X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האם התקשורת מעוררת אלימות נגד נשים, שלא מרצונה?
▪  ▪  ▪

כאשר חברה מסחרית רוצה להחדיר מוצר לשוק היא מפרסמת אותו באגרסיביות, מנסה לשכנע הצבור שכדאי לרכוש המוצר. שרשרת של פרסומים משכנעת אחוז מסויים קטן לנסות.
לאחרונה בולטות התבטאויות של רוצחי נשים, אשר מעוררות שאלות רבות. "אני ארצח אותך כמו....."; "אני אשרוף אותך כמו...". הדוגמאות נהירות לצד האלים, כמו גם לצד המותקף! הפרסום - עשה את שלו !!!
העמדת הנושא בראש סדר היום על-ידי שדריות התקשורת, בעיקר מגישות החדשות בטלוויזיה וברדיו, מעוררת רחמים. נפח הזמן שהן מקבלות לנושא הוא עצום, יחסית לתאונות דרכים-שהן לא פחות קטלניות למשל.
הנושא נטחן במטרה להגן על נשים בסיכון. האם סיפור הרצח לפרטיו מועיל לנפגעות ולבני משפחותיהן? אני סבור ההיפך! הפרסום מועיל לאנשי ונשי התקשורת אשר סבורות שבכך הן מקדמות את ענייני הנשים, למעשה הן מקדמות את עצמן בלבד - על גבן וגופותיהן של האומללות !
המשפחות - כבר נפגעו. הנשים - כבר נקברו, טרם זמנן. התקשורת בשלה - מקשיבה רק לעצמה ולרייטינג שלה. הרי כבר הוכחתן שככל שתדברו ותטחנו את הנושא - לא תשפיעו לטובה על מספר הרציחות השנתי, אשר הולך וגובר. העובדה הקשה ביותר היא העובדה שהרוצחים מביאים "לאהובותיהן" דוגמאות שפורסמו ועברו שיווק אגרסיבי ברדיו ובטלוויזיה.
כן. יש לדווח על כל מקרה כזה, אין לי ספק בכך! אבל לעשות פסטיבל של שיווק ופרסום -לא ולא!!!
אני מזמין אתכם, כלי התקשורת, להביט במראה ולשאול: האם עוררנו, אפילו גבר אחד, לעשות המעשה הנתעב? מדוע שלא תנסו, לפרק זמן קצוב, לבדוק את השפעתכם? אם תוכיחו שאין קשר בין "פרסום ושיווק" לרצח נשים - אשמח אתכם ואנסה לחשוב הלאה.

תאריך:  24/08/2002   |   עודכן:  08/12/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס באר
דורש כי ההתייקרות במחיר המחירון של דגם רכב נתון, תהיה מוגבלת לשיעור השינוי בשער החליפין
גיל איל
ועדת הטלוויזיה של הרשות השניה החליטה להמליץ על הסרת תוכנית מלוח השידורים בערוץ 2, מכיוון שטל פרידמן עושה מה שכולנו חושבים על עצמנו - הוא משחק את אלוהים
גיל איל
השופט נסים ישעיה יוצר בפסק הדין שני תקדימים משמעותיים, הנשענים על פסיקת בית המשפט העליון
ענבל אביב
תכנון הפיגועים היה קפדני, האתרים נבחרו מבעוד מועד; המבצעים היו בעלי תעודות זהות, הנראות כמו של כל יהודי; שיטת הפעלת המטענים נלקחה מפעילות השב"כ הישראלי
נסים ישעיהו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il