X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
למרות שרוב העם לא חש בכך, ישנה מלחמה קשה על אופייה של המדינה הזו. במחנה אחד נצמדים אנשי התקשורת, האקדמיה ומערכת המשפט, שמהווים כמעט את כל מוקדי הכוח במדינה הזו, קרי האליטה החילונית- שמאלנית. ובצד השני נמצא המגזר הדתי-ימני
▪  ▪  ▪

בס"ד
מהי הסיבה האמיתית להחלטה לגרש את תשעת האלפים היהודים מגוש קטיף? ומהי הסיבה האמיתית להחלטה להרוס את תשעת בתי עמונה?ומהי הסיבה האמיתית לפסקי הדין של בג"צ, שתמיד פוסק נגד ערכים יהודיים וציוניים? ומהי הסיבה האמיתית לרעיון החקיקה של החוקה כעת? ומהי הסיבה האמיתית לתוואי הגדר, שנבחר כך שרוב רובם של תושבי יו"ש היהודים יהיו מחוצה לה?
לכל אחת מן השאלות הללו, נראה על פניהן, שצריכה להיות תשובה ספציפית, ללא קשר כלשהו ביניהן. אבל לא כך המצב. לאמיתו של דבר יש פרדיגמה אחת, שיטה אחת והסבר אחד לכל ההחלטות הגורליות הללו: המלחמה הסמויה, זו בין היהודים והישראלים, המלחמה על נפשה של המדינה.
לכן, למרות שרוב העם לא חש בכך, ישנה מלחמה קשה על אופייה של המדינה הזו. במחנה אחד נצמדים אנשי התקשורת, האקדמיה ומערכת המשפט, שמהווים כמעט את כל מוקדי הכוח במדינה הזו, קרי האליטה החילונית- שמאלנית. ובצד השני נמצא המגזר הדתי-ימני. נכון לרגע זה מאזן הכוחות בהחלט לא מאוזן. מ- 1967 מרגישה האליטה השמאלנית שאט אט "הערב רב" הדתי-לאומי לוקח מהם את מושכות המדינה. מבחינתם הנושא קיבל יתר דחיפות עם "המהפך" של 1977, כאשר הליכוד עלה לשלטון, לראשונה אחרי שלושים שנות הגמוניה ללא עוררין של השמאל.
לאמיתו של דבר, רק נראה שהימין עלה לשלטון, כי ההסתדרות, התקשורת, מערכת המשפט - כולם - נותרו מאז ועד היום בידי השמאל. כדי לנטרל את כוחו של הימין החוצפן ולוודא שלעולם הוא לא יקח באמת את מושכות השלטון, החל השמאל לעבוד ביתר שאת כדי לדכא את המגמות שזיהה, המאיימות על שליטתו במדינה הזו.
ולכן, אחרי שנכנס אהרן ברק לכס נשיא בית המשפט העליון, הוא החליט לבצע פוטש חוקתי והכריז שהכל שפיט. הוא החל "לחוקק" ע"י פסקי הדין שלו החלטות עוקפות כנסת, שמטרתן לשנות את דמותה של ישראל ממדינה יהודית למדינת כל אזרחיה. ברק התערב בכל נושא, כולל גיור, נישואין וגבולות המדינה. שום נושא, מביטחוני גרידא ועד הילכתי גרידא, לא הרתיע אותו. היום אפשר לומר שאחרי חקיקת החוקה, אם וכאשר זה יקרה, המדינה כבר לא תהיה יהודית אלא מדינת כל אזרחיה, עפ"י המודל שאימץ מר ברק - המודל האמריקני. וכך יבוא לקיצו החלום היהודי לחזור לארצנו ולהקים בה את ביתינו הלאומי-היהודי.
בגזרה המדינית, הגירוש מהגוש, עמונה, הגדר, לכולם מטרה אחת, יחד עם החוקה: לשבור סופית את רוחו של הגוש הדתי-ימני, כך שיתפורר ולעולם לא ירים את ראשו שוב. הפופולריות העצומה של שרון באה בעקבות הצלחתו "לדפוק" את המתנחלים והדתיים. סוף סוף קם שמאלני ששם אותם במקומם והראה להם מיהו באמת "הבוס" במדינה הזאת. שרון ניצל את השנאה מתחת לפני השטח בקרב השמאל והחילוניים עד תום, וכך זכה לפרגון בלתי יאומן לכל מעשיו המושחתים - כי המטרה: תבוסת המחנה הדתי-לאומי, מצדיקה את הפיכתו לאתרוג של השמאל החילוני השולט במדינה. וזה גם ההסבר לפופולריות של קדימה, מפלגת הערבוביה של אופורתוניסטים ומושחתים מהדגם של אריק שרון.
כל התירוצים להינתקות ולנסיגות הבאות, כמו שמירה על הרוב היהודי, אינם אלא משקרים והגזמות שהופצו ע"י התשקורת והפוליטיקאים מהשמאל, כדי להרתיע את העם מחזונו הגדול של מדינה יהודית בגבולותיה ההיסטוריים. ולכן, השלב הבא בתוכניתו של השמאל החילוני בדיכוי הימין הדתי, הינו לחלק את ירושלים, לוותר סופית על הר הבית ולמסור את כל יו"ש לחמאסטן.
