X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הבוחר הישראלי בחר להגיד למפלגות: אני לא מאמין אף לא לשורה אחת במצעיכן. אני יודע שהכול מסי שפתיים, מתק שפתיים. שהכל כאילו, שהכול סתם. ששום מפלגה לא באמת מתכוונת לקיים את הבטחותיה
▪  ▪  ▪

הבוחר הישראלי בחר שקשוקה. הוא עשה סמטוכה מהפתקים. הוא בלל אותם לעיסה. הוא בחר דייסה. הבוחר הישראלי עשה פריש-מיש. הוא טרף את הקלפי(ם). יום הבוחר היה היום שבו הוא אמר את דברו. היום שבו בחר.
במה בחר הבוחר? קצת בפינוי השטחים הכבושים וקצת בהעמקת ההישארות בהם. קצת קודש, לא מעט חול. הוא בחר מהכל. טיפה שלום עכשיו (מרצ) קצת שלום בטוח, קורט חזון אחרית הימים, קב של געגועים (גימלאים).
הבוחר בחר קצת כלכלת שוק פרועה, פראית, נטולת בלמים, רסנים ואיזונים, וקצת כלכלה סוציאל-דמוקרטית. קצת קש, קצת גבבה, טיפת רחמים, טיפת חמלה.
במה בחר הבוחר? קצת נשים, קצת מיעוטים, קצת פינוק, קצת בזבוז, קצת חלומות, קצת אשליות. הבוחר הישראלי בחר אבל בה-בבחירה בחר גם להימנע מבחירה. הוא בחר ברירת מחדל. הוא בחר (ביום שעליו נאמר "פעמיים כי טוב") בכי-רע. הוא בחר במיאוס, בסלידה, בזעם על כולם. הוא בחר ובבחירתו כמו אמר "כולם מושחתים", "כולם אותו חר... כולם אותה חרטה-ברטה.
הבוחר הישראלי בחר בעצמו, בצלמו ובדמותו, בבבואתו, אבל הוא בחר גם בניגודו, בהיפוכו. הוא בחר במשאת נפשו, בדכדוכו, בתקוותו, בייאושו, בתפילתו. הוא בחר בחירה פוליטית. הוא בחר מחאה. הוא בחר התרסה. הוא בחר להקניט. הוא בחר להכעיס. הוא בחר "להבדיל". הוא בחר גם וגם.
הוא בחר כמי שמזהיר בבחירתו: זו הפעם האחרונה שבה אני מטריח עצמי אל הקלפי, אפילו מקום ההצבעה קרוב לביתי, בפעם הבאה ( אל תגידו שלא הזהרתי אתכם) אני איעלם. חפשו אותי בסיבוב.
הבוחר הישראלי בחר להגיד למפלגות: אני לא מאמין אף לא לשורה אחת במצעיכן. אני יודע שהכול מסי שפתיים, מתק שפתיים. שהכל כאילו, שהכול סתם. ששום מפלגה לא באמת מתכוונת לקיים את הבטחותיה. שכל המפלגות יודעות שאפילו הבוחרים בהן אינם מאמינים בהן. שהכול משחק. שהכול מכור.
הבוחר הישראלי נהנה ביום השבתון שהוענק לו, ככה סתם, לא על מגש הכסף אלא על טס הזהב. ובכל זאת, היה זה יום עצוב עבורו. עצב על ש"אלה הם חיינו בזמן האחרון, יכול להיות יותר טוב, יכול לבוא אסון", כמילות השיר ששר ומרטיט לב יהודה פוליקר.

תאריך:  04/04/2006   |   עודכן:  04/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אברהם פכטר
עם סיום קרנבל הבחירות מתחיל הסחר-מכר של הרכבת הקואליציה. המומחים לפוליטיקה והפרשנים קוראים לזה "סחיטה" של המפלגות הקטנות. בפועל ניתן לראות בדרישות ייצוג וציפייה לתמורה לגיטימית וסבירה למפלגות סקטוריאליות - ואין בכך כל רע
עו"ד צבי שוב
מאחר שפיצוי על-פי החקיקה המנדטורית אינו ראוי, הרי שבמאמר זה אנסה לבחון להלן דרכים שונות ואלטרנטיבות לעתור ולנסות לקבל פיצוי ראוי בגין ההפקעה
בועז מושקוביץ
האם יתכן, שאנשים מצביעים בבחירות לא על-פי התכונות של מוצאם העדתי? למה להאמין בזה, אם המוצא העדתי מהווה תשובה כה "נוחה" לכל שאלה?    נתן שרנסקי דווקא כן מבין בדמוקרטיה    שוב קיבלנו כנסת ללא כתם שחור
ד"ר רון בריימן
נרי אבנרי
עצום עיניים, עמיר    עצום עיניים, ותדמיין לך את פרס, רמון, ואיציק - רואים אותך בטלווזיה בצילום המסורתי בבית הנשיא    אתה ראש הממשלה, מוקף בשריך, מבלי שאף אחד מגנבי המנדטים נימצא שם. נו"?!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il