X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רחבעם זאבי נפל במלחמה שהוא נטל בה חלק נכבד והיה צריך לצפות כי גם בצד שלו יהיו נפגעים
▪  ▪  ▪

רחבעם זאבי נפל חלל במלחמה. לא היו אלה אוהביו או יריביו שהרגו אותו. היו אלה פלשתינים שהוא הכריז עליהם מלחמת חורמה, שראה בהם בני מוות חסרי זכויות, וטען שאם מישהו מהם, אפילו שוטר, יעז לעצור אותו במחסום, או חלילה לדרוש ממנו תעודות, הוא רחבעם זאבי ירה בו מייד.
רחבעם זאבי החזיק דרך קבע את דיסקית הלוחם על צווארו. לכן רחבעם זאבי נפל במלחמה שהוא נטל בה חלק נכבד והיה צריך לצפות כי גם בצד שלו יהיו נפגעים.
כמובן שיש רבים הסבורים כי אין ביננו ובין הפלשתינים מלחמה, מפני שבמלחמה יש שני צדדים, והפלשתינים בעיני רבים אינם צד בכלל, הם כלום, הם מיותרים כאן. אבל מה לעשות, גם אם אתה מתייחס למישהו כאל כלב מצורע ואתה בועט בו ומכה בו עליך לצפות כי שהוא ינשך ויכאיב לך.
כן יש פה הרבה בכיינים, ברגע שאנחנו סופגים מכה פורצים ביללות. אנחנו יכולים להרוס 3,000 בתים בעזה ולא להרגיש כלום, אבל מספיק שגג אחד נהרס בשדרות מרקטת קסאם מייד פורצת פה קינה ובכיה.
רחבעם זאבי הנהיג בשנות השבעים מרדפים כנגד מחבלים. על-פי פרסומים בעיתונים חיסלו יחידות צה"ל את המחבלים גם לאחר שהם התפרקו מנשקם ונכנעו. אם כך הרי זה פשע מלחמה. הוזכר גם באותם פרסומים שאחד החיילים שהשתתפו באותן פעולות היה שאול מופז. פרסום חמור שכזה חייב הכחשה. אבל לא שמענו שום תגובה בנושא. ואם מישהו חושב שבכך הנושא נעלם, טעות בידו, יום אחד הוא יצוץ שוב.
ויש גם כאלה שחושבים שלהרוג אנשים שהניחו את נשקם ונכנעו זה לא פשעי מלחמה מפני שאלה היו מחבלים פלשתינים. מי שרוצה שיחשוב כך. רק שלא יילל פתאום כשרוצים באנגליה לעצור קצינים ישראלים על חשד לפשעי מלחמה.
נכון, המערב צבוע ומתחסד. אז גם אנחנו צבועים ומתחסדים. ואם אנחנו רוצים להיות כאלה שלא נבכה ולא נתבכיין ולא נחשוב שכבודנו, כמו כבודו של רחבעם זאבי, יותר נישא ויותר נקי מכבודם של אויביו.

תאריך:  15/03/2006   |   עודכן:  16/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל רבינוביץ
עלינו, החילונים, להיערך, להסתגל ובעיקר לגשר על פערים ולכבד את אורחות חייהם של הדתיים - בדיוק כפי שנרצה כי יכבדו הם אותנו בעתיד. הדבר אפשרי כמובן, והוא יושג אך ורק בדרך אחת: כבוד עצמי והדדי
דודו אלהרר
אנחנו נשלם בריבית-דריבית על מראה האסירים והסוהרים המושפלים בתחתוניהם. אין לדבר הזה לא מחילה ולא סליחה ולא כפרה! רק התבזות שלנו פי עשרה יכולה להיות מענה הולם, וזו ככל הנראה תהיה מטרת החמאס מן היום המקולל הזה והלאה
נרי אבנרי
כדי לזכות ב"גן עדן עכשיו", צריכים הפלשתינים לרצוח יהודים ללא הבחנה. כדי לזכות בגן-עדן אח"כ, צריכים חסידיו של הרב עובדיה להצביע לשס, וכדי לזכות ב"שלום", צריכים אזרחי ישראל להצביע לקדימה
עידן יוסף
מפונים מנוה דקלים ערכו סרט חדש נגד איחוד לאומי-מפד"ל    בעריכת 'כתב אישום' והפצתו היה שותף גם ארגון חרדי אנטי-ציוני    שני הגופים אינם עומדים מאחורי הסרט    בערוץ 2 ייבדקו את עניין גניבת זכויות היוצרים בסרט, המבוסס על קטעים שנלקחו מחדשות הערוץ
פרופ' משה שטרנפלד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il