X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לא משנה מה יהיו תוצאות הבחירות, הליכוד הוא זה שירכיב את הממשלה הזו, או זאת שלאחריה. כדי להתקדם אין מנוס משלטון הליכוד, העובדות מדברות בעד עצמן. הסיסמה "רק הליכוד יכול" לא רחוקה מהמציאות
▪  ▪  ▪

הזירה המדינית ביטחונית
כאשר הימין בשלטון אפשרות של התקדמות מדינית הכרוכה בויתורים קלה יותר לביצוע מבשעה שהשמאל בשלטון וזאת משום שכאשר הימין בשלטון גם השמאל יתמוך בצעדים כאלה או אחרים שיקדמו אותנו בזירה המדינית, ואילו כאשר השמאל בשלטון קרי קדימה/עבודה ההתנגדות למהלכים תהיה הרבה יותר גדולה וחזקה - לפיכך מבחינה מדינית רק הליכוד יכול.
הליכוד הוכיח זאת מהסכם השלום עם מצריים ועד ההינתקות, הרי בבחירות הקודמות עמרם מצנע, מועמד העבודה לראשות הממשלה, העלה רעיון דומה להינתקות ומי בסופו של דבר ביצע? - הליכוד, אם מפלגת העבודה היתה זוכה בבחירות הקודמות נראה למישהו שאריאל שרון יבדל"א היה מסכים למהלך?!.
לפיכך, אם אנו רוצים התקדמות בזירה המדינית בדרך שקולה ואחראית ולא מכירת חיסול - רק הליכוד יכול.
כאשר הימין בשלטון, אך טבעי הוא שהעולם חושש מחוסר התקדמות בזירה המדינית, אך אם תהיה סיבה להתקדמות ישראל תפעל ותנקוט בצעדים מתאימים ותינשא על כפיים, כפי שקרה בהסכמי השלום ובמהלך ההינתקות.
אם קדימה/עבודה יהיו בשלטון, העולם יצפה לויתורים נוספים מעבר לתוכנית האומללה של אולמרט, שלא נדבר על החמאס שמייחל לניצחון קדימה וסופר את הדקות, כי כך הם מקבלים מבלי לתת מאומה. החמאס יודע שהדרך עוד ארוכה, מה שכנראה אנחנו שכחנו. הרי בעוד זמן לא רב החמאס תהיה תנועה לגיטימית בעיני העולם וברור שלמול החמאס דרושה הנהגה עם עמוד שדרה ולא אוסף חלקיקים המזכיר את ה"גאלקטיקוס" של מכבי תל אביב בכדורגל.
הזירה הכלכלית חברתית
כאשר הימין בשלטון הממשלה עושה ומבצעת ולא מטאטאת את הבעיות מתחת לשטיח ומציירת בצבעים של ורוד וכחול, כשהמוטו המוביל הוא שיהיה שקט, לא להרגיז אף אחד. הליכוד הוכיח שהוא מוכן להתמודד עם אתגרים ואינו מפחד לפעול גם אם זה לא פופולרי והאלקטורט נפגע. די להביט בכהונתו כשר האוצר בממשלה היוצאת של של מנהיג הליכוד, בנימין נתניהו, שלדעת רבים היה שר האוצר הטוב ביותר שהיה למדינת ישראל מאז ומעולם.
בזירה העסקית ידוע שהליכוד הינו קבלן ביצוע: מנהיג, מנווט ומבצע ולא מצייר ציורים ומשתדל לא ליצור משקעים עם הזירה העסקית, כפי שכידוע נוהג השמאל, וניתן לאושש זאת מעיון בדפי ההיסטוריה, או להביט על התנהלותו של מר אהוד אולמרט.
אין ספק שכל ממשלה עתידית תפעל בתקופה הקרובה בתחום הרווחה וצמצום הפערים, אך גם במקרה זה רצוי שהליכוד יוביל את המהלך עקב מדיניותו הכלכלית הסדורה.
לפיכך, אם אנו רוצים התקדמות בזירה הכלכלית חברתית בדרך שקולה ואחראית ולא של סיסמאות - רק הליכוד יכול.
כמעט בכל זירה שנביט ניווכח לדעת שאם משהו קרה לטוב ולרע הליכוד הוא שהיה המבצע, לכן אם אנו חפצים בממשלה שתבצע, או לפחות תנסה, אין לנו הרבה ברירות, גם אם זה לא כל כך פופולרי להצביע ליכוד ומנהיג הליכוד, בנימין נתניהו, אינו אהוד על חלקים מהעם, עזבו שטויות, מה שחשוב שיהיה על מי לסמוך שיבצע ויעשה, שיוביל וינווט, אך ידע לאן. אנו נדרשים לבחור את הכי טוב שיש, ולכן הברירה הטבעית היא שרק הליכוד יכול, חבל"ז.

תאריך:  25/03/2006   |   עודכן:  25/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
מדינת ישראל גזענית. אומרים את זה רבים מהעולים (רוסים, ואתיופיים), אומרים את זה מקורבי עמיר פרץ, ואומרים את זה מנהיגי הערבים בישראל. אז מה עושים?
דודו אלהרר
לא חשוב איזה נשק ואיזו תחמושת ואלו תחבולות מלחמה יש בציקלוננו. יישארו רק אלה המאמינים בצדקת דרכם. אין נשק חזק מזה!
ארז זוננשיין
אחרי כל כך הרבה שנים שבהן אנחנו נרדפים בגלל גזענות, יש לנו מדינה שמציעה לנו כל כך הרבה אפשרויות. אולי זו הסיבה שיש כאלו שפתאום השתגעו ולא יודעים במה לבחור
רו"ח חנוך ובר
למרות שרוב העם לא חש בכך, ישנה מלחמה קשה על אופייה של המדינה הזו. במחנה אחד נצמדים אנשי התקשורת, האקדמיה ומערכת המשפט, שמהווים כמעט את כל מוקדי הכוח במדינה הזו, קרי האליטה החילונית- שמאלנית. ובצד השני נמצא המגזר הדתי-ימני
יהונתן דחוח-הלוי
הרוח הציונית, הדבק הרעיוני המלכד, הם אשר חסרים היום כל כך. בלעדיהם, ההנהגה הפוליטית תתקשה לסחוף אחריה את יהדות הגולה. תיטיב הממשלה הנבחרת לעשות אם תיזום לאחר ייצוב שלטונה את כינוסה מחדש של "ועידת באזל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il