X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המבצע של בזק הוא די יקר בסופו של התהליך. גם אחרי שתסיימו לשלם עבור הציוד שהיה כאילו במבצע תמשיכו לשלם עבור תמיכה שאין לכם כל צורך בה
▪  ▪  ▪

בימים האחרונים עם קבלת חשבון הטלפון של בזק קבלנו גם דף הסבר, שהיה מלווה גם בפרסומות ענק בכל כלי התקשורת, על המבצע החדש של בזק בעניין הרשת הביתית וכן שדרוג לרשת האלחוטית.
הכותרות בישרו על מחיר ללא תקדים של 9.90 ש"ח לחודש, מבצע למצטרפים או למשדרגים לאינטרנט המהיר של בזק. החל מ- 9.90 ( כתוב באותיות ענק) ובקטן כתוב: כפול 24 חודשים סה"כ 238 ש"ח. והכל במקום 599 ש"ח. ממש מחיר מציאה.
אך רבותי, הפרסום הענק לא מדויק. להלן המחיר המדויק. המחיר לא ניגמר ב- 9.90 ש"ח לחודש ,תוסיפו בבקשה לכך מתאם אלחוטי במחיר 4.90 ש"ח לחודש כפול 24 חודשים.
תוסיפו לכך ששירות תמיכה הוא חינם לחצי שנה בלבד ולאחריה מחיר השירות 16.90 ש"ח לחודש. מי שיש לו אינטרנט מהיר זה כבר לא חצי שנה חינם אלה 9.90 ש"ח לחודש לחצי שנה ואחר כך מחיר מלא. ובכן הפרסום לא כל כך מדויק.
בואו נראה, אם אנו הולכים וקונים את כל הציוד הבסיסי בכל חנות למחשבים. הציוד הזול עולה 450 ש"ח והיקר ביותר עולה 650 שח. אפשר לשלם בכ- 6 תשלומים ללא ריבית והצמדה. אין דמי שרות אין מחויבות לבזק. אין צורך במבצע - כאילו מבצע.
המבצע של בזק הוא די יקר בסופו של התהליך. גם אחרי שתסיימו לשלם עבור הציוד שהיה כאילו במבצע תמשיכו לשלם עבור תמיכה שאין לכם כל צורך בה לכל החיים. כל עוד תשתמשו בשרותי בזק אלו. הרי אין אפשרות לקבל את המבצע בלי תשלום עבור התמיכה. כי אין שם כל תמיכה למעט הרכבה חד פעמית של הציוד.
אז תקראו טוב טוב בין השורות ותבדקו איזה מין מבצע אתם מקבלים. שלא יעבדו עליכם. ובסוף, בקטן ולא כל כך מובלט, ההתקנה בביתו של הלקוח בתשלום כמובן. התשלום כמובן בסיסי 199 ש"ח בלבד, כמובן בתוספת מע"מ והדבר לא רשום כמובן, אך אתם הרי חכמים ואתם תנחשו זאת.
גם כל שאר התשלומים כוללים מע"מ, דבר שלאזרח הקטן ולא לעסק שמקבל זיכוי, מייקר את השרות ב- 16.5% וזה די הרבה, אך זה צריך להיות מובן לכם. בזק כמובן מבינה שכל דכפין מבין זאת, על כן למה לציין זאת בפרסום. הרשת במבצע כמובן ובמחירים במבצע ממש. לשיקוליכם.

תאריך:  09/04/2006   |   עודכן:  09/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בועז מושקוביץ
על-פי הכותרת באתר NRG, בית החולים "הדסה" סרב לטפל בילדה חולת אפילפסיה בשל היותה ערביה. קריאת הידיעה מגלה, שאין קשר בין הכותרת לתוכן
עמוס שנער
האמת היא שהפסד בבחירות, צורב ככל שיהיה אינו תמיד מעיד על פגם במנהיג. תארו לכם שהיו מעיפים את מנחם בגין ז"ל מיד אחרי הכישלון הראשון שלו בבחירות
יוסי אחימאיר
יואב לוין
אריה אבנרי
ימי אולמרט    סידרה חדשה מאת אריה אבנרי תלווה את ראש הממשלה המיועד, אהוד אולמרט, ותבחן את אופן התנהלותו ואורחות חייו הציבוריים והאישיים, בניסיון לבחון מקרוב אם חלו שינויים בנורמות המוסר המפוקפקות של אולמרט    כתבה ראשונה בסדרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il