X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לאחר פגישות עם אלפי תושבים מהמגזר הלא יהודי ראיתי כי התקווה והציפייה שהם תולים בקדימה מרגשת ומעודדת. היא מחדדת ומעצימה בי את תחושת האחריות והמחויבות שלנו, הנבחרים והבכירים, כלפיהם
▪  ▪  ▪

מתוקף התפקיד שהטילו עליי ברשימת קדימה - לרכז מטעמה את מטה הבחירות במגזר הלא יהודי - תפקיד שאותו קיבלתי על עצמי ברצון, אני נפגש בשבועות האחרונים עם אלפי תושבים ממגזר זה. רבים מבטאים באופן מפורש וגלוי אכזבה, הן מהמפלגות הערביות המסורתיות והן ממפלגות השמאל.
המכנה המשותף העולה מדבריהם הוא בהיר ופשוט: מפלגות, קטנות, שוליות, אף כי יש להן אג'נדה ברורה ומובחנת, אינן מסוגלות לייצג את האינטרסים האמיתיים של ציבור בוחריהן ושולחיהן. כוחן דל ומוגבל. קולן חלש מכדי להישמע, בוודאי קלוש מכדי להשפיע.
התקווה והציפייה שהם תולים בקדימה מרגשת ומעודדת. היא מחדדת ומעצימה בי את תחושת האחריות והמחויבות שלנו, הנבחרים והבכירים, כלפיהם. הם תולים בנו תקוות, שמים בנו את מבטחם. אסור לנו לאכזב אותם.
סוד גלוי, שאין סיבה להכחישו ואין טעם לטשטשו הוא, שהמגזר הלא יהודי סבל מקיפוח חריף ומאפליה משוועת על-ידי ממשלות ישראל לדורותיהן - רובן ככולן - להוציא את ממשלת רבין שהחלה בצעדים מתקנים, שאותם המשיכה ממשלתו של ראש הממשלה, אריאל שרון.
בימים אלה, בעוד כולנו נושאים תפילה להתעוררותו של אריאל שרון מהתרדמת העמוקה שהוא שרוי בה, להתאוששותו ולהחלמתו, היושר וההגינות מחייבים להודות: לא היה ראש ממשלה בישראל אשר פעל כמוהו לתיקון העוול ההיסטורי.
ביוזמתו, תוכננה וגובשה תוכנית חומש, מגובה בתקציבים ייעודיים, לצמצום הפער בין החברה הישראלית כולה ובין תושביה הלא יהודיים. אנחנו מצויים בתחילתו של תהליך ממשי, מוכח בשטח, של מעשה התיקון הגדול והחשוב הזה.
קדימה זקוקה למנדט גדול, מכריע, של רוב הבוחרים ולהפיכתה של התנועה למנוף של שילוב אמיתי בין חלקי האוכלוסיה במדינת ישראל.
בחודשיים שנותרו עד לבחירות אני אמשיך לסייר ולהיפגש עם תושבי המגזר הלא יהודי מדי יום. אעשה זאת בתקווה, באמונה ובשכנוע פנימי עמוק בזכות, בחובה ובעיקר - ביכולת של 'קדימה' להיות מקור משיכה להצטרפות בוחרים פוטנציאליים רבים מקרב תושבי המגזר הלא יהודי.
אני ממלא את התפקיד שהוטל עלי בתחושת שליחות כנה ואמיתית. השטח משווע ומייחל לשינוי. אני רואה עצמי חלק מרכזי מהגרעין האנושי הקשה של מחולליו - מייסדי 'קדימה'.
מהזכות הגדולה הזו נגזרת ונובעת גם החובה הגדולה שמוטלת עלי - לשכנע מספר רב ככל שניתן של אנשים להצטרף ולהתפקד לרשימת 'קדימה'.
אשמח להיווכח שרבים עומדים לצדי, שותפים לאתגר ההיסטורי ומטים שכם למאמץ המתחייב ממנו - להתעורר בבוקר העשרים ותשעה במרס כנבחריה של מפלגת השלטון הגדולה, החשובה והמשמעותית בישראל זה שנות דור.

המאמר פורסם באתר מפלגת קדימה.
ח"כ מגלי והבה, סגן שר החינוך, התרבות והספורט ומרכז מטה הבחירות של קדימה במגזר הלא יהודי.
תאריך:  08/02/2006   |   עודכן:  08/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיר גז
יוסי שריד
המלחמה בעירק תסתיים לא משום שהוכרעה, אלא משום שאין לג'ורג' בוש ברירה. המלחמה הסתבכה והסתאבה, והאמריקנים רוצים לראות את 160 אלף חייליהם שבים הביתה
ד"ר גדי אשל
רעי לוי
העמידה האיתנה בעמונה אל מול מתקפת המשובטים הולכת ומעצבת דמות חדשה לציבור הדתי לאומי בא"י    התמונות של פרש משטרתי הרומס בפרסות סוסו נער עברי, נחרתו עמוק בלב כל אם    משהו יתוסף מעתה לחלבה
מאיר אינדור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il