X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

1. להכין שקופיות פשוטות
יש לחתור לטקסטים מסכמים תמציתיים. טקסטים כאלה נקלטים ביתר קלות על ידי הקהל והם קלים יותר להציג. כך הצגתך תשאיר רושם יותר עמוק.
2. להתאים את ה-"קליפארט" לצרכיך
אם יש צורך ב”קליפארט“ (אוסף תמונות) תקני, יש להתאים אותו ו/או לצבוע אותו מחדש בהתאם לטמפלייט (תבנית) שלך. הקליפארט יקבל חיים חדשים וגם יבטא את ה”לוק“ והאווירה של הצגתך. אפשר להוסיף צל כדי ליצור מימד נוסף.
3. להשתמש בגודלי פונט מתאימים
לכותרות משתמשים בדרך כלל בפונט בגודל של 44-40 נקודות. גודל הפונט הרצוי לגוף הטקסט נע בין 20 ל-36 נקודות.
4. להגביל את מספר התבליטים
לכל רשימה יש להשתמש בלא יותר משמונה בוליטים (תבליטים). אם קיים צורך ביותר משמונה בוליטים, יש לחלק את הבוליטים על פני שתי שקופיות. צמצום מספר הבוליטים דורש משמעת עצמית.
5. להכניס מחשבה בהנפשות שלך
יש להשתמש בהנפשות כדי להבליט את המסר/ים בהצגתך. אין להנפיש סתם כדי להנפיש - הנפשה שלא לצורך רק תפגע בתוכן החשוב של הצגתך.
6. גם לפונטים יש רגשות
יש להשתמש בפונטים קלים לקריאה אשר גם מתאימים לתוכן הצגתך. אם לארגונך יש פונט משלו, יש להשתמש בו. יש לחתור לפונטים בלי תג (סאן-סריף) כגון אריאל, הלווטיקה, ורדאנה, טרבושה וטהומה. פונטים עם תג (סריף) כגון ניו טיימס רומן לא עוצבו לשם קריאה על-גבי מסך ענק ואולי יהיה קשה לקרוא אותם על גבי צג מחשב או על-גבי מסך הקרנה.
7. מעברים מוסיפים המשכיות
מציגים רבים מדי משתמשים במעברים של ”פאואר פויינט“ בלי להקדיש מחשבה רבה להמשכיות בהצגה שלהם. יש להשתמש באותו מעבר לאורך כל ההצגה אלא אם כן דרוש אפקט מיוחד. מעברים אינם צריכים למשוך תשומת לב לעצמם. בסופו של דבר, אנחנו מעוניינים במסר שלך ולא במכניקה שלך.
8. סיכומים, בבקשה
הצגה היא סיכום ולא מדריך מפורט. פחות = יותר. הקהל יעריך את מאמציך. לתוכנת פאואר פוינט יש אופציה נוחה ליצירת שקופיות מסכמות. ניתן לגשת לאופציה זאת מהתפריט של ”אירגון שיקופיות“.
9. יש להשתמש בשקופיות מסכמות
מומלץ להדגיש את המסר שלך באמצעות שקופית מסכמת או שתיים. מדהים כמה מציגים שוכחים לסיים את הצגתם דרך סיכום המביא את הנקודות העיקריות.
10. חייבים להיות יצירתיים
אין דבר שמקהה את מוחו של הקהל יותר מהצגה הכוללת רק טקסט. יש להשתמש בגרפיקה, תרשימים וסמלים כדי להוסיף חיים ועניין לעבודתך. חייבים להיות אמיצים. אם יש לך ההרגשה שאין לך כלל מיומנות בתחום העיצוב הגרפי, תוכל לפנות לאתר printme.co.il ולקבל רעיונות ודוגמאות בחינם.
______________________________
הכותב הוא מנכ"ל printme.co.il עזרי פרזנטציה וקידום מכירות.

תאריך:  11/09/2002   |   עודכן:  11/09/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il