X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אנחנו נשלם בריבית-דריבית על מראה האסירים והסוהרים המושפלים בתחתוניהם. אין לדבר הזה לא מחילה ולא סליחה ולא כפרה! רק התבזות שלנו פי עשרה יכולה להיות מענה הולם, וזו ככל הנראה תהיה מטרת החמאס מן היום המקולל הזה והלאה
▪  ▪  ▪

רגע רגע! לפני שמדינת-ישראל נכנסת במצב-רוח פורימי לצהלה ושמחה, ראוי לבחון אם "מבצע הבאת הביכורים" ביריחו לא היה אלא "מבצע עוללות!" שזוהי רק ההתחלה-לה-לה-לה. אולי אחרי האינתיפאדות ופיגועי ההתאבדות אנחנו עומדים בפני התמודדות חדשה שיש להיערך אליה במלוא החומרה.
האירוע הזה נפל עלינו כדרך שנופלים עלינו אירועים מסלימים שאין לנו שום שליטה עליהם. היינו חייבים לצאת למבצע הזה! נאלצנו! הוכרחנו! עכשיו אנחנו מצויים במגרש שבו כללי המשחק השתנו לגמרי, וכמו תמיד נשלם מחיר יקר עד שנלמד בדרך הקשה את החוקים.
אנחנו נשפוט את העבריינים ונשים אותם מאחורי סורג ובריח עד שתבשיל לה עיסקה שבה נאלֵץ לשחרר אותם כמו טאטאלֵע. לא שמנו לב אבל נכנסנו בעל-כרחנו לעידן החטיפות. לא חייבים לחטוף חייל ישראלי! אפשר לחטוף ילד אוסטרלי במלבורן או טבחית איטלקיה זקנה בוונציה. כל העולם ילחץ עלינו ולא תהיה לנו ברירה.
הצרה שלנו שאנחנו לומדים רק לאחר מעשה. ה"פעולה הצבאית" ביריחו היתה לא אחרת מאשר כיתור פשוט שהיו יכולים לעשותו בעמונה ולא עשו. אני יודע שבמפקדות משיקים עכשיו כוסות על הצלחת ה"מבצע ההירואי", וזה מעיד כאלף עדים על טמטום חושים. אז לפני שמתבשמים באופוריה המערפלת, כדאי לנו להתכונן לרעות הבאות.
אפשר היה לבצע את הפעולה הזאת בחשאי, בשקט, בלי מצלמות ומיקרופונים. אבל לא! צה"ל הוא "הצבא הכי חזק במזרח התיכון". אנחנו נראה לכל העולם את נחת זרוענו נגד המתנכלים לנו. או-הו-הו- אנחנו נשלם בריבית-דריבית על מראה האסירים והסוהרים המושפלים בתחתוניהם. אין לדבר הזה לא מחילה ולא סליחה ולא כפרה! רק התבזות שלנו פי עשרה יכולה להיות מענה הולם, וזו ככל הנראה תהיה מטרת החמאס מן היום המקולל הזה והלאה.
אין לנו מושג באיזה איזור אנחנו חיים! מהי משמעותה של השפלה וּמה המחיר הנורא שנידרֵשׁ לשלם עליה. כמו במקרים רבים מספור אנחנו מוכיחים פעם אחר פעם את חוסר בָּשְׁלוּתֵנוּ להתערות במרחב הערבי הזה. ההיגיון שלנו זר למקום ואנחנו קטנים וחלשים מכדי לכפותו על מיליארד מוסלמים.
זה לא נעים וזה נורא ואיום, אבל אלה הם פני הדברים לאשורם.

תאריך:  15/03/2006   |   עודכן:  15/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
כדי לזכות ב"גן עדן עכשיו", צריכים הפלשתינים לרצוח יהודים ללא הבחנה. כדי לזכות בגן-עדן אח"כ, צריכים חסידיו של הרב עובדיה להצביע לשס, וכדי לזכות ב"שלום", צריכים אזרחי ישראל להצביע לקדימה
עידן יוסף
מפונים מנוה דקלים ערכו סרט חדש נגד איחוד לאומי-מפד"ל    בעריכת 'כתב אישום' והפצתו היה שותף גם ארגון חרדי אנטי-ציוני    שני הגופים אינם עומדים מאחורי הסרט    בערוץ 2 ייבדקו את עניין גניבת זכויות היוצרים בסרט, המבוסס על קטעים שנלקחו מחדשות הערוץ
פרופ' משה שטרנפלד
ד"ר זמיר אילן
"חדר המלח" מיועד לטיפול המסייע לסובלים ממחלות כרוניות ואלרגיות של מערכת הנשימה, כולל אסטמה
עו"ד ד"ר אלתר, עו"ד הוכברג
קשה להסכים עם בית המשפט שקבע, כי "בשל האופי הייחודי של לימודים אקדמיים כמו גם התואר עצמו, שהם בעיקרם בבחינת נכסים אישיים, לא יכול שרכישתם תותר בניכוי שוטף"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il