X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לשם מה, למען השם, מתכנן אולמרט לגרש מגב ההר עוד כ-100,000 יהודים? את השאלה הזאת ישאלו לאחר מעשה ויתחרטו מרה
▪  ▪  ▪

מסתגרים, מתבדלים ומתנשאים. חדורים תסביך עליונות ("אתה בחרתנו"). אינם נאמנים למדינה, מחוייבים לתורה שלהם ולרבניהם. שתלטנים, שואפים לכבוש את העולם. פרזיטים, מוצצי לשד העם, נצלנים. ערמומים וחלקלקים. אוהבי בצע ותאבי כסף. גזלנים. אלימים, וגם פחדנים. מתרבים בצורה מפחידה. חסרי רחמים כלפי מי שלא מהם. מסורים רק זה לזה. לא אנשים כמונו. בכאביהם, בתלאותיהם ואף במותם הם שונים. אינם ראויים לחמלה. חמקמקים. קשה להדבירם. סותמים להם חור אחד, יגיחו מחור אחר. מהווים איום וסכנה. רק הכוח, השפה היחידה שהם מבינים, ירסן את התפשטותם.
את הטקסט הזה קל לזהות. זה פרופיל אנטישמי טיפוסי. דה-גול השתמש בכמה מן הדימויים. תרגיל לקוראים. הנה פרופיל של המתנחלים בעלי הכיפות הסרוגות, בעיניים ישראליות, שמאלניות-ליברליות:
כובשים אלימים. כורתי זיתים ומנשלים. קנאים חשוכים. מסתגרים ומתנשאים. שחצנים עם תחושת עליונות - "אדוני הארץ". פורעי חוק. פוגעים בסמכות המדינה, בהכרעת הרוב, בשלטון החוק. נשמעים רק לרבנים שלהם. נצלנים. יישוביהם מנקרי העיניים הוקמו על חשבון ערי הפיתוח. העם מוכה עוני, והם יונקים מתקציבי המדינה. את הגגות האדומים שלהם בנו בשכר-רעב ששילמו לפועל הערבי. משריצים ילדים. צבועים וחלקלקים. הורסים להם בית בלתי חוקי אחד והם בונים שניים. שתלטנים. חודרים למערכות שלטון וצבא, אך נאמנותם כפולה. פוגעים בשוטרים וחיילים. אנשים נורמלים אינם פנאטים כמו הצעירים והצעירות שלהם, אינם מבלים מיטב שנותיהם בקרוואנים רעועים. מרוב פנאטיות לא באמת כואב להם כשמקבלים מכות. מיעוט שמתיימר להכתיב מדיניות לאומנית, מעוררת טרור, מכשול לשלום. איום וסכנה למדינה. רק פינויים בכוח יבטיח לישראלים האמיתיים, שוחרי החיים הטובים, אופק של שלום.
עיניכם הרואות, גם הטקסט השני הוא סטראוטיפ אנטישמי, שהמתנחלים הדתיים מתפקדים בו כ-"יהודים" של מדינת ישראל. זה המפתח למלחמת האחים שבפתח.
בפרדיגמה האנטישמית הקלאסית, המלים מבשרות מעשים. מי שמבקשים לגזול, להכות ולעקור אותו משורש - מסמנים אותו תחילה כ-"גזלן","אלים",פולש. את שד התסמונת האנטישמית ("דוסים-מתנחבלים") הוציאו מן הבקבוק כשהחליטו לנתק אותם. לא את הערבים, שנותרו מחוברים בכל התחומים.
ל"קדימה" אין מדיניות פנים, חוץ, כלכלה וחברה. "פרוגרמה" יש לה רק כלפי המתנחלים: "היפרדות" מן השד הדמוגרפי; מדינה פלשתינית נקייה ממתנחלים. זאת, למרות שמספר הערבים נופח ב-1.4 מיליון, שיעור הילודה הערבי יורד, וערביי יש"ע בין כך אינם מצביעים לכנסת. ולמרות שב"קדימה" כבר מודים, שלא תוכל להיות הינתקות צבאית נוספת ביו"ש, נוכח התוצאות הביטחוניות הקטסטרופליות שחוללה הבריחה מן הרצועה. החחש הוא שיפלו קסאמים בכל מרכז הארץ, והשטח יעבור לאל-קאעידה. מה גם, שאחרי נצחון החמאס - שלום, ואפילו שקט, כבר לא יהיו.
אם כן, לשם מה, למען השם, מתכנן אולמרט לגרש מגב ההר עוד כ-100,000 יהודים? את השאלה הזאת ישאלו לאחר מעשה ויתחרטו מרה. וגם זה קרה לאורך ההיסטוריה לעמים בגולה, אחרי שעבר להם שכרון הדם והשנאה. רק לאחרונה שאל עתונאי ספרדי, מה הרוויחה אירופה מרצח 6 מיליון יהודים והבאת 30 מיליון ערבים תחתם.

תאריך:  07/03/2006   |   עודכן:  07/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרופ' משה שטרנפלד
תחושות של כעס, מרירות, חוש צדק מוגזם, הססנות, אבל וצער לאורך זמן עלולים לגרום להאצת התפתחות של סרטן המעי הגס
עו"ד משה גולדבלט
מאז פסק הבורר של שופט בית המשפט העליון, שברו חברת הביטוח כלל וגורמים אחרים את כל כללי המותר והאסור. אין אנו עוסקים בהליך שיפוטי, המנסה כדין להביא לביטול פסק בורר, אלא עניין לנו במסע שיסוי והפחדה נגד מערכת המשפט, שכמותו לא זכור לי
נרי אבנרי
מעולם לא היתה תופעה כזו בישראל. ח"כ, בן של ראש ממשלה, מקבל מאבא שלו מדינה, ועושה בה ובאנשיה, כרצונו. כלבי השמירה רואים, משמיעים נביחות עידוד, ומכשכשים בזנבם. תודו, זה צריך להיות סוטול אדיר
מוטי שפירא
מבקר המדינה נדרש להשקיע מאמץ בבדיקת הכשל המערכתי שמאפשר למנות מקורבים בשירות הציבורי בקלות כה רבה
עו"ד יראון פסטינגר
בית המשפט קבע: "אל לו למשפט לקבוע, מראש, נקודות מוצא שונות לקטינים שונים בישראל, אך משום השתייכותם לקבוצות אוכלוסיה שונות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il