X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
לו היתה איזושהי מפלגה מבטיחה לנו ולילדינו - חיים, בסעיף הראשון של מצעה, הייתי מצביע עבורה. מי יכול להבטיח את זה?
▪  ▪  ▪

כל המפלגות הולכות יחד ובמרצ לליכוד השורות וּלהשקיע עבודה במטרה לצעוד קדימה אל היום הבהיר שיביא עלינו רעם. אנחנו יכולים לבחור כמיטב הבנתנו, אבל זוהי מערכת בחירות כפויה, לא נכונה, ויותר מכל - אין לה שום ערך!
בחירות דמוקרטיות אמורות להציב לפני הבוחר אפשרויות בחירה של נציגיו בפרלמנט שיקבעו את גורלו. לא את גורל הנציגים! לא את השכר וההטבות שלהם! הבחירות אמורות לתת לציבור הזדמנות לקבוע מי ינהל את ענייניו. מי ישפר לנו את החיים. החיים!
מדינת-ישראל עומדת על קביים בפרשת דרכים שבה כל דרך מסוכנת מרעותה. אין שום ערך להצהרות המפלגות! העוני הוא בעיה, אבל אסור להצביע למפלגה שחורטת על דגלה את המלחמה בעוני, משום שבשביל להיות עני צריך קודם כל לחיות. לו היתה איזושהי מפלגה מבטיחה לנו ולילדינו - חיים, בסעיף הראשון של מצעה, הייתי מצביע עבורה. מי יכול להבטיח את זה?
הבחירות האמיתיות במדינת-ישראל צריכות להיות בין שתי מפלגות בלבד. מפלגת היהודים ומפלגת הערבים. זוהי המחלוקת האמיתית בתוכנו וצריך לאפשר לכל אזרח יהודי או ערבי להצביע בעד המפלגה שהוא מעדיף. אנשים מכבסים מילים ורוקחים דייסות בשביל לא להגיד את האמת העירומה - יש כאן מאבק על דמותה של המדינה שבסופו של דבר תהיה אחת בלבד מן השתיים: או מדינה יהודית או מדינה ערבית.
רוב הסיכויים שזו תהיה מדינה ערבית, משום שהערביים חותרים למדינה ערבית והיהודים, בקוצר שכלם, רוצים מדינה דמוקרטית עם שיוויון גמור לכל אזרחיה. מטומטם אינו רואה את הטמטום משום טִמְטוּמוֹ! אם לא יקום פה מנהיג יהודי משכמו ומעלה שלא יחשוש להצהיר בפה מלא שהוא מעדיף על האדמה הזאת את הגזע היהודי, יוכרע גורל הגזע היהודי על-ידי הגזע הערבי. ושכל העולם יזעק "גִּזְעָנוּת!".
אשר על כן, הבחירות הללו אינן אלא פַּקָה-פַּקָה וּבזבוז זמן יקר שיהא בעוכרנו. במחנות הפליטים כבר אורזים את המטלטלין לקראת מחיקת היהודים במולדתם, ואנחנו משתטים על משכורת מינימום ותנאי הקשישים. עד היכן טַפָֿשְׁנוּ וַנְטוּמְטָם!
אנחנו, במו ידינו, מביאים על עצמנו שוב, את הסיבה היחידה שגרמה להקמת הציונות. אנחנו נסוגים לאחור מאה ועשרים שנה. אנחנו מוותרים על הבית הלאומי לעם היהודי! אנחנו רוצים גוֹלָה! רוצים להיות נִרדפים, מוכים וּמושפלים. בתת-הכרתנו אנחנו שואפים לְשׁוֹאָה! לא פחות!
חבל! זה היה ניסיון מעניין. איש מהוגי הציונות לא העלה על דעתו שיבוא היום הזה. שהעם היהודי עצמו יוותר על נוכחותו ויהא מוכן אף להקריב את חייו למען המטרה האווילית הזאת. אז הירוקים ישאפו עלה ירוק ועם העשן המיתמר נימוג כולנו לבזיון מדינת היהודים.

תאריך:  13/03/2006   |   עודכן:  13/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
חוזק השרשרת הוא כחוזק החוליה החלשה. החצר האחורית, היא החוליה החלשה בחברה הישראלית, וכל מי שרותם את עצמו כדי לעזור בחיזוקה, עושה מעשה נאצל
ד"ר אשר בלס
סקרי הבחירות "מפספסים" בגדול: שואלים למי הציבור מתכוון להצביע ולא אם יודע בוודאות כיצד יצביע ביום הבחירות
עו"ד ורו"ח ארז שגיב
בהיעדר הדרכה סטטוטורית באשר להיקף דירת המגורים, ניתן לומר, כי המבחנים שהתוו בית המשפט לעניין זה, הם מבחנים גמישים שהשימוש בהם ייעשה על-פי מבחני ההיגיון והשכל הישר
עו"ד ורו"ח רמי אריה
כל תביעה להחזר מס בולים תידון מחדש בבתי המשפט. ברוב המקרים לא תהיה הצדקה לדיון כזה. שכן, החזר מס הבולים בדרך כלל הינו מועט
ד"ר אינג' אברהם בן-עזרא
נכון הדבר כי אם יש היתר בנייה בתיק הבנייה שברשויות התכנון, אזי המסקנה היא כי יש היתר בנייה למבנה הישן, אך תהא זו טעות להסיק כי אין היתר בנייה למבנה הישן, על סמך בדיקת תיק הבנייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il