כל אזרח שבליבו פועמת נשמה יהודית חייב להבין שזו המלחמה הגדולה, מלחמת הנשמה, על זהותו של עם ישראל. שאלת השאלות הינה מה עלינו - הציבור הדתי-לאומי - לעשות כדי למנוע את ביטולה של מדינת ישראל היהודית? ובכן:
• חובה להצביע עבור מפלגות הימין.
• חובה להילחם עד חורמה נגד החוקה, שהיא האמצעי, לא, המסמר האחרון בארון הקבורה של המדינה הציונית.
• חובה להבהיר לקברניטי המדינה, שהמחנה הדתי-ימני לא יהיה הפראייר של המדינה עוד. הוא לא ימשיך להוות כחמישים אחוז מן החיילים הקרביים של הצבא רק כדי לבצע עוד גירושים שיוזם השמאל המשתמט. שום חייל יהודי לא יהיה שוב שותף בגירוש אחיו.
צה"ל יהיה צבא ההגנה לישראל ולא צבא הגירוש לישראל, או שלא נהיה בו.
• חובה לבצע מהפיכה חינוכית בבתי הספר הממלכתיים, כך שכל ילד יהודי ידע את בסיס היהדות: אמונה, מצוות ומוסר. בנוסף, על רבני ישראל להבין שיש צורך דחוף "במסיון יהודי" מאסיבי, כי רוב העם הזה אינו יודע מדוע הוא פה, ומדוע טוב להיות יהודי וציוני.
• חובה לשנות במהירות את שיטת בחירת שופטי בית המשפט העליון. לא יתכן שתהיה הינתקות כה גדולה בין העם החפץ במדינה יהודית לבין אותה אליטה השמה לעצמה כמשימת-על לחסל את הרעיון האלוקי הזה, את חלומו של העם הזה מיום היוולדו במעמד הר סיני.
• חובה להרחיב את האופציות התקשורתיות שישנן לאזרחי המדינה. יש להנפיק עוד רשיונות רדיו וטלוויזיה ולעודד את הקמתה של עיתונות כתובה חדשה, מאוזנת, שתמסור לאזרחי המדינה את האמת, לא רק את "האמת" של השמאל, שומרי "האתרוגים".
אריק שרון והתקשורת הכניסו את עם ישראל לתרדמת מסוכנת ביותר. כאשר לבחירות אין משמעות ולמשאל ומפלגה אין משמעות, מדוע על האזרח לטרוח ולהצביע? התוצאה הינה אפתיה לאומית כללית. ולכן, לא רק אסון ביטחוני איום ונורא הביא עלינו שרון, דרך הגירוש מהגוש שהוביל ישירות להקמתה של חמאסטן ביו"ש, אלא הוא גם גרם לערעורו של העם בערכה של הדמוקרטיה ולעלייתה של חונטת "קדימה" המושחתת, שמטרתה היחידה היא לשלוט על המדינה - עבור השמאל ולמען השמאל.
בעוד שבוע נדע אם זו תהיה המורשת האמיתית של אריק שרון, ח"ו, או שבעזרת ה', העם התעשת ברגע האחרון וימנע את האסון הביטחוני-ערכי שבישל לנו אריאל שרון לפני הסתלקותו מהזירה הפוליטית.
המשימה הלאומית הכפולה הינה: על מחנה השמאל-חילוני להתנער משנאת האחים שביסס ו"הכשיר" אריק שרון, ועל מחנה הימין להתעורר מן האפתיה והתרדמת שהכניס בו אריק שרון, שמעשיו הנוראיים גרמו לאותו מחנה איכותי לאבד תקווה במדינת ישראל. בעזרת ה' נצליח להינצל ממורשת שרון המאיימת בחיסולה של ארצנו היקרה.

תאריך:  25/03/2006   |   עודכן:  25/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
הרוח הציונית, הדבק הרעיוני המלכד, הם אשר חסרים היום כל כך. בלעדיהם, ההנהגה הפוליטית תתקשה לסחוף אחריה את יהדות הגולה. תיטיב הממשלה הנבחרת לעשות אם תיזום לאחר ייצוב שלטונה את כינוסה מחדש של "ועידת באזל"
יובל ברנדשטטר
הברירה בידי הבוחר, האם לבחור בגוש ההרס או בגוש הבניין של ארץ ישראל
יוסי עבדי
החמאס שוב מצליח לתעתע בציבור הישראלי    המהלכים הטקטיים שהנהיג, הצליחו לזרוע תחושה שמא אנו בפתחו של "עידן חדש"    ברקע: יש מי שמייחסים לחבריו של איסמעיל הנייה קולות התמתנות ופרגמטיזם    ההתמכרות לכך - מסוכנת    בחמאס למדו היטיב את המתכון    עכשיו הם כבר מבשלים אותו
אריה אבנרי
כתבת תחקיר בסידרה: "פרקי אולמרט"    גילויים חדשים על מה שהמתרחש מאחורי הקלעים בפרשות שבהן היה מעורב אולמרט    שרון חשש מאולמרט ולא ראה בו מי שמתאים להיות ראש ממשלה
יצחק ג'קי אדרי
ספר שמות, המציג את שעבודם של בני ישראל לפרעה, נותן לנו כמה תובנות רלוונטיות ביותר לימינו אנו, במיוחד לקראת הבחירות ביום ג' הקרוב 28 למרס 2006
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il