X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה כבר עשה עמרי שרון? רק השתמש בהון להשגת שלטון, האם בשל עבירה "פעוטת ערך" זו הוא ראוי לשבת בכלא? אברמוביץ אומר לנו מעל כל במה, שעדיף מנהיג מושחת, על פני אנשים ישרים שיש ספק לגבי יכולתם להנהיג
▪  ▪  ▪

האתרוג ממשיך לסוכך על משפחת שרון. אמנון אברמוביץ נטל לעצמו תפקיד הסניגור של עמרי שרון. הוא תקף את השופטת שגזרה את גזר דינו של עמרי. עפ"י אברמוביץ, לא מגיע לו עונש מאסר. עמרי הוא אזרח למופת, התפטר מהכנסת, הודה במעשיו הלא חוקיים ולפיכך ראוי שישב ביציע הכנסת לראות איך מושבעים חבריו מ"קדימה", שאותם קידם בלי שום קשר ליכולתם וכשוריהם.
אברמוביץ היקר! מה דעתך שאזרח שעובר בתמרור אדום, או שנתפס על נסיעה במהירות מופרזת יודה שעבר על החוק ולכן לא יוטל עליו עונש. אותו הדין לגבי שודד, או אנס.
מה כבר עשה עמרי שרון? רק השתמש בהון להשגת שלטון, האם בשל עבירה "פעוטת ערך" זו הוא ראוי לשבת בכלא? אברמוביץ אומר לנו מעל כל במה, שעדיף מנהיג מושחת, על פני אנשים ישרים שיש ספק לגבי יכולתם להנהיג.
כבוד השופט אברמוביץ, האם אתה מאמין באמת ובתמים שחברה דמוקרטית יכולה להתקיים כשהצמרת מושחתת? האם הפרת חוק מוכחת היא עניין פעוט שאפשר לעבור עליו לסדר היום? או שמא העבירה לא ראויה לענישה?
מאחר שאנחנו נמצאים לפני מערכת בחירות, ודאי תתקוף כל אחד שמבקר אותך בטענה, שהבקורת נובעת משקולים פוליטיים. נכון, איש מאיתנו אינו נייטרלי. עמדות נקבעות עפ"י אמוציות אישיות ופוליטיות. לכן יש לומר באופן גורף, שכל מי שמואשם ע"י בית משפט אינו ראוי לשרת את הציבור. ולא משנה השתייכותו הפוליטית. יש לטהר לאלתר את המערכת הפוליטית, שיש בתוכה יותר אנשים ישרים ממושחתים.
אסור לכרוך באותה התייחסות את מי שכתבו עליו בעיתון שעשה מעשים לא ראויים ואת מי שהוכחו מעשיו בבית המשפט. הכשרה גורפת של מעשי שחיתות לא ראויה להשמע במקומותינו. לא בבית הקרוב ולא בבית הרחוק.
תנו לשופטים המלומדים והמוסמכים לגזור את דינם של הנאשמים, הם המגינים האחרונים של הצדק. הם חומת המגן של הדמוקרטיה.
בלעדיהם נהיה רפובליקת בננות.

הכותב הוא תושב קיבוץ רביבים שבנגב ומנהל המרכז לחינוך ומחקר של קרן ברל כצנלסון.
תאריך:  16/02/2006   |   עודכן:  17/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארז רואימי
יש צורך במשרד ממשלתי, או, לכל הפחות, משרד שיעבוד במקביל למשרד החינוך, יאתר, יאבחן ויעצים תלמידים על בסיס כישרונם ויתרונם היחסי
שמעון יאיר
ישבתי מול אימי, הקמטים חורשים את פניה ואצבעותיה שעקמו, לעולם לא יבשלו את מטעמי גן העדן שנהגה לבשל. גופה הקטן נבלע בכורסא הגדולה, ובחיוך מנוגד להבעתה העצובה היא אומרת: "חבל, היתה לנו מדינה יפה, חבל. הכל הלך בגלל הערב רב האלה"
מישאל חשין
המישנה לנשיא בית המשט העליון נפרד מעולם המשפט: "ההרגשה עם כתיבתו של פסק-דין טוב, ראוי, שעושה טוב לאדם, שמציל אדם משיביו, שאומר אמת ועושה צדק - הרגשה עילאה זו קשה לתיאור אבל היא הנותנת טעם וצבע לחיים"
אהרן ברק
אהרן ברק נואם בטקס הפרישה של המישנה לנשיא, מישאל חשין
עו"ד ורו"ח רמי אריה
בקרוב יוצאו זימונים לבדיקות שומות מס לחברות ולעצמאים "ללא מגע יד אדם". בעתיד יתכן וגם לשכירים יינתנו החזרי מס או יוצאו שומות, בשל תאום מס באופן אוטומטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il