X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התגובה על מאות נסיונות הרצח האלה עד היום היו בומים על קוליים, אש ארטילרית ל"שטחים פתוחים", ל"מרחבי שיגור", והפגזת "צירי גישה" ניסוחים קופירייטריים נואלים לשטיפת מוחותיהם של אזרחים מודאגים שסכנת מוות מאיימת עליהם ועל ילדיהם
▪  ▪  ▪

בימים אלה חייב כל אחד מאיתנו לדמות בנפשו שמטח של קאסמים עלול ברגע זה להתפוצץ על ראשו ועל ראש ילדיו. זוהי החרדה המדירה שינה מעיניהם של תושבי שדרות, ישובי הנגב המערבי, ולאחרונה גם תושבי דרומה של אשקלון, שהקאסמים מאיימים על חייהם.
ראש עיריית שדרות אלי מויאל, שהתראיין ל- ynet, הביע את מצוקתם של התושבים במילים אלה: "במציאות הישראלית, אלפי טרוריסטים שמבקשים להרוג את הילדים של שדרות בכל שנייה שניתן להם, שוכנים להם בשלווה, רק 800 מטרים מהבית שאני מתגורר בו ומדינת ישראל לא עושה את מה שהיא היתה צריכה לעשות. לעשות, פירושו לבצע כל דבר כדי שחס ושלום לא תיפול שערה אחת משערות ראשו של ילד בשדרות, שמבקש ללכת לגן הילדים בשמונה בבוקר".
כך הוא אמר לאוזניים ערלות של ראש ממשלה ושר ביטחון, שהרקטות הללו אינן מזיזות להם, משום שאינן מסכנות את חיי יקיריהם.
מאז ההינתקות, התפוצצו בנגב המערבי קרוב ל-200 קאסמים, ומעשי ניסים - לא גרמו להרג המוני. ראש ממשלת ישראל ועושי דברו חייבים להתייחס לכל קאסם מתפוצץ שכזה כאל ניסיון לרצח שרק בדרך נס נכשל. כמו שאמש (20.12.05) הקאסמים התפוצצו ליד אוהלים ריקים במחנה צבאי בדרום אשקלון.
התגובה על מאות נסיונות הרצח האלה עד היום היו בומים על קוליים, אש ארטילרית ל"שטחים פתוחים" ל"מרחבי שיגור", והפגזת "צירי גישה". ניסוחים קופירייטריים אוויליים לשטיפת מוחותיהם של אזרחים מודאגים שסכנת מוות מאיימת עליהם ועל ילדיהם. לארסנל התגובות האמורפיות הללו נוספו אמש איומים כמו הפסקת החשמל בעזה וכו'. הגיעה העת לעשות, ולהפסיק לאיים באיומי סרק חסרי תוחלת.
ברוב ביזיון וקצף מתברר כי הקאסמים שהתפוצצו לאחרונה בדרום אשקלון, באזור בו תחנת הכוח של חברת חשמל, מתקן התפלה גדול וקו צינור הנפט, נורו מהריסות דוגית שפונתה במבצע ההינתקות. אכן שיפור משמעותי במצב הביטחון בדרום הארץ, שקיצר את טווח הקסאמים לאשקלון ובנותיה.
ואם יש עדיין חלושי דעת המשלים את עצמם כי המשך הריסת יישובים תרצה את ארגוני הטרור נאמר בהודעת הג'יהאד האיסלאמי: "אנשי הארגון ירו רקטה מסוג 'קודס 101' לכיוון ההתנחלות אשקלון בדרום שטחי פלשתין הכבושה מ-1948".
וכדי להסביר מה מצפה לתושבי שדרות, אשקלון, ויישובי מערב הנגב, אמר דובר ועדות ההתנגדות העממית מוחמד עבד עאל ל-ynet : "אנו פועלים בראש ובראשונה להגדלת הטווח שאליו יכולים להגיע הרקטות ואנו פועלים במקביל לשפר את הדיוק של הרקטות".
כרגיל, יהיו כאלה שיתגוללו עלי וילעגו בהתנשאות ובזלזול לדברים אלה, שאינם אלא איומי סרק והליכת אימים. ראוי שיתייחסו ברצינות לדברי האזהרה שהשמיע ראש אמ"ן אלוף אהרון זאבי פרקש, אתמול בוועדת החוץ והביטחון, כי קיים חשש שבשנת 2006 יבריחו ארגוני הטרור לרצועת עזה נשק מפר איזון כמו טילי נ"ט, טילי נ"מ, וקטיושות.
הוא הדגיש כי ארגוני הטרור פועלים בכל דרך להבריח אמצעים אלה לרצועה.
לסיכום: לחרדתם של תושבי הנגב המערבי, ראש הממשלה שלהם אינו רואה מכאן את הקאסמים המתפוצצים בפרצופם שם, ולכן התגובה הראויה בוששת לבוא משום מה...
אין ולו ראש ממשלה נבחר אחד במערב, שהיה ממשיך לכהן בתפקידו, אילו היה מפקיר בצורה נפשעת שכזאת במשך חודשים ארוכים את חייהם של אזרחיו.

תאריך:  21/12/2005   |   עודכן:  21/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי גולדשלגר
נתניהו יחזיר את הליכוד 30 שנה אחורה, אל האופוזיציה, אל ימי בגין ושמיר    בניסיון להחזיר את בני בגין לליכוד הוא כבר מאותת שזו כוונתו
נרי אבנרי
חלק מערביי ישראל לא רק שאינם נאמנים למדינה, הם אף אוייביה מבית    ויש להם גם נציגות בבית המחוקקים: ח"כ עזמי בשארה, שגם גאה בכך
עו"ד משה גולדבלט
מה עומד מאחורי מלחמת החורמה שמנהלת לשכת עורכי הדין נגד חברת הביטוח איילון? האם יש לכך קשר לפוליסת הביטוח המקצועית של חברת הביטוח מגדל, עליה היא ממליצה    עוד פרק במה שנראה כמו הסתרת פרטים מציבור עורכי הדין, אלה שמשלמים את הכסף
שלמה אידן
לגולדה, שעברה אירוע מוחי, היו בהרכב כוכבים כמו יגאל אלון וישראל גלילי    לשרון יש את אהוד אולמרט וצחי הנגבי    גולדה אחראית למחדל מלחמה יום כיפור, שרון אחראי למחדל ההינתקות    מצא את הדימיון
אלכס לוין
אם גם שופטי בג"צ אינם מתייצבים להגנת עניי ישראל אזי מדינה זו אינה ראויה למעט האמון שאזרחיה עדיין רוחשים לה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il