X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

במה מתחילים? האבסורד של מה שנקרא קדימה הוא כה גדול, שאתה משוכנע שרק במדינה שלנו, מלאת האבסורדים, יכול היה דבר כזה לקרום עור וגידים.
התגלגלו לידי סקרים מהחודשים ספטמבר ואוקטובר ושם נשאלה השאלה מי יכול להנהיג את הליכוד? בנימין נתניהו מוביל בראש, אחריו שרון, ולנדאו, מופז ושמות נוספים מופיעים בתחתית הרשימה. שמו של אהוד אולמרט נעדר משם, איך אומרים במקומותינו, לא ספרו אותו בכלל. מי התייחס לאהוד אולמרט?
והנה, ראו זה פלא, לפתע פתאום הוא נמשח והומלך על-ידי התקשורת והם הזליפו עליו שמן, וקראו כשר, כשר, כשר, והם מנסים להלעיטנו מן השחור השחור הזה, כל היום וכל הלילה. עוד יילמדו פרקים, על איך אפשר להגיע לשלטון מבלי שתקבל פתק אחד בקלפי, איך מפלגה שלא היתה, שדדה את שוד המנדטים הגדול ביותר מבוחרי הליכוד.
ואיך רוקחים מרקחת כזאת, מה המרשם? ובכן, המצרכים לעוולות, לאי צדק, להשחתה, אינם משתנים, הם קבועים, קודם כל יועץ משפטי לממשלה המטהר כל שרץ, קודם את שרצי שרון, אח"כ את הגירוש, וכל לכלוך שלטוני. לזה יש להוסיף את שופטי בג"צ שלא עצרו את מינוי אולמרט, שופטים שאיש לא בחר בהם, שהם שיבוט עצמי, שהם חונטה שמאלנית דיקטטורית, ומנצחת על המקהלה כמובן התקשורת, שהיא אינה תקשורת עוינת אלא תקשורת אויבת, שהיא רומסת ותוקפת ודורסת בהסתה פרועה, כל יהודי חובש כיפה וכל תושב יהודה ושומרון, וזה האומר ארץ ישראל שייכת לעם ישראל, הוא בכלל קיצוני הזוי הראוי למעצר מינהלי.
אבל לקראת כל אבו מאזן היא יוצאת מגדרה, כל הברגותים הם לוחמי חופש, כולל מתפרעי השמאל בבילעין שבסיועם איבדו שני חיילי צה"ל עיניים, וחייל מג"ב נהרג, זו שכל כתבלביה מגלגלים עיניים רומנטיות, ונמסים מול המסך כלפי כל צר ואויב.
חשבתם ששפעת העופות יכולה להיות מסוכנת? הפרה המשוגעת? כמה הורעלו מהם? אצלנו מדביקים את כולם בחיידק טורף, אלים, המרעיל את המוחות. התקשורת הזו דנה אותנו לאבדון. היא אינה מניחה לאנשים לחשוב לבד, מייצרת בועות שקריות מעוותות מדי יום, היא מכתיבה לבג"צ את ההחלטות, והיא יוצרת עם נטול מחשבה, נטול הבנה, שאינו מבין כי הוא מובל אל המשחטה. לאט לאט הם מרקידים את כולם סביב עגל הזהב של מדינת כל אזרחיה.
הבג"צ כידוע אינו פראייר, יש לו כוח ביד והוא מנצל אותו לקידום השקפת עולמו, כך גם התקשורת שנרתמה כל כולה למען קדימה, קדימה זו שהודיעה על כוונותיה להמשיך בגירוש, מוכיחה כי היא אתרוג משובח יותר ועל כן, צריך לשמור עליו ביתר קפידה.
הם כל כך בטוחים בניצחון שכבר מחלקים תיקים, וכמובן מה שלא יכול לקום בשום מדינה קורה אצלנו, בכל מקום מציבים אנשים לפי משרדים, אצלנו נבנים משרדים לפי אנשים, בקדימה כבר יודעים מה יעשו, הם ילחמו בשחיתות ובאמת מי עשוי להילחם במושחת אם לא מושחת בעצמו?
