X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
את אלה המקשים תמיד "האם עלינו לפגוע באזרחים חפים מפשע?" יש להפנות לתולדות מלחמת העולם השנייה, כאשר מפציצים בריטיים החריבו את ברלין ואיש מתושבי לונדון שנמלטו למקלטים מאימת הבליץ הגרמני, לא ריחם על האזרחים הגרמנים "החפים מפשע"
▪  ▪  ▪

שיגידו השפויים בעיני עצמם, וחסידי הפלשתינים, רודפי השלום הבלתי נלאים, המרחמים תמיד על אכזרים ומתאכזרים לרחמנים, כי אני מנצל את ההזדמנות ו"רוקד על הדם".
על אף זאת, לא אשכח בימים קשים שכאלה את נשות ארגון "ווטש", המפריעות ללא בושה ובמצח נחושה לחיילי צה"ל העומדים במחסומים ומנסים לעצור טרוריסטים, כמו זה שרצח 9 אזרחים תמימים בלב תל אביב, שכל פשעם היה שרצו לאכול מנת שווארמה.
לא אשכח את אותם "צדיקים" הנוטעים עצי זית בכפרים הפלשתינים, ואת אלה הרוגמים באבנים את לוחמי מג"ב השומרים על מקימי גדר ההפרדה, שלא תסתיים לעולם בגלל העתירות האין סופיות לבג"צ.
לא אשכח את אותם מראיינים בטלוויזיה, הרואים עצמם חסידי אומות העולם, המבינים תמיד לליבם של הפלשתינים האומללים והמשיבים תמיד לאלה הדורשים מממשלת ישראל להורות לצה"ל לנהוג סוף סוף כמו במלחמה: "אז מה אתה מציע?" הם שואלים, "להפציץ אזרחים חפים מפשע?".
ותמיד, מייד לאחר שנהרג ילד פלשתיני בתגובה מהוססת של צה"ל, כדי לסנדל תגובות בעתיד, ממהרים הכתבים הזריזים של התקשורת שלנו לצלם את האמהות המתאבלות על ילדיהם שנרצחו על-ידי קלגסי צה"ל. אילו היה צופה בכתבות האלו איזה חייזר שירד מן המאדים, היה בטוח שזוהי בכלל תקשורת פלשתינית, המשדרת את הכתבות הללו במסגרת מלחמה פסיכולוגית מתוחכמת נגד האויב הציוני.
ואת אלה המקשים תמיד "האם עלינו לפגוע באזרחים חפים מפשע?" יש להפנות לתולדות מלחמת העולם השנייה, כאשר מפציצים בריטיים החריבו את ברלין ואיש מתושבי לונדון שנמלטו למקלטים מאימת הבליץ הגרמני, לא ריחם על האזרחים הגרמנים "החפים מפשע", משום שחפצי חיים היו, ולא כמו "הצדיקים" שלנו.
קודם שמפציצים את הפלשתינים "החפים מפשע", שבחרו באופן דמוקרטי בממשלת חמאס שאינה מכירה בקיומה של ישראל. קשה ממש להבין מדוע ממשיך הדלק לזרום לרצועת עזה, ושרי ממשלת החמאס ממשיכים לנוע במכוניותיהם ללא מפריע. מדוע לא אוזל שם הגז לבישול והחשמל לתאורה, כאשר חמש פעמים ביום חרדת "השחר האדום" משכיבה את תלמידי יד מרדכי מתחת לשולחנות, כפי שסיפרה בכאב המורה שלהם לכתב גל"צ.

תאריך:  18/04/2006   |   עודכן:  18/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאלה אלמוג
בהגדה של פסח מדברים בני ישראל בשבח המכות שלקו מצרים    מסתבר שחופשת הפסח מזמנת מכות מיוחדות גם לבני ישראל והחמורה שבהן: מכת הבחורות
יואב יצחק
ממשלת ישראל ממאנת לדבר עם איסמעיל הנייה, בנימוק שהוא עומד בראש ארגון טרור (החמאס), וזאת למרות שהחמאס הפסיק את פיגועי התופת    מצד שני מוכנה ישראל להמשיך ולדבר עם אבו מאזן, למרות שהוא עומד בראש ארגון טרור (גדודי חללי אל-אקצה), הממשיך בטרור הרצחני נגד ישראלים
אלי אליהו
על מדינת ישראל לוותר על השטחים הכבושים, אבל לא בטוח שהיא עושה זאת בדרך הנכונה. האזרחים שנכנסו אחרי הצבא, צריכים לצאת לפניו
יעל לוטן
אליקים העצני
לימים, יימאס על הצבא לשמש כחיל כיבוש ומישהו יעלה על הרעיון הגאוני להקים שם יישובים אזרחיים. הצבא - הזמן פועל נגדו, הוא סובל מהתשה וזמנו קצוב, אבל יישוב אזרחי מכה שורשים וצומח, הזמן פועל לטובתו. הוא המתיש את האויב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il