X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עמרי הוא רק השליח לדבר עבירה, הוא הפועל התאילנדי שעשה את העבודה השחורה, המלוכלכת והמצחינה, הוא שהוציא את הערמונים מן האש והגיש אותם מוכנים לבליסתו של אביו הרעב
▪  ▪  ▪

רבים וטובים נפלו לתוך מלכודת הפתאים שטמנה לתמימים התקשורת שומרת האתרוג, שברוב תחכום הרחיקה את האש מן האב, הסיטה אותה אל הבן, שהוא רק נושא הכלים, הלבלר שכתב את היומן, השעיר לעזאזל שהורשע בפלילים. בעוד האב מוטל על ערשו במצב קשה אך יציב, בבית החולים הדסה בירושלים, חף מכל עוון, ואולי אף יזכה להתעורר לתשואותיהם של חסידיו השוטים, הסומים והחרשים.
זה האב שאכל בוסר ושיני בנו עמרי תקהינה, בחסותה של עיתונות בולשביקית השוטפת את מוחם של קוראים פתאים. עמרי הוא רק השליח לדבר עבירה, הוא הפועל התאילנדי שעשה את העבודה השחורה, המלוכלכת והמצחינה, הוא שהוציא את הערמונים מן האש והגיש אותם מוכנים לבליסתו של אביו הרעב.
עמרי הוא קולט הברקים, בעוד הפאפא, שהוא אבי אבות השחיתות והטומאה, מסתתר מאחורי גבו הרחב. הוא זה אשר מצא את האדם הראוי ביותר לרשת אותו, את זה העשוי בצלמו ובדמותו, כולו מצופה בטפלון כמורו ורבו, שניהם אלופי הנכלים, הקומבינות, אותו הוא משח למנהיג אחריו.
הוא אשר גילה את הכישרון הגדול, ושלף אותו מהספסלים האחוריים של הליכוד, אחז בציצית ראשו ומינה אותו ליורשו. יורש כשיר, בעל רקורד ציבורי מתאים, שהשכיל כמורו ורבו לצאת תמיד בידיים נקיות שלא דבק בהן רבב. לאחר שמשח אותו למלך אחריו, רתם אליו את המוציא והמביא, את הבן הנאמן, העבד הנרצע העומד תמיד הכן לבצע כל קומבינה למען אדוניו.
טרם נפילתו לערש דווי הספיק לצקת את יסודות קדימה, המושתתים על הרקב שהביאו ממפלגת האם. את מרבית התפוחים הרקובים הוא ריכז בקדימה ואל צחנת הרקב מיהרו כל זבובי האשפתות, לחגוג את המשך השחיתות.
וכששואלים את שרי קדימה על השחיתות הזורמת בעורקי המפלגה שהוקמה בחטא, הם משיבים מבלי להניד עפעף, כי זאת הסיבה שבגללה הם נטשו את הליכוד ובראשם הצדיק צחי הנגבי וחבר מרעיו. והכבשים, שלא מהדיר שבחוות השיקמים, הולכים מהופנטים לצלילי חלילו של הרועה החדש, הממשיך את מחדל ההינתקות, כפי שחשף היום מבקר המדינה, בדוח חמור על תפקוד הממשלה בטיפולה בעקורי גוש קטיף.
זו אותה ממשלת קדימה, ששריה הם האחראים בחודשים האחרונים למחדל הבלתי נסבל, כאשר 250 משפחות מתגוררות עדיין בדיור זמני, שלא לדבר על מאות מפרנסים שעדיין מובטלים מאונס. וממשלת המחדל הזאת מבקשת לחדש את אמון הבוחר. כמה נלעג נשמע היום תשדיר השירות מחודש מאי 2005, כאשר אריאל שרון סייר בשכונת קרווילות, מלווה בעדת יחצניו, ופקד על מלחכי פנכתו "תתחילו לעבוד...!" ובכך פטר את עצמו ואת ממשלתו מהאחריות לאנרכיה שחשף המבקר.

תאריך:  08/03/2006   |   עודכן:  08/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
מבקר המדינה יבזבז אלפי שעות עבודה ועשרות עמודי נייר לכתוב דוחות, שאינם מחדשים דבר ואינם מעניינים איש, והתקשורת תעסוק בהם כארבעים ושמונה שעות    ניסו, עמרי, אהוד, צחי, בשיא וחבר מרעיהם ימשיכו להיות אושיות השלטון הישראלי
ח"כ אהוד רצאבי
רק אם שינוי תהיה מיוצגת בכנסת הבאה יהיה מי שידאג באמת לך, משלם המיסים. כי כל היתר מבטיחים, אבל רק לנו יש קבלות
עו"ד יוסי דר
יהודית מליק-שירן
כשמלאו לי אחת-עשרה , אמא שלי הפכה למשוגעת. ככה אבא אומר. באו אנשים עם מגבעות לבנות כמו של טבחים מבתי-מלון מפורסמים ולקחו את אמא. היא שמחה ללכת איתם. הרגשתי כמו באר שרוקנו לה את המים. הדמעות שלי כבר לא יצאו לשוטט על הלחיים שלי. ביום שאמא הלכה. הלכה ממני גם ילדותי.
חנה אייזנמן
בעוד אנ"ש מדקלמים "אין לנו עם אחר", קובע יצחק בן אהרון, כשתוצאות הבחירות אינן נראות לו: "צריך להחליף את העם"    ועמי איילון מבהיר ש"בחיי כל עם יש יותר מ'אלטלנה' אחת"    אכן, אין לנו עם אחר, אז למה אנו בוגדים בו? למה מנהיגים בישראל עונים "אמן", על כל פשעי מהרסינו ומחריבינו ומפקירים לידיהם את העם?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il