפה שזכה לביקור לא מנומס של לקוחות וחטף אירוע מוחי, ועל רופא מומחה שקבע כי לא הביקור הזה הוא שגרם לאירוע    בית המשפט העדיף את גרסת הרופא, וחבל
איתן גנור
האם חוקה בהסכמה באמת כדאית גם לציבור החילוני? לציבור הדתי יש הרבה מה להרוויח מ"עיסקה" שכזו. החילונים יכולים דווקא להפסיד, והרבה
מיכאל דבורין
נסים ישעיהו
הגיע הזמן שנתעורר ונפעל ליצור אחדות בתוכנו    זה אפשרי וזה חיוני    ועל-ידי זה תתקיים מיד הבטחת הנביא שקוראים בהפטרת השבוע: כא וְעָלוּ מוֹשִׁעִים בְּהַר צִיּוֹן לִשְׁפּט אֶת-הַר עֵשָׂו וְהָיְתָה לַה' הַמְּלוּכָה:
יואב יצחק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il