X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
שוש מיימון עיתונאית, צלמת ועורכת, חיה בלוס אנג'לס
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
שרון סטון היא בת בלי גיל, למרות שחגגה את יום הולדתה הארבעים ושמונה. כבת מזל דגים היא מיסטית ורוחנית וחמה ואלטרואיסטית. ואכן, היא נחתה כאן כדי לקרב את הלבבות במזרח התיכון המדמם
▪  ▪  ▪









היא נחתה כאן כמו פיה טובה. מרפרפת, נוגעת לא נוגעת, בשרביט הקסמים שלה, שולחת חיוך חם וכובש ומבט תכול וצלול. יש לה נוכחות של כוכב. איך שהיא נכנסת לחדר אי אפשר שלא לראות אותה. ולא רק בגלל קומתה המיתמרת לכ- 180 סנטימטר, הבלונד הזוהר והמבט הכחול המאיר שלה. יש בנוכחות שלה משהו מהפנט. קרירות אלגנטית מאופקת שמשדרת חום ואהבה. שילוב קטלני.
כשהיא מחייכת החיוך שלה מאיר את כל החדר, וזו לא פראפרזה. וכשהיא מדברת מיד ברור שהגברת לא רק יפה אלא גם מבריקה. היא מדברת בנחת, מתנסחת בבהירות, ממוקדת, עניינית, יודעת להצחיק ולרגש במידה.
שרון סטון היא אמאזונה. אישה גבוהה, יפהפיה, מישירה מבט נבון, חודר ומתנהלת בביטחון מעודן, מהול בהערכה עצמית שקטה. השילוב בין האיכויות הנשיות והגבריות שלה הרמוני. היא סקסית ורכה ומצד שני נחושה ומקרינה חוזק ועוצמה שקטה.
היא בת בלי גיל. למרות שחגגה היום את יום ההולדת הארבעים ושמונה. כבת מזל דגים היא מיסטית ורוחנית וחמה ואלטרואיסטית. ואכן, היא נחתה כאן כדי לקרב את הלבבות במזרח התיכון המדמם. כדי להניח כף יד חמה ומרגיעה על ראשים מיוגעים וקודחים.
"האם את פמיניסטית?", היא נשאלת במסיבת עתונאים קצרה שהתקיימה במלון דן. סטון, הזכורה לנו כפאם פאטאל האולטימטיבית מ'אינסטיקט בסיסי', מתכנסת קלות בתוך עצמה ועונה בטון רך ובמבט סמי מהורהר: "אני לא פמיניסטית. אני בן אדם חופשי ושווה לגבר בזכויות שלו. אבל אני לא שוכחת לרגע שאני לא גבר ואני לא יכולה לעשות את מה שהוא עושה. לכן", היא אומרת, "אני מציעה לו את עצמי. על הרוך שבי והנשיות והיכולת לתת. אני זקוקה לחוזק ולהגנה שלו, אבל בתוך זה אני בן אדם עצמאי שמעניק לו דרך היתרונות שיש לי עליו. כמו היכולת להיות אם, רעיה, אשה, חברה, בת זוג. יחד, אני והוא, מהוים צמד מנצח".
ככה במשפט אחד קצר ניסחה לנו שרון סטון את הפוסט פמיניזם. מחזירה אותנו לעצמנו, לנשיות שלנו ולחולשה כנקודה של חוזק. "הפמיניסטיות עשו את המהפיכה. הן שיחררו את הנשים. היום כבר מיותר להכריז על עצמך כפמיניסטית אם את מתכוונת להתנהל בעולם עם תכונות גבריות כמו כיבוש, אגרסיביות וקשיחות". סטון מציעה לנו להתבטא באמצעות רוך ואמפטיה. כל מה שחסר לגברים.
"כל העניין", היא אומרת ומישירה מבט נוקב, "זה להחליט. לפני שנה החלטתי שאני רוצה לפעול למען השלום בעולם. והנה בתוך שנה אני נמצאת כאן איתכם ליד האיש הנפלא הזה", היא מצביעה על שמעון פרס המתמוגג והמהופנט.
אחרי זה היא ושימון המשיכו ליפו, ופגשו ילדים יהודים וערבים שלומדים ביחד. פרויקט של מרכז פרס לשלום. בערב פגשנו אותה ב'פסטיבל אשה' בתיאטרון חולון. שרון סטון ושמעון פרס ישבו על הבימה כמו זוג ותיק והשיבו לשאלות של יפעת זמיר המנחה, כשברקע הילארי קלינטון שלחה ד"ש לנשים בישראל דרך מסך הטלוויזיה.
ולמי ששכח לרגע ששרון סטון אכן קורצה מחומר שקורצו ממנו נפילים, הראתה יפעת זמיר סרטון קצר שבו סטון מנחה התרמה במדינה אפריקנית מוכה באיידס. בתוך שעה סטון המדהימה הרימה שם תרומות בסך מיליון דולאר (!!!) למי שעוד היה ספק כמה כוח יש לנשיות וסקס אפיל באה סטון, האמאזונה הבלונדית היפהפיה ונתנה לכולם שיעור.
בסוף היא גם אמרה לנו שאם אומות העולם הן האיברים בגוף של כדור הארץ, הרי שמדינת ישראל והיהודים הם הנשמה של העולם. לכן היא באה לכאן עם מסר של שלום ואהבה. בסוף הערב פרס התמוסס לחלוטין והיה מאוהב עד כלות. וגם אנחנו יחד אתו.

תאריך:  09/03/2006   |   עודכן:  09/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
המדריך השלם לפעילות בפורים ברחבי הארץ
עו"ד עפר טויסטר
לא כל חיבור של שני מבנים, הופך אותם לאחד. חיבור שכזה חייב להיות חיבור בעל פונקציה, שמטרתו אינה להתגבר על הוראה בתוכנית, אלא פונקציה אמיתית, המשרתת את הבניין
ארז מלסה
הממשלה יכולה להשקיע משאבים רבים בקליטת העולים החדשים בכלל ועולי אתיופיה בפרט, אולם רק הירתמות של הציבור הרחב תביא להשתלבותם המלאה של קהילת יוצאי אתיופיה בישראל
מנחם ברוד
מרדכי השקיע את עיקר כוחו בתיקון הפרצה הרוחנית. הוא היה בטוח שכאשר עם-ישראל יתקן את השורש הרוחני של הגזרה, יסתדרו הדברים גם במישורים הטבעיים
יוסי עבדי
"דוקטרינת הדמוקרטיזציה" של נשיא ארה"ב שואפת להפיץ את רוח החירות והחופש בקרב מדינות ערב, ולשחררן משלטון הרודנות    ואולם, ה"מזור" האמריקני עשוי להביא לתופעות לוואי הפוכות, אשר יבססו, בשם רעיון החופש, "מזרח תיכון חדש" - כקרקע פורייה להתחזקות המפלגות הרדיקאליות    ארגון החמאס מיטיב להוכיח כיצד השיטה פועלת. הוא כבר הצליח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il