X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כל הטוענים כי ארץ ישראל בסכנה, מעמידים את מדינת ישראל בסכנה. חוסר היכולת של סקטורים קיצוניים במדינה להבחין בהבדל ולהיאבק בכל מחיר עבור תפישה מטאפיסית של ארץ ישראל השלמה, מסכן ויסכן בהכרח את קיום מדינת ישראל השלמה
▪  ▪  ▪

הויכוח האידיאולוגי, הדתי, הביטחוני פרגמאטי, הכלכלי חברתי ייסוב בשנים הבאות סביב בחירת אזרחי ישראל בין מדינת ישראל השלמה, שהיא יציר אנושי של התנועה הציונית, עם משטר שלטון תוכן ומהות, לבין ארץ ישראל השלמה, שהיא יציר אלוהי מטפיסי המתפרש סובייקטיבית על-ידי הבריות השונות.
על-פי תפישתי, ארץ ישראל, מטבע הדברים, לא יכולה להינתן לחלוקה, הארץ יכולה להתחלק אך ורק על-ידי יוצרה. ספר בראשית מתחיל: "בראשית ברא אלוהים את השמיים וארץ...". הארץ במקורותינו היהודים היא לחלוטין לא יציר אנושי. כל הטוען לסמכות ו/או לכוח לחלוקה, או אי חלוקה, מעמיד עצמו מעל לבני תמותה בשר ודם, כל הטוען כך, לוקה בבוחן מציאות. את ארץ ישראל לא ניתן לחלק, לא מהותית, לא היסטורית, לא פיזית ולא רוחנית.
מדינת ישראל, שהיא יציר אנושי, כאמור, של התנועה הציונית, אכן ניתנת לשינוי ע"י בני אנוש, במהותה היהודית דמוקרטית, בגבולותיה, במוסדותיה, והיא אף ניתנת לחלוקה חלילה (ישראל ויהודה).
כל הטוענים כי ארץ ישראל בסכנה, מעמידים את מדינת ישראל בסכנה, על כלל חלקיה ומרכיביה. חוסר היכולת של סקטורים קיצוניים במדינה להבחין בהבדל ולהיאבק בכל מחיר עבור תפישה מטאפיסית של ארץ ישראל השלמה, מסכן ויסכן בהכרח את קיום מדינת ישראל השלמה.
לפיכך, הסכנה לכאורה לחיסול המדינה נוסח נשיא אירן, היא כאין וכאפס לעומת ההתנהגות של הפורעים כיום בחברון, אשר פוגעים הלכה למעשה באושיות המדינה.
תחושת הקדושה והשליחות בשם רוח הקודש, שעוטים המתפרעים על עצמם, בדברם כשליחי העם היהודי ואלוהים, מאפשרת להם לגיטימציה, לעשות כמעט כל מעשה, כולל פגיעה בכוחות צה"ל והמשטרה (ולרצוח ראש ממשלה). התחושה, כי הם מורמים מהעם, אפשרה להם לפנים להתבטא בצורה קיצונית כנגד ראש הממשלה אריאל שרון, וכיום כנגד מ"מ מקומו אהוד אולמרט.
טוב עשתה ממשלת קדימה, אשר החליטה להלחם בתופעה בכל הכוח בהתאם למתחייב בחוק. אך, עם זאת, חשוב לשאול שאלות, ולבחון: כיצד יש למגר את התופעה המסוכנת הזאת? מה עומק התופעה בחברה הישראלית? האם מדובר בבני נוער בלבד? כיצד המנהיגים של כל הסקטורים בחברה הישראלית משנסים מותניים ומחנכים את בני הנוער ברוח הציונות, באשר היא?
יישום, הרעיונות הגלומים במצע המדיני ביטחוני של מפלגת קדימה, הם שיבטיחו בעתיד את חוסנה של מדינת ישראל מסכנות האורבות מחוץ למדינה. ממשלת קדימה העתידית, תצטרך לצערנו ודאבוננו לשנות את הגבולות המדיניים של המדינה, בהתאם לרוח מפת הדרכים ולאפשר הקמת מדינה פלשתינית. ויתורים על חלקי ארץ, כואבים ככל שיהיו, יבטיחו את שלמות המדינה.

המאמר פורסם באתר האינטרנט של מפלגת קדימה
הכותב הוא מועמד קדימה לכנסת
תאריך:  01/02/2006   |   עודכן:  01/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפאל בוכניק
ניתוח מפוכח של הנתונים בשטח מציף ממצא בעל משמעות בלתי מבוטלת, שבבסיסו קיום מפגש אינטרסים בין ישראל לבין הרשות הפלשתינית בהנהגת מחמוד עבאס
פרופ' משה שטרנפלד
התיאוריה הסינית גורסת, כי הכליות והריאות הם האיברים האחראים על השיער בגוף    הכליות, שגם כך נמצאות בפעילות מאומצת לצורך הגדילה, מנוצלות יתר על המידה לצורך ניהול חיי מין טרם עת    אחד הנזקים האפשריים הוא נשירת שיער
אביבה וסמי עופר
מכתב גלוי לשוחרי האמנות בתל אביב וישראל
נרי אבנרי
הבגידה בבוחרים היא מעשה מכוער, אסור, ומסוכן לדמוקרטיה. מפני שהוא מסרס את הסיסמא, שאין דמוקרטית ממנה לאמור: "רוצה להשפיע- תצביע"!
אורן לביא
לא, זה לא עוד מאמר תמיכה בעמיר פרץ או במפלגת העבודה. זוהי תעודת הכישלון של התקשורת הישראלית בשיווק פוליטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il