X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התקשורת ממילא מציגה את המתנחלים כאויבי האומה ותציג שוב תמונות של שוטרים בשחור, גבוהים וחסונים, צועדים בסך, ובידיהם "מתנחל" קטן ופורע חוק, פיאותיו מתנפנפות ברוח, וציציותיו פרועות
▪  ▪  ▪

אכילת השניצל בבית התמחוי לא הועילה לתדמית "המנהיג" של אולמרט. על כן נקבע קמפיין חדש, שעשוי לתרום לדימוי מנהיג ה"גבר גבר" של אולמרט.
חכמי הבחירות של אהוד אולמרט בחנו מספר אלטרנטיבות:
1. לעצור את מבצעי הלינץ' בחייל נתן זאדה.
2. לבצע עשרות אלפי צווי הריסה ופינוי מקרקעות מדינה של ערבים.
3. למנוע מהחמאס להשתתף בבחירות.
הצלחה בביצוע פעולות 1-3 היה מקנה לאהוד אולמרט תדמית של מנהיג "גבר גבר", שכה חסרה לו, אולם העניין מסובך, דורש משאבים רבים של צבא, משטרה, מהומות, בג"צ, עיתונות לא מפרגנת, כותרות שליליות בעלוני התקשורת.
מאבדים גם סיכוי לקבל אחוז ניכר מקולות הציבור הערבי. גם סיכון אישי לא קטן, אפשר להגיע להאג, לחטוף צעקות מקונדי. המסקנה של פוליטיקאי משופשף כמו אולמרט, לא להיכנס לצרות, שאפילו שרון נמנע מלהיכנס אליהן בערוב ימיו.
לכן הוחלט ללכת על יהודי חברון. הערך המוסף גדול, ואין סכנות גדולות מדי, למעשה אין סכנות כלל. התקשורת ממילא מציגה את המתנחלים כאויבי האומה ותציג שוב תמונות של שוטרים בשחור, גבוהים וחסונים, צועדים בסך, ובידיהם "מתנחל" קטן ופורע חוק, פיאותיו מתנפנפות ברוח, וציציותיו פרועות.
כל פגיעה ישירה של עגבניה רקובה, שזרק איזה ילדון בפרצוף של שוטר יס"ם תוצג בתקשורת המפרגנת כפיגוע מגדלי התאומים, הבג"צ יגבה. הציבור הנאור יהנהן בראש ויאשר, התקשורת תפרגן ותאתרג, קונדוליזה לא תתערב. ככה בונים מנהיגות.
סיסמת הבחירות הרוסית של ימי הצאר "הכה ביהודים והצל את רוסיה", התחלפה מעט: "הכה במתנחלים ייצב את אולמרט". וזה לא טוב ליהודים.

תאריך:  16/01/2006   |   עודכן:  16/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודית מליק-שירן
ראש הממשלה בתרדמת עמוקה. החרדה והדאגה לשלומו לא נותנות מנוח והישראלי המכוער חושב רק על עצמו. איך לקדם את עסקיו? איך להניע את החיים בשיווק אגרסיבי? איך האלימות הפכה לבת בית בישראל ואף אחד לא עוצר? אף אחד לא נותן את הדעת. כולם עסוקים בפריימריז, בתיקים עתידיים, במרוץ האישי על חשבון קולו של הבוחר. מה קורה לחברה שלנו, שהיא מרשה לעצמה להתבזות כל-כך?
אביתר בן-צדף
לפיד, פורז ו"שינוי" הולכים הבייתה – ארבע שנים מאוחר מדי    לפיד פורש מהחיים הפוליטיים, ופורז נשאר במשחק, וינסה מקצה שיפורים כדי להידבק לכיסא בכנסת
יובל ברנדשטטר MD
הדרך אל השלום היא התמסרות בנות ישראל למאהב הערבי
יונה סוקולובסקי
ראיתי מאות אנשים ששעות רבות עמדו לצפות בגבעות, בנחלים ובעיר המרוחקת מבלי שחשו בחלוף הזמן ועיניהם אינן שבעות. יופיו של מקום ניכר במשיכה שהוא יוצר ובמהירות שבה מתרגלת אליו העין. על-פי קריטריונים אלו אין מקום יפה מזה
יונה סוקולובסקי
מההיסטוריה ידוע לנו שהורדוס המלך הרחיב את חצר המקדש ונתן לו צורה גיאומטרית-מלבנית, שהתאימה לדרישות התכנוניות של הרומאים. את בנין בית המקדש השני הגדיל ופיאר עד שאף חכמי התלמוד, שלא נטו לדבר בשבחו, אמרו: מי שלא ראה בית שני בבנינו לא ראה בנין נאה מימיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il