X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יועץ אסטרטגי של אריאל שרון בבחירות האחרונות, אשר סייע לו רבות לכבוש את השלטון ואת ליבם של רבים, ניתח לאחרונה בפשטות גאונית האופינית לו ש"שלושה סוגים של אנשים מגיעים לפוליטיקה. הסוג הראשון הוא אידיאולוג; השני, אנשים שהגיעו להישגים בתחום אחר, ומחליטים לפתוח קריירה שנייה; השלישי, כאלה שתמיד היו פוליטיקאים, מהיום שעמדו על דעתם. אהוד אולמרט נמנה עם הסוג השלישי". דבריו אינם דברי ביקורת - הן עובדה
▪  ▪  ▪

יועץ אסטרטגי של אריאל שרון בבחירות האחרונות, אשר סייע לו רבות לכבוש את השילטון ואת ליבם של רבים, ניתח לאחרונה בפשטות גאונית האופינית לו ש"שלושה סוגים של אנשים מגיעים לפוליטיקה. הסוג הראשון הוא אידיאולוג; השני, אנשים שהגיעו להישגים בתחום אחר, ומחליטים לפתוח קריירה שנייה; השלישי, כאלה שתמיד היו פוליטיקאים, מהיום שעמדו על דעתם. אהוד אולמרט נמנה עם הסוג השלישי". דבריו אינם דברי ביקורת - הן עובדה.
אולמרט אף הקיף עצמו בפוליטיקאים, מהסוג שלו. חיים רמון, דליה איציק וכן צחי הנגבי. "פוליטיקאים מהיום שעמדו על דעתם" אשר רכבו על גביהם של פעילי מפלגתם במשך שנים רבות אך ביום של חולשה נטשו אותם ואת דרכיהם.
על המתמודדים האחרים אפשר לומר דברים רבים, אך לא ניתן לומר שהם נמנים עם הסוג השלישי של פוליטיקאים - להם יש אידיאולוגיה. עמיר פרץ ויוסי ביילין משמאל, אשר בימים אלו מתרפסים בפני אבו מאזן למרות ברית הדמים שכרת עם החמאס, נאמנים לדרכם - דרך אוסלו וז'נבה, ועל כך יש אולי מקום לכבדם.
מימין, אביגדור ליברמן נלחם על עמדותיו למרות שבזמנו מצא עצמו במדבר פוליטי בשל עמדותיו. ליברמן הוכיח יכולת ביצוע, אמינות ונאמנות לדרכו ולכן יש מקום לכבדו ולהעריכו.
בנימין נתניהו, רביזיוניסט מבית אבא, הינו מנהיג שנוי במחלוקת ואף שנוא שינאה עיוורת על-ידי רבים. אך נתניהו, שדבק בדרך ההדדיות וכלכלה חופשית הצליח היכן שקודמיו ויורשיו כשלו. תקופת נתניהו כראש ממשלה הייתה השקטה בעשור האחרון, ותקופתו כשר האוצר הייתה המוצלחת בדור האחרון - וזו עובדה.
בבחירות אלה הדבר היסודי ביותר שעומד על הפרק הוא שאלה אידאולוגית - קביעת גבולות בטוחים וברי הגנה למדינת ישראל. איש אינו חושב שאולמרט, פוליטיקאי קטן שהיה משובץ במקום ה-33 ברשימת הליכוד עד לפני שלושה חודשים, באמת מתאים או ראוי להיות ראש הממשלה שיקבע גבולות אלו.

תאריך:  07/03/2006   |   עודכן:  07/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אדי מלכא
ההיסטוריה אינה משתנה, הדברים כה דומים
יצחק אדרי
זהו שכרו של מנהל בנק. הפערים החברתיים מתרחבים עד לכדי סכנה מוחשית ואף קיומית. זאת כאשר יש מעט שמרוויחים הרבה, ורבים שמרוויחים מעט
רועי פלד
אחרי המכות הניצחות שכבר הנחיתה על החמאס, שוב מאמצת הממשלה את עמדת מערכת הביטחון ועושה את הדבר היחיד שהיא יודעת: כוח, הרבה ועכשיו. ערב בחירות, מי יעז לחשוב על פתרון אחר?
עו"ד פנחס (פיני) פישלר
משטרת ישראל מגלה שוב את חובבנותה כי רבה, בבזבוז כספי הציבור וברדיפה החולנית שלה אחרי תקשורת וחשיפה
עו"ד גלעד נרקיס
על אחריותו של רואה החשבון בהכנת תשקיף חברה כלפי בעלי המניות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il