X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
שוש מיימון עיתונאית, צלמת ועורכת, חיה בלוס אנג'לס
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
היה מקסים ומחמם לב להיווכח כמה שירים יפים הנחיל לנו שמוליק קראוס. מחיאות הכפיים, החום והאהבה שהקהל הרעיף עליו היו מתת צנוע לאמן המיוסר, שבעת האחרונה חווה קשיי בריאות ופרנסה
▪  ▪  ▪


השבוע חוויתי ערב מרגש במיוחד. המוסיקאי אילן שס ויעקב מנדל, יושב-ראש א.מ.י. יזמו והרימו ב'צוותא' ערב הוקרה למלחין שמוליק קראוס. הקהל שגדש את 'צוותא' 2 (אין לי מושג למה לא ייחדו לערב הזה את האולם הגדול של 'צוותא' והסתפקו באולם בן 200 מקומות) זכה בערב נדיר שהוא תמצית החוויה הישראלית, שמוליק קראוס בגלגוליו השונים כמייצג את הרוח הישראלית במוזיקה: שמוליק של 'החלונות הגבוהים' עם אריק איינשטיין וג'וזי כץ, שמוליק של 'הטוב הרע והנערה' עם בני אמדורסקי, ישראל גוריון וג'וזי כץ, שמוליק של 'כיף התקווה הטובה'- עם חנן יובל, שמוליק ו'בובה זהבה' ושירי הילדים המופלאים של מרים ילן שטקליס, שמוליק של 'רואים רחוק רואים שקוף' ושל 'איך שגלגל מסתובב' - לחנים קסומים למלים נפלאות לא פחות של יענקל'ה רוטבליט.
על הבימה עלו בזה אחר זה אילן וירצברג, אלי יצפאן, דורית ראובני, דני בן-ישראל, דני סנדרסון, חנן יובל, יעל קראוס, ישראל גוריון, מאור כהן, מיכה שטרית, מיקה קרני, מיקי שביב, מני בגר, סופי צדקה, רונה קינן ותומר שרון. כל אחד ביצע שיר, כשהקהל מצטרף אליהם בלהט ודבקות.
יפה אמר אילן שס, המנחה ומיוזמי הערב, שהגיע הזמן להוקיר את האמנים שלנו כשהם עוד בחיים ולא אחרי מותם. שהרי אז זה כבר מאוחר מדי. הוא גם הבטיח שזהו מופע ראשון בסדרת מופעים שהוא ויעקב מנדל יוזמים.
היה מקסים ומחמם לב להיווכח כמה שירים יפים הנחיל לנו שמוליק. מחיאות הכפיים, החום והאהבה שהקהל הרעיף עליו היו מתת צנוע לאמן המיוסר, שבעת האחרונה חווה קשיי בריאות ופרנסה.
הערב שודר בשידור חי ברשת ב' ומיכה שרפשטיין, מפיק וחבר של שמוליק, צילם את ערב לטלוויזיה, כך שמי שפספס יוכל לצפות בו בקרוב על המסך הקטן.

תאריך:  26/02/2006   |   עודכן:  26/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ח"כ אורי אריאל
ממשלת כזו תכרות ברית הגנה עם אירן, ובכך תקשה על ישראל להפעיל נגדה אופציה צבאית בעת הצורך
יראון פסטינגר
משה שפיר
השורות הבאות היו אמורות להיכתב כבר לפני ימים מספר    הן התעכבו מפני חששו של הכותב מאשמת חתירה תחת אושיות המדינה, העם והארץ
אליקים העצני
רצונכם לדעת, מה היתה ממשלה שפוייה צריכה להעמיד מול ממשלת חמאס, בעלת המטרה המוצהרת להשמיד את ישראל? גל של התנחלויות! תקציבי ענק להרחבת ההתנחלות!
אריאל לביא
זה קרוב לשלושה עשורים עוברת החברה הישראלית תהליכי פירוק מאסיביים, אשר פירוק הציונות הדתית הינו רק חלק מהם. בכדי להתייצב מולם בצורה בונה יש לשנות את האופן שבו אנו תופסים את הריבוד בחברה הישראלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il