X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נתניהו חיסל במו ידיו את הפעילים שלהט בעיניהם, אלו שהיו כובשים את הרחובות, מציפים את הצמתים, בשלטים נוסח: "נתניהו טוב ליהודים", או: "ליכוד אחד גדול מול כל השמאל"
▪  ▪  ▪

ביבי חיסל במו ידיו את האמצעי שבעזרתו יכול היה להגיע לשלטון, ולהכות שוק על ירך את קבוצת האופורתוניסטים של קדימה ואת העסקנים של פרץ - את אותם מאות פעילים מוכשרים, ומסורים, של מנהיגות יהודית.
נתניהו חיסל במו ידיו את הפעילים שלהט בעיניהם, שהיו כובשים את הרחובות, מציפים את הצמתים, בשלטים נוסח: "נתניהו טוב ליהודים", או: "ליכוד אחד גדול מול כל השמאל".
כמתאגרף, שיצא מהאיפוס, ומכה בעוז בפרצופו שלו, כיסח לעצמו ביבי את הסיכוי להחזיר את הליכוד או הימין לשלטון, ולהיות ראש ממשלה.
כשתקף וגירש בתכסיס מכוער את משה פייגלין ואת מנהיגות יהודית לישראל, חיסל למעשה את הליכוד כאלטרנטיבה יהודית ימנית ושפויה.
כשהתחיל להשמיץ, בעודו מייחל לליטוף מהתקשורת, את אנשי מנהיגות יהודית, לא רק שלא קיבל את הליטוף המיוחל, אלא גם ירה לעצמו כדור ברגל. הוא נשאר כגנרל שלו אנשי מטה, בלי שום חייל- אין היום אנשי שטח לליכוד.
ביבי בחר להשתרך אחרי האופורתוניסטים של קדימה, רצה שיחשבו שהוא קדימה ב'. "ליכוד אחד גדול מול כל השמאל", זה עניין אבוד. הוא גם חיסל את הסיסמא שהעלתה את הליכוד לשלטון: "ביבי טוב ליהודים". במקום זה העלה מוטו של: נתניהו מחקה את אולמרט.
הבוחר היהודי האחראי, הימני, לא רואה הבדל גדול בין נתניהו לבין אולמרט, שניהם אופורתוניסטים, שניהם מנסים למשוך את מצביעי שינוי, שניהם הצביעו בעד ההינתקות, ושניהם חסרי חוט שדרה אידיאולוגי. ישנו הבדל אחד: ביבי נשאר בתקשורת אותו ביביהו שנוא ומושמץ, ואולמרט הפך להיות אתרוג.
תשוקתו של נתניהו להצטייר כעין קדימה ב', מפלגת פרווה, לא בשר, לא חלב, התפספסה לה, מפני שהעשירון הנאור בז לו, הוא לא חלק מהאוליגרכיה השלטת, הוא לעולם לא יקבל תואר אבירות של אתרוג, אף אברמוביץ' לא יפרגן לו - הוא תמיד יהיה בעיניהם איש המכירות של המטבחים ברהיטי רים, בנג'מין ניתאי, נטע זר, או לכל היותר- ביביהו.

תאריך:  19/02/2006   |   עודכן:  19/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גורי גרוסמן
אליקים העצני
עו"ד אברהם פכטר
השופט חשין קבע: "מי שמתחתן עם פלשתינית שיסע לגור בג'נין". התיקון לחוק האזרחות הוא חומת המגן של ישראל, מבחינה ביטחונית ודמוגרפית. ישראל אינה ולא תהיה מדינת כל אזרחיה. ביטחון ישראל גובר על כל עיקרון אחר
ד"ר אברהם בן-עזרא
בכמה מקרים בתנ"ך מקשיח ה' את לב הרשע כחלק מהעונש, על-מנת למנוע ממנו חזרה בתשובה בטרם ירצה את עונשו או אף בכלל, בהתאם למקרה ולחומרת העבירה
נרי אבנרי
עשרות שנים הסיסמא "די לכיבוש" מנקרת בתודעתנו. מתוך הנחה שמדינה פלשתינית לצידה של ישראל היא עובדה בהתהוות, נשאלת השאלה: מי חי תחת כיבוש, פלשתיני בעזה, או פלשתיני ישראלי בטייבה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il