X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני קורא לבני הנוער להיות שותפים בקבלת ההחלטות החשובות במדינה ולהיות מעורבים. ומתוך הרצון להצלת המדינה ולאיחוד כרעייה, להמשיך לעמוד בצמתים, לייצג ולהסביר
▪  ▪  ▪

כתלמיד י"ב במערכת החינוך, וכנער שחי ומעורב חברתית ופוליטית במדינת ישראל, אני סבור כי היום כשאנו נמצאים בעיצומה של מערכת הבחירות שבה יבחר ראש ממשלת ישראל הבא, נבחרי העם והנהגת המדינה במוסדותיה השונים, חשוב שנדע מי הוכיח את עצמו, מי לוחם ומי המנהיג שראוי לשבת על הכיסא שישפיע על כולנו ועל עתידה של מדינתנו.
תחשבו איזה ראש ממשלה הייתם רוצים שייצג את כולם, ולאיזה בוקר הייתם רוצים להתעורר. הרי כולנו היינו רוצים בוקר שבו אין יותר פיגועים, שארגוני הטרור מפורקים מנשקם, שאין נסיגות חינם, שיש גבולות ברורים, שהכלכלה צומחת ומטיבה עם כל השכבות, שהאבטלה קטנה, שיש מקומות עבודה, שיש לנו צבא חזק, מערכת חינוך מצטיינת, שבני נוער וצעירים שמשפעים על המערכת השלטון בישראל!
עלינו, כנוער וכבעלי זכות ההצבעה, לעצור, לבדוק טוב, למי אנחנו מצביעים ולמי אנחנו נותנים את הקול בקלפי, כי המנדט הוא זה שיקבע את עתידנו וגורלנו לחמש השנים הקרובות וישפיע רבות על עיצובה, טיפוחה והגנתה של המדינה בכל התחומים והנושאים הבוערים. כך שחשוב למסור את "ההגה" לידיים הנכונות, מנהיג ולוחם שהוכיח את עצמו, לאורך כל הזמן, בעל מירב התכונות, הרקעים כבעל הניסיון הגדול והדרוש לניהולה והנהגתה של המדינה וחיינו בישראל.
האלטרנטיבה של היום היא דרך הליכוד, מפלגה שבה יש ערכים ברורים, עקרונות ומוסכמות מובהקים כגון: הפסקת נסיגות החינם, גבולות קבע, ירושלים כעיר הבירה הנצחית, רפורמה בכלכלה, בצמצום הפערים החברתיים, במשק שפועל ומקומות עבודה, רפורמה בחינוך, קידום הספורט והתרבות, והחשוב מכל איחוד העם ולא שנאת אחים חינם וכן, מצע ברור בתחום הביטחוני, המדיני, הכלכלי והחברתי, לכל שכבות ורבדי החברה. כי רק הליכוד יכול.
ערב הבחירות מציעים לנו פולטיקאים רבים, שלל הבטחות, דמיונות, הפחדות ולכלוך ומציירים לנו תמונת מצב עגומה לכאורה, שיש צורך בתיקון ושינוי, אך איש לא מכיר את הדרך הנכונה והאמיתית של הדרג שמבצע וקובע את המדיניות מבפנים. כי הדרך של הליכוד הוכיחה את עצמה לאורך כל ההיסטוריה של מדינת ישראל ויש בה שורה ארוכה של הישגים רבים ששייכים רק למרכז הימין בישראל, הבולטים שבהם: הצלת המשק והכלכלה וביטחון אמיתי למדינה.
אני קורא לבני הנוער להיות שותפים בקבלת ההחלטות החשובות במדינה ולהיות מעורבים. ומתוך הרצון להצלת המדינה ולאיחוד כרעייה, להמשיך לעמוד בצמתים, לייצג ולהסביר לנוער מהם מנהיגות ושלטון אמיתי. חשוב להביא ולהפיץ את העניין, חשבו להיות מודעים ולא אדישים, אסור שנאבד את המדינה והטרור ינצח. עלינו להתלכד וכאיש אחד נציל את המדינה שלנו. כי הנוער במדינת ישראל, לא נשאר אדיש, והוא חזק עם ליכוד מלוכד ומנהיג חזק לראשות ממשלת ישראל ולכנסת ה- 17, מר בנימין נתניהו.

הכותב הוא מ"מ יו"ר נוער הליכוד בת"א ונציג במועצת תלמידים והנוער הארצית לשעבר.
תאריך:  16/03/2006   |   עודכן:  16/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד משה מכנס
הודעת היועץ המשפטי לממשלה, כי טרם החליט מה יעשה במבוקשי יריחו, מלמדת ככל הנראה על מנהגים רשלניים
עו"ד אברהם פכטר
הוועדה הפרלמנטארית לחקירת אירועי עמונה והוועדה הציבורית לחקירת פרשת הקשרים בין המשטרה לאחים פריניאן בדרום, מספקות חומר אותנטי, למחדלים, התנהלות פסולה והרבה צללים ואזורים אפלים    "צדק צדק תרדוף" - אבל לא בדרך הזאת
מנחם ברוד
כשאדם מחליט שלא להצביע אין פירוש הדבר שהוא 'לא במשחק'. הימנעות היא הצבעה לכל דבר. מי שאינו מצביע - מצביע בפועל למתנגדיו המרים ביותר
יורם הורוביץ
רחבעם זאבי נפל במלחמה שהוא נטל בה חלק נכבד והיה צריך לצפות כי גם בצד שלו יהיו נפגעים
טל רבינוביץ
עלינו, החילונים, להיערך, להסתגל ובעיקר לגשר על פערים ולכבד את אורחות חייהם של הדתיים - בדיוק כפי שנרצה כי יכבדו הם אותנו בעתיד. הדבר אפשרי כמובן, והוא יושג אך ורק בדרך אחת: כבוד עצמי והדדי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il