X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ידי המחוקקים באירופה לא רעדו כשקבעו עונש של 10 שנות מאסר על הכחשת השואה, אבל חברי הכנסת שלנו פחדו לדון על ענישה הולמת למי שמכחיש את זכות העם היהודי על ארצו
▪  ▪  ▪

עליית החמס לשלטון ברשות הפלשתינית, והתחלת זחילתו להכרה בינלאומית שתמנע מישראל להתגונן בכוח מול מדינת הטרור שתחלוש על מרכזי האוכלוסיה היהודית, נראית בעיני רבים ככישלון המעריכים הלאומיים במערכת הביטחון ופרשניהם. וכתב על כך גיא בכור - אחד המומחים המוערכים לענייני המזרח התיכון (ידיעות אחרונות 26.3.06) - "הקריסה המוחלטת של ההערכה הלאומית מחייבת חשבון-נפש, ואולי גם שינויים פרסונאליים בקרב מי שמדינת ישראל מממנת כדי להעריך דברים נכוחה".
אלא שהדבר הוא חמור יותר: אימוץ ההערכות השגויות ברמת הקברניטות הלאומית יכול היה להתרחש רק במצב של עיוורון-מרצון בהנהגה ובציבור הרחב. בדיוק כפי שקרה ערב אסון יום הכיפורים, כשעיוורון דומה מנע להבין ידיעות נכונות מהשטח ובחר לאמץ הערכות התלושות מהמציאות. זה שב וקרה כאשר מיקרופונים שהושתלו (במחיר חיי אדם) בכורסתו של יאסר ערפאת, שיחד עם מידע גלוי העידו על כוונותיו האמיתיות כלפי ישראל, אך מומחי ההערכה הלאומית פענחו אותם רק שבע שנים לאחר שכותב שורות אלו הגיש ליצחק רבין, ז"ל, ניתוח מקצועי שהוכיח למה אפשר לצפות מראש הרשות הטרוריסטית.
כעת זה קורה שוב כאשר מתעלמים ממערך ההסתה האדיר נגד ישראל והיהודים, מערך הסתה שגידל - דור אחרי דור - המוני צעירים אכולי שנאה המוכנים להקריב את עצמם למען הרג יהודים ומצאו בחמס את הכתובת הקרובה ביותר למאווייהם. וגרוע מכך: ההסתה, הממומנת בשפע של כספי הנפט הערבי, פרצה גבולות והשתלטה על מוקדי ההשפעה על דעת הקהל בעולם.
וכך, במקום "הפרוטוקולים של זקני ציון" - החוברת העלובה של פלגיאט מסאטירה צרפתית (שלא נגעה ליהודים), שהפיצו מאז 1895 סוכני הבולשת הרוסית כדי להסית להרג יהודים - מסתובבים כיום בעולם "מחקרים מדעיים" של פרופסורים בעלי-שם, המוכיחים שהיהודים אשמים ברוב הצרות שפקדו את האנושות.
אנו מוצאים בין החותמים על פרסומים אלה את הדיקן האקדמי של ביה"ס "קנדי" לממשל באוניברסיטת הרווארד, פרופסור מכובד למדעי המדינה באוניברסיטת שיקאגו, ואף - את הנשיא לשעבר ג'ימי קארטר, שתורם חבילת שקרים משלו - לעידוד ההרס של מדינת ישראל. והגרוע מכל - אקדמאים יהודים המספקים להם "חומר מדעי" לליבוי ההסתה וגם עלילות דם ויוזמות משלהם לפגיעה במדינת היהודים. וכך, מתקדם כיום כרסום בקנה מידה עולמי בזכות הקיום של ישראל, בהיקף העולה על כרסום זכות הקיום של העם היהודי בתקופה שקדמה לשואה ובמהלכה.
עם בעל חושים נורמליים היה מתגייס בכל מאודו מול סכנה זו, ובית הנבחרים שלו היה מזדרז לחוקק חוקי הגנה למעמד מדינתו, כפי שעשה הקונגרס האמריקני לאחר ההלם של ה- 11 בספטמבר 2001, במבצע "החקיקה הפטריוטית" שלו.
ולהמחשה: ידי המחוקקים באירופה לא רעדו כשקבעו עונש של 10 שנות מאסר על הכחשת השואה, אבל חברי הכנסת שלנו פחדו לדון על ענישה הולמת למי שמכחיש את זכות העם היהודי על ארצו - בכפוף להחלטת חבר הלאומים (שלא התבטלה באו"ם הנוכחי) על הקמת בית לאומי ליהודים.
לכן, לפני שהכנסת החדשה תתחיל לדון בחוקים המפלגים את העם, מוצג לפניה אתגר של חקיקת הגנה לישראל, שתייצג קונסנזוס לאומי של כל המפלגות הציוניות, היכולות להזדהות עם חבילת חקיקה המבטאת, הלכה למעשה, את הריבונות המדינית אליה שאפה הציונות מאז ומתמיד.

תאריך:  30/03/2006   |   עודכן:  30/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מחמוד עבאס
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרי הלפרין
אם במישור המדיני יש חלוקה כמעט קבועה של הכוחות בין ימין לשמאל, עם משיכה די איטית אך מתמידה של ההגה שמאלה, הרי שבמישור החברתי כלכלי, המערכת לגמרי לא מרוסנת. מבחירות לבחירות יש שינוי קיצוני בגישה של הבוחר הישראלי, והשינוי הקיצוני הזה, מאד מאד לא בריא
דני רשף
תוצאות הבחירות האחרונות הן מכה קשה מאד לעם ישראל מכל זווית ומכל השקפה. הן אולי אפילו מטילות צל על עתידה של הדמוקרטיה הישראלית כולה
עו"ד ורו"ח רמי אריה
בשל תקלת חקיקה זוכים בני זוג העובדים יחד באותו עסק/חברה להקלות מס משמעותיות בשנת 2006
ד"ר יאיר שיבר
על-פי שיטת המשפט הנוהגת הלכה למעשה בישראל, הכל כשרים להעיד, כולל מי שאינו שפוי בדעתו, והשופט היושב בדין צריך להחליט מהו משקלה הראוי של עדותו
משה אבקסיס
מצעד האיוולת, ספרה רב ההשפעה של ההיסטוריונית ברברה טוכמן, מנתח כמה דוגמאות היסטוריות למדינאות אווילית, כאשר בסיכום הספר מגיעה הסופרת למסקנה האומללה כי ההיסטוריה חוזרת על עצמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il