X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
משטרת ישראל מגלה שוב את חובבנותה כי רבה, בבזבוז כספי הציבור וברדיפה החולנית שלה אחרי תקשורת וחשיפה
▪  ▪  ▪

בראשית דברי, אפרד לשלום ממר זאב רוזנשטיין ואאחל לו, מכל הלב, כי יזוכה בדין על-ידי חבר המושבעים במיאמי, פלורידה, וישוב אלינו ל... פעילותו העסקית העניפה. "שלום חבר!".
בושה. כלימה. כך אני מגדיר את "מבצע רוזנשטיין". המבצע הראוותני, הבזבזני, המתוקשר והמוגזם, של הסגרת זאב (זאביק השועל) רוזנשטיין לאמריקנים.
ה"יעד מספר 1" הם מכנים אותו, כאן במשטרת ישראל, ולעומת זאת לא הצליחו להוכיח עדיין ולא כלום בעניינו. שנים רבות הוא "יעד מספר 1" של ימ"ר ת"א - ועושה הוא מהם צחוק. מי שעשה את כל העבודה, עד הנה, היו האמריקנים ולא משטרת ישראל. משטרת ישראל, אשר חשה תסכול אין קץ, מנסה לגנוב את ההצגה.
ב"מבצע חשאי" רעשני, בזבזני, המסוקר באמצעות הדלפות לרדיו ולטלוויזיה באה המשטרה ועושה "רעש וצלצולים". המולה. יחסי ציבור. מניירות. מנסה לגלות "תחכום". מנסה להפוך מבצע פשוט ל"מורכב", מבזבזת מיליוני שקלים של הציבור על "לוגיסטיקה", עאלק.
לו אני מפכ"ל, מסתפק הייתי בזינזנה משטרתית, פשוטה, צנועה אשר תלווה אותו למטוס וזהו. ממלא דלק בזינזנה, שם שני שוטרים, שלושה אם תרצו וזהו.
מי צריך מסוקים? ניידות, סירנות, אבטחה, ליווי, המולה, העברה בין יחידות כליאה, תכנונים, "יבש", "רטוב", סיסמאות, קודים. צרמוניה שלמה על כלום. אזיקים די בהם. זינזנה די בה - קצת דלק ויאללה - לנתב"ג. שים סירנה ויאללה - סע. תן גז. מה הרעש? מה ההמולה? איזה "מבצע"? מה זה כל ה"אופרציה" הזו...? אלא, שהמשטרה החלמאית שלנו, זקוקה למסת פרסום, מסה קריטית, לחשיפה, להצגות, לרעשים, לסירנות, לחשיפות בתקשורת, אקשן - הכל על "חארטה בארטה".
זהו בזבוז כספי ציבור לשמו. זו גם פגיעה קשה ומיותרת בזאביק רוזנשטיין ובכבודו. זכרו: האיש טרם הורשע. הכל צלצולים. הכל רעש. כך מתנהלת משטרה שאינה אלא בלון נפוח.
זוכרים? תלמוד בבלי מסכת בבא מציעא דף פה עמוד ב' נאמר כך: "אסתירא בלגינא קיש קיש קריא": וזאת נתרגם: סלע (סוג מטבע) אחד בלגינה (כד) מקשקש ברעש גדול. מכאן שכד מלא לא עושה רעש. דווקא הריק, שאין לו דבר ערך לתת, עושה רעש, בעוד שזה המלא, שיש לו מה לתת לא נשמע.

הכותב הוא משפטן, כלכלן, מוסמך במנהל עסקים.
תאריך:  06/03/2006   |   עודכן:  06/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד גלעד נרקיס
על אחריותו של רואה החשבון בהכנת תשקיף חברה כלפי בעלי המניות
עו"ד ד"ר אלתר ועו"ד הוכברג
לדעת ביהמ"ש, ההכרה בזכותה של האישה למחצית הפנסיה המשולמת לגבר אינה הופכת אותה שותפה לעבודתו וליגיעתו האישית
עו"ד יוסי דר
כאשר שלי יחימוביץ', חיית תקשורת משופשפת, ממליצה לקרוא קריאה חתרנית - כדאי לנו התמימים לקחת את דבריה ברצינות. אלא שהמלצה לקריאה חתרנית יכולה לפעמים להניב תוצאה משעשעת ולפעול כמעין בומרנג
בועז מושקוביץ
מירו כהן, חקלאי ותיק המעורה לפני ולפנים בחקלאות הערבית, מספר על השיטות המסורתיות הנהוגות אצל הערבים בגידול עצי זית    סיור בכרמי זיתים בין תקוע לאפרת: האם אכן נכרתו עצים? אכן כן, על-מנת לפנות מקום לפרויקט המים הפלשתיני, בשיתוף האיחוד האירופי    מה, אף אחד לא ראה מימיו עץ זית גזום?
עו"ד אברהם פכטר
יש טעם לפגם בוועדת החקירה לאירועי עמונה, כאשר ח"כ פעיל באירועים, הוא בצוות החוקר המוביל, ועוד שניים שלושה ח"כים, שהשתתפו באירועים, יושבים בוועדה המורחבת כצופים, מבקרים ומשגיחים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il