X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מפלגת העבודה מציגה את האמת שלה במסע הבחירות
▪  ▪  ▪

בשעה טובה יצאו המפלגות למסעות הפרסום שלהם. בעיקר מדובר בסחרורים למיניהם שאמורים לשעשע אותנו, ובדרך, גם לשכנע אותנו. אולמרט הוא שמאלמרט, לביילין אין אמא ערביה, קדימה הולכת לאורו של אדם המצוי בתרדמת עמוקה, וכולי.
מתוך בליל המסרים שהקשר בינם ובין ההגיון מקרי בהחלט צף ועולה מסר אחד ברור ומוחלט, אשר משקף היטב את המפלגה המבקשת את אמונו של הבוחר. פניו המעונבים של פרץ המביט בנו ביושר ואומר: להילחם בטרור, לנצח את העוני. ברור, שקוף והגיוני.
מפלגת העבודה החליטה, בריש גלי, לעולם לא לנצח את הטרור. להילחם בטרור, בהחלט, אבל לעולם לא לנצח אותו. וכיצד אני יודע? מכיוון שאת העוני, בעיה לא פחות טעונה ואפילו יותר קשה, מתכוונת מפלגת העבודה לנצח.
מדוע לא לנצח את הטרור? מכיוון שברור לכל כי הטרור איננו הבעיה ומעולם לא היה. הטרור איננו אלא האמצעי של ערביי ארץ ישראל להילחם ביהודים עד הישמדם. במשך חמש עשרה שנה נוצרה האשליה כי אם תינתן לטרור התבטאות פוליטית, אצטלא של לגיטימיות, הוא ישנה את דרכיו ויהיה למדינה לגיטימית. כזו שניתן לקבע איתה גבולות, הסכמים, בריתות שיש להן אורך חיים של ממש. למרות כל העדות שכנגד, האשליה נופחה, טופחה, נשמרה כאתרוג יקר לבל יפגעו בה פגעי המציאות.
והנה בבת אחת הוכיחה האוכלוסיה הערבית את האיוולת של האשליה הזו. ארגון טרור מוצהר, אשר מתהלל בשמירה על דרך הג'יהאד זכה לרוב מוצק בקרב ערביי ארץ ישראל, מכל צידי הקו הירוק. אשליית הערבי הטוב והערבי הרע נופצה, ומעתה כולם חמאס. גם הערבי הטוב לכאורה מנסה עתה בכל כוחו להצטרף לחמאס, לג'יהאד, ומוכיח כי מעולם לא היה הערבי ה"טוב".
לכן ברור כי האוכלוסיה הערבית היא היא הטרור, היא אביו והיא אמו הורתו, היא אחיו והיא אחותו, לא ניתן להבחין ביניהם בעין בלתי מזוינת. על-מנת לנצח את הטרור, יש לנצח את האוכלוסיה הערבית. הניצחון היחיד שהאוכלוסיה הערבית תבין היא החזרתה למקום מוצאה, מחוץ לארץ ישראל. את התובנה הזו מסרבת מפלגת העבודה לקבל ולכן היא אומרת באופן הכי גלוי, איננו מתכוונים לנצח, אלא רק להילחם.
ומה באשר לעוני? כאן אין שום בעיה לנצח. ישנן שתי דרכים לנצח את העוני. האחת, לעשות את כולם לעשירים. השנייה לעשות את כולם לעניים. לא ניתן לעשות את כולם לעשירים מכיוון שמטבע הדברים, הסטטיסטיקה תמיד תשאיר פלח מסוים של האוכלוסיה מתחת לכל קו שיקבע. הדרך הטובה ביותר לעשות את כולם לעניים היא לקחת מכל אלו אשר יודעים לייצר הכנסה, ולהעניק לכל אלו אשר אינם לייצר הכנסה. עמיר פרץ מבטיח לנו שתחת שלטונו זה בדיוק מה שיקרה.
מעמד הביניים אשר משלם את מרבית המסים בישראל יהפוך לעני, ורף העוני יועלה כלפי מעלה (העלאת שכר המינימום לכוווולם) כך שכולם יהיו עניים באותה מידה. הנה אמת בפרסום.
ידוע כי את העובדות קשה לשנות. לעומת זאת, את הסטטיסטיקה קל לשנות. מפלגת העבודה מבטיחה לנו אם כן שנמשיך להלחם בטרור עד עולם. מפלגת העבודה מבטיחה גם שנעשה זאת מתוך עוני משותף, שרק נהגו של חבר הכנסת פרץ, וכן מספר קבוצות עובדים מיוחסות ימלטו ממנו.

מתגורר בצריף פח ועץ בנגב הצפוני
תאריך:  22/02/2006   |   עודכן:  23/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליקים העצני
החמאס היא תנועת כיבוש וגם תנועה של חזרה לערכים ולמסורת, ואילו קדימה היא מפלגת נסיגה והינתקות טריטוריאלית, ואף רוחנית. שלטון לשם שלטון, כוחנות, ציניות ושחיתות מבית מדרשם של מייסדי התנועה, שרון ובניו
דודו אלהרר
הערבים-ישראלים מוכנים להצעתו של אביגדור ליברמן לספח את כל הישובים הערביים במדינת ישראל למדינת פלשתין, בתנאי שמדינת ישראל לא תספח אליה שום ישוב יהודי מעבר לקו הירוק
רפאל בוכניק
הפנמת המשמעות היסודית הטמונה בניצחון החמאס, מחייבת התייצבות נחושה של ישראל, שתכליתה בלימת תהליכים מעצימי איום, כבר בשלב ה"דגירה"
שלמה אידן
האם אותה סמכות שנטל לעצמו מני מזוז כאשר הכריז על נבצרות זמנית של שרון, לא מחייבת אותו כעת להכריז על נבצרות קבועה? התשובה היא ללא ספק חיובית
עו"ד יוסי דר
מתברר, שאותם "שייחים מגדלי זקן", גם אם לא צבעוהו באדום, זכו לאהדה ולהערצה לפני שנים רבות, הרבה קודם ה"נכבה" של 48 וכל מה שבא בעקבותיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il