X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הניסיון הטיפולי של הפרעות קצב של הלב מצביעות כי הדיקור הוא היעיל ביותר ורק מיעוט המקרים נזקק לתוספת של צמחי-מרפא
▪  ▪  ▪

הרפואה הסינית המסורתית מכירה בתופעה של מחלות לב למיניהן הכוללות בין היתר את תעוקת החזה והפרעות הקצב. הסיבה השכיחה לכך נובעת מחולשה באנרגיה של מסלול הלב.
התופעה יכולה להיות ראשונית של הלב או משנית לבעיה באיברים אחרים כמו הכליות למשל או לטחול-לבלב ולכבד. רק כדי לנסות ולהסביר את האפשרויות במונחים המערבים המוכרים לנו, אזי יתכן והסבל נובע על-רקע סוכרת, יתר לחץ-דם, עצבנות מוגזמת או דיכאון. ההשלכות הרגשיות הן בעלות ההשפעה הגדולה ביותר על התפתחותן של בעיות לבביות.
תעוקת חזה לרוב נגרמת משנית לבעיה רגשית אשר מסתיימת בהיצרות של כלי דם של הלב הגורמת לתעוקת חזה. ברוב המקרים הללו מדובר גם בלחות שהיא לרוב חמה ומעורבת בתהליך הזה. אנו מכירים את תהליך של טרשת עורקים ההולכת ומתפשטת בכלי הדם של הלב עצמו ושל המח או באיברים אחרים בגוף.
התפתחותה של הטרשת היא בלב עצמו, אך ישנה גם מעורבות של הטחול-לבלב ובגין כך הטרשת. חוסר האיזון בין הלב לכליות גורם לבעיות רגשיות הולכות וגוברות ועד כדי מעורבות של הלב. הכבד גם הוא משפיע על הלב. אנו מכירים ביתר לחץ-דם כגורם חשוב ביותר להשפיע על הלב ועד כדי תעוקת חזה ויותר. עלייה ברמת השומנים נובעת משילוב של מעורבות הטחול והכבד וכמו שכולנו יודעים, עלייה ברמת השומנים מהווה את אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לשינויים בכלי הדם של הלב.
הניסיון הטיפולי של הפרעות קצב של הלב מצביעות כי הדיקור הוא היעיל ביותר ורק מיעוט המקרים נזקק לתוספת של צמחי-מרפא. קרוב ל- 90% מכלל החולים מגיבים לדיקור בתנאי שלא נכלול בהם את פרפור הפרוזדורים.
פרפור פרוזדורים הוא סוג הפרעת קצב אשר איננו קשור למערכת האוטונומית העצבית ולכן חשוב ביותר לדעת את הסיבה לתופעה ואז משיגים תוצאות טובות לדיקור. בתעוקת חזה הטיפול בדיקור עוזר בהיבט של הכאבים וגם ביכולת התפקודית וירידה משמעותית בצריכת תרופות. חלק מן החולים יזדקק לתוספת של צמחי-מרפא אשר גם הם תומכים מאד בטיפול ומוסיפים לא מעט לתוצאות הטיפול ובמיוחד כאשר מדובר במקרים עם הטרשת.
בכל המקרים הללו רואים הטבה משמעותית ביותר בתפקוד היומיומי. המטופלים מגבירים את הפעילות, הם צורכים פחות ופחות תרופות והיכולת גדלה והסבל פוחת או נעלם לגמרי. תופעות משניות כמו הפרעות שינה פוחתות. החרדה הקיומית עד לחרדת מוות פוחתת או נעלמת. האדם חש בטוב והוא יכול לסמוך על עצמו ביומיום למרות שניתן להגיע לאפס צריכת תרופות. אין תופעות לוואי של תרופות אשר בחלקן הן ממש לא נעימות ולעיתים גם יכולים לסכן איברים או חיים. שוב לא נזקקים למעקב כה הדוק של הקרדיולוגים. הצורך בטיפולי דיקור פוסק כעבור פרק זמן סביר והחיים נמשכים במצב של בריאות.

פרופ' משה שטרנפלד הינו מומחה ברפואה פנימית ורפואה סינית
תאריך:  19/02/2006   |   עודכן:  19/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אבי גולדרייך
נתניהו חיסל במו ידיו את הפעילים שלהט בעיניהם, אלו שהיו כובשים את הרחובות, מציפים את הצמתים, בשלטים נוסח: "נתניהו טוב ליהודים", או: "ליכוד אחד גדול מול כל השמאל"
גורי גרוסמן
אליקים העצני
עו"ד אברהם פכטר
השופט חשין קבע: "מי שמתחתן עם פלשתינית שיסע לגור בג'נין". התיקון לחוק האזרחות הוא חומת המגן של ישראל, מבחינה ביטחונית ודמוגרפית. ישראל אינה ולא תהיה מדינת כל אזרחיה. ביטחון ישראל גובר על כל עיקרון אחר
ד"ר אברהם בן-עזרא
בכמה מקרים בתנ"ך מקשיח ה' את לב הרשע כחלק מהעונש, על-מנת למנוע ממנו חזרה בתשובה בטרם ירצה את עונשו או אף בכלל, בהתאם למקרה ולחומרת העבירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il