הם יביאו לנו שחר חדש אליו חותר ללא ליאות מספר 2 בקדימה שמעון פרס, חשבתם שאי אפשר להחליף שחר? לפני 13 שנים, הפציע לפרס ולביילין, השחר של אוסלו, וביילין הביא לפני 4 שנים עוד מפלגה של שחר, ואהוד ברק קם לשחר של יום חדש, וגם שחר אפשר להחליף, אם מחליפים נניח מכונית כל כמה שנים, אז למה לא שחר?
עם מגוון כה רחב של דעות ללא מכנה משותף ביניהם, קרוב לודאי שלקדימה יש הרבה "שחרים". וכדי שנביט אל אופק חדש מה יותר אופקי מהצהרת כוונותיה שתגרש מאה אלף יהודים, תהרוס בתיהם, תחריב ישוביהם, כל מה שהיה בגוש קטיף, אבל פי עשרה.
ביוני 2005, נשא אולמרט נאום לפני הארגון השמאלני האמריקני I.P.F (הפורום למדיניות ישראל), "אנו עייפים מללחום אנו עייפים מלהיות אמיצים, אנו עייפים מלנצח, אנו עייפים מלהביס את אויבינו" עם מסר של עייפות, ייאוש וחולשה שכזה האם הוא יכול להוביל את מדינת ישראל בימים אלה? האם העם הזה ראוי לראש ממשלה עייף ומעייף?
נותרו עוד ימים ספורים עד לבחירות. המשורר אורי צבי גרינברג כתב באחד משיריו על חלום שבו הוא חולם על אריות, שחדלו להיות אריות: "הלכתי אחריהם וקראתי בקול בלשון אריות: "אריות, אריות", והם לא הבינו לשון אריות עוד, אז בכיתי מאוד".
לנו אין ברירה אנו חייבים להתעורר. אם אנחנו לא רוצים לאבד את התקווה זו בת שנות אלפיים, ואם אנחנו רוצים להיות עם חופשי בארצנו, גם בעמונה וגם בירושלים. אם האריות שכחו את שפת האריות נזכיר להם, כי אין שפה אחרת, זולת שפת האריות...

תאריך:  24/03/2006   |   עודכן:  24/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהרון שוורץ
מה כדאי לאזרח שאיכפת לו מהמדינה להצביע? בואו נחשוב ביחד
נסים ישעיהו
בתחילת שירת הים, ששרנו לאחר קריעת ים סוף (שמות ט"ו), אמרנו זֶה אֵלִי וְאַנְוֵהוּ    על כך אומרים לנו חז"ל (במדרש רבה) שבאותו מעמד היה כל אחד ואחד מראה באצבעו ואומר זֶה אֵלִי וְאַנְוֵהוּ    כלומר, 'להצביע' זה קיצור של 'להראות באצבע'    ידוע גם הביטוי 'האצבע המורה'    את הכיוון או את החפץ, לא משנה, העיקר שהצבעה פירושה להראות באצבע
דניאל בלוך
שיעור המתלבטים הגבוה, כ- 15% שבוע לפני הבחירות, מלמד שעדיין הכל פתוח. למתלבטים בין קדימה לעבודה או מרצ, הדבר הנכון ביותר הוא להצביע בעד עמיר פרץ והעבודה
אופיר פלק
לאחר שבועות של טריקים ושטיקים, ספינים והטיות בוטות של פוליטיקאים - הגיע הזמן לבחור. הגיע הזמן להחליט - שמאל או ימין, כן נסיגה או לא נסיגה. אני החלטתי ללכת על בטוח
אברהם שרון
האם היה הכרח אמיתי להשמיד באופן סיטונאי כמות עופות העלולה להמיט אסון על מגדליהם? האסון הוא לא בשל "מחלתם" של העופות, אלא בגלל שבחיסולם ההמוני יש משום כריתת ענף הלול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il