X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדינת ישראל אינה "אשמה" באפלייתם של 22% מאזרחיה העוינים אותה כמדינה יהודית-דמוקרטית, או אפילו כביתם הלאומי של היהודים ההתנגדות הנחרצת הזאת אינה באה לידי ביטוי בחדרי-חדרים, היא נזעקת על כל גבעה ותחת כל עץ קמל
▪  ▪  ▪

אזרח ישראלי ערבי קובל על כך שאין מאפשרים לבנו להתקבל לקורס טיס ולהגשים את חלומו להיות טייס בחיל-האויר הישראלי. לכאורה הקבילה לגיטימית, אם הנער הוא אזרח ישראלי במדינה דמוקרטית, הרי שזכויותיו ככזה עומדות לו כמו לכל נער אחר בישראל. אם כך מדוע בכל זאת נמנעת ממנו זכותו להתגייס לשורות חיל-האויר?
"איך המדינה, או מי מטעמה, יכולים להרשות לעצמם להפלות 22% מאזרחי המדינה בכל תחומי החיים בכלל, ובפרט שהנער הזה לא מבקש לעצמו טובת הנאה כלשהי, אלא תובע את זכותו לתרום מעוּזוֹ כטייס נאמן למדינה?", כך מתלונן האב בהתרגשות בתוכניתו של רזי ברקאי בגלי-צה"ל. "אני במקומם לא הייתי ישן בלילות!" הוא הוסיף.
יש הסוברים כי הפרשייה הזאת דומה למאבקה של אליס מילר להתקבל לקורס-טיס, כפי שאמר זאת במפורש רזי ברקאי, ואף איחל לאב שבנו יהיה ה"נחשון" הראשון, בקרב צעירים ערביים שהם אזרחי ישראל, לשרת בצה"ל כטייסים בחיל-האויר.
ללא ספק הדבר ירחיב את משמעות "כור ההיתוך" שצבא ההגנה לישראל כל-כך מתהדֵר בו. הרי בצה"ל משרתים רבים מיוצאי ארצות חבר-העמים שאינם יהודים, יוצאי אתיופיה שיהדותם מוטלת בספק בקרב היהודים השמרנים, וכמובן, משרתים בצה"ל בדואים מוסלמים, דרוזים, צ'רקסים, נוצרים - מדוע איפוא ייגרע חלקם של יתר הערבים אזרחי ישראל?
לא הייתי נדרש לסוגיה הזאת אלמלא העובדה שהאב מפנה אצבע מאשימה אל "המדינה, או מי מטעמה". זוהי האשמה מופרכת מיסודה, מהולה בצביעות, ואין ספק שהאב מכיר בעובדה הזאת.
מדינת ישראל אינה "אשמה" באפלייתם של 22% מאזרחיה העוינים אותה כמדינה יהודית-דמוקרטית, או אפילו כביתם הלאומי של היהודים. ההתנגדות הנחרצת הזאת אינה באה לידי ביטוי בחדרי-חדרים, היא נזעקת על כל גבעה ותחת כל עץ קמל.
יחיד, כזה או אחר, בקרבם איננו מעיד על הכלל המכריע של הערבים שהם "גם" אזרחי ישראל. הם מגדירים עצמם כפלשתינים מבחינה לאומית שהם "גם" אזרחי מדינת-ישראל, הם אפילו תובעים לעצמם אוטונומיה עצמאית בתוך המדינה, ולהשיב את שארי-בשרם לבתיהם ולאדמותיהם שנכבשו במלחמותינו.
נציגיהם הרשמיים - "וועדת המעקב הערבית", "אגודת בני הכפרים", מרצים בכירים וּסטודנטים ערביים באוניברסיטאות בישראל, חברי הכנסת הערביים - אינם רואים עצמם כאזרחים נאמנים של המדינה היהודית.
יום העצמאות שלנו הוא יום ה"נכּבה" שלהם, משפחותיהם, במעגלים הכי קרובים, משתייכות לאירגוני טרור השואפים לחסל את היישות הציונית. יש כאלה, כמו חבר-הכנסת עזמי בשארה, הקוראים ליהודים לעוף מפה עם הדמוקרטיה שלהם! המתונים שבהם, והם אינם רבים, מוכנים ב"נדיבותם" להפוך את המדינה היהודית למדינת "כל-אזרחיה".
הבעיה של העם היהודי ששב לארצו היא שחלקים נרחבים בקרבו אינם מכירים עוד בצדקת-דרכו ובשובו למכורתו היחידה עלי-אדמות. הרבה יהודים מדחיקים את הסכנה הקיומית לעם ישראל באין לו טריטוריה עצמאית משלו. ועל-כן, בעגלה ובזמן קריב יהיוּ לנו גם רמטכ"ל, שר ביטחון וראש ממשלה - כולם פלשתינים, ונאמר אמֵן בלית-ברירה!

תאריך:  10/01/2006   |   עודכן:  10/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
זרם של דוחות אנליסטים הסוקרים את הנעשה בישראל סביב הבחירות ומחלתו של אריאל שרון מתפרסם בשבועות האחרונים בעולם, ועשוי להפוך לגורם משפיע על הבוחר הישראלי - אם המפלגות יחלו לעשות בהם שימוש
עו"ד יניב זייד
כל מלה שאולמרט יוציא כעת מפיו תגרום לאיבוד עוד מנדט למפלגת קדימה. כל מלה שפרופ' מור יוסף מוציא מפיו, גורמת להתלכדות נוספת של העם סביב "מדורת השבט", ומחזקת את קדימה כ"מפלגת השבט". מור יוסף in, אולמרט out
נרי אבנרי
החתום מעלה, מאשים את אותם מקורבים, בהשלכת קשיש חולה, לזירה הפוליטית, משל היה גלדיאטור צעיר. וכל זאת תוך התעלמות אכזרית מהעובדה ששבועיים קודם, צלח בקושי "אירוע מוחי"
אליקים העצני
העניין שהדיפלומטים מגלים בכאבם של האיש ועמו, הוא כביכול אנושי. אולם, את מה שבאמת מדאיג אותם חשפו ראש ממשלת דנמרק ושר החוץ הבריטי: מי ימשיך כעת ב"גדה" את אשר החל שרון בעזה?
אליקים רובינשטיין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il