X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מי ומי במאושרים המשתוקקים להכרה ערבית בישראל אם ז'נבה היא סלע קיומו של יוסי ביילין, ייסע נא לז'נבה, וישמיע את הפרסומות הללו על יוזמת ז'נבה ברדיו הממלכתי של שוויץ.
▪  ▪  ▪

בתרועות גדולות יוצא גוף עלום ועתיר אמצעים למסע פרסום אדיר-מימדים. שלטי חוצות, מודעות ברדיו הממלכתי, מודעות ענקיות בעיתונות, וכולן נועדו לשכנע את עם ישראל שהוא זקוק, משתוקק, כמה להכרה מצד העולם הערבי, ולהסכם קבע. תתפלאי, אומרת המודעה, את בעד הסכם ז'נבה, כי הסכם ז'נבה מחייב הכרה במדינת ישראל.
אם יש דבר מקומם במודעות אלו, במיוחד אלו המשודרות ברדיו, הרי זה ההכרזה כי אנו משתוקקים להכרה מן הערבים. אנו, עם ישראל, בעל הקושאן האלוהי על ארץ ישראל, העם שכתב את ספר הספרים, העם ששמר על יחוד ומיוחדות במשך כ-4,000 שנה, ממש זקוקים להכרה של הפלשתינים בלאומיות היהודית, בריבונות היהודית, בזכותו של היהודי להתגורר בארץ ישראל.
הרעיון כי העם הפלשתיני, שלא היה ולא נברא עד אשר הכריז על עצמו כברית הטרור האנטישמי ב-1964, הוא זה שיעניק לעם היהודי את ההכרה, היא מגוחכת מאין כמותה. ישו, לפני 2,000 שנה, חי בין יהודים, במדינתו היהודית, נלחם ביהודים, ונצלב בין גנבים יהודים, מול המקדש שכבר היה קיים באותו מקום מזה 1,000 שנה.
כתבי האימפריה הרומית מלאים וממולאים בדברי ימי הדיפלומטיה והמלחמה בריבונות היהודית. יוספוס פלביוס תיעד כל עיר, כל מחוז, כל חומה, כל מקדש במדינת היהודים של לפני 2,000 שנה, וזו היתה מדינה מיושבת בצפיפות, בעיקר ביהודים, אסם התבואה של רומי, וכד השמן של מזרח הים התיכון. הערבים היו פולשים מדי פעם מכיוון פטרה, מכיוון החיג'אז, ותו לא.
כיצד משיגים הערבים היום את המעמד הנחשק של נותני ההכרה במדינה היהודית המתחדשת? נכון, ניחשתם, הם מנסים להרוס אותה, בכל דרך אפשרית. אין אמצעי שהוא נמוך מדי, נפשע מדי, מזוויע מדי שהערבים לא יאחזו בו כדי להרוס אותה. הם יורים בה, מתפוצצים בה, שורפים את יערותיה ומזהמים את מימיה. הם מוכנים אפילו להיות חברי הכנסת שלה, ועדיין לעודד את ההרס שלה.
ומה שכרם על כל מחול ההרס והרצח שהם מחוללים סביבנו ובתוכנו? האהבה והכניעה של מר יוסי ביילין, זה שיחלק את ירושלים, ויתחנן בקול יוקד ורועד מהתרפסות, קבלוני, קבלונו, הכירו בנו והרשו לנו לחיות.
ישנם שני הסברים אפשריים להתנהגות מבישה שכזו. האחת, יוסי ביילין, יוזמת ז'נבה ומפלגת מרצ אינם אלא משרתים של אדונים זרים שיש להם עניין להכין את ישראל לשחיטה המונית. שהם קבלני משנה של משרתי החמאס בתוך הכנסת, בשארה, טיבי, א-סנע וכו'. כדי להוכיח את ההשערה הזו יש להיכנס היטב לתוך המימון של מיזם ז'נבה ולראות מהיכן מגיע הכסף. רמז - גרמניה וסעודיה.
אפשרות שנייה היא שיוסי ביילין, בתום לב מזעזע, באמת משתוקק לשוב ולהיות דהימי, המעמד הגלותי המסורתי של יהודי בארצות האיסלאם. לא ברור מי משני ההסברים הללו גרוע יותר.
הגיעה העת להוציא את הגלות מעם ישראל. עם ישראל, הריבונות היהודית בארץ ישראל, על כל ארץ ישראל, יש להם בסיס עתיק, רחב ומוצק, שהוכר על-ידי כל מדינות המערב, כבר לפני 85 שנה. יש להשאיר את יוזמת ז'נבה במקומה הראוי, בז'נבה, שכן אין לה דבר וחצי דבר עם ארץ ישראל. אם ז'נבה היא סלע קיומו של יוסי ביילין, ייסע נא לז'נבה, וישמיע את הפרסומות הללו ברדיו הממלכתי של שוויץ.

תאריך:  21/12/2005   |   עודכן:  22/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ואדיק רוזנבליט
תנו לעובדים תחושת שיתוף, הבנה של התהליכים הכללים בחברה, תגמול על ביצועים, חזון ותקשורת עם הממונים עליהם, וקיבלתם עובדים טובים בהרבה    קוראים לזה "העצמת עובדים"
משה אבקסיס
מי צודק בסיפור הזה: האם בית המשפט, שלא הוא צריך להכריע בסוגיה מהו קיום בכבוד, או הפוליטיקאים שיודעים להבטיח אבל לקיים, לא ממש?
עו"ד גד שטילמן
ועדת הבר לא התמודדה כלל עם העיקרון האנכרוניסטי הקובע שנחלה היא יחידה כלכלית חקלאית עצמאית שאינה ניתנת לחלוקה מחשש שחלוקתה תפגע בכושרה לקיים משפחה חקלאית אחת    כל עוד לא יבוטל עיקרון זה, לא יימצא פיתרון של ממש לבעיית הירושה של משקים חקלאיים וחלוקה מאוזנת של זכויות הירושה בין בני דור ההמשך
עו"ד אברהם פכטר
מהו קו הגבול בין זכות הציבור לדעת ועיקרון הזכות לפרטיות? לציבור ולבוחרים זכות לגיטימית לדעת על מצב בריאותם ומחלותיהם של מנהיגיו    רצוי לאמץ את המודל האמריקני של מתן חוות דעת רפואית שנתית על בריאות הנשיא, ואצלנו ראש הממשלה
גורי גרוסמן
התגובה על מאות נסיונות הרצח האלה עד היום היו בומים על קוליים, אש ארטילרית ל"שטחים פתוחים", ל"מרחבי שיגור", והפגזת "צירי גישה"    ניסוחים קופירייטריים נואלים לשטיפת מוחותיהם של אזרחים מודאגים שסכנת מוות מאיימת עליהם ועל ילדיהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il