X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ואני, האזרח הנבער, שואל את ממשלת ישראל: לכמה הוכחות נוספות אנחנו ממתינים כדי להבין, ללא כל אשליות שווא, כי ממשלת החמאס היא ממשלת טרור? אם בראש המשטרה שלה עומד רוצח יהודים, למה אנחנו מצפים?
▪  ▪  ▪

השיטיון שאחז במופקדים על ביטחוננו מידרדר לתהומות שקשה להעלותם על הדעת. אילו היה נוחת חייזר במקומותינו, היה בטוח שהתבלעה עלינו דעתנו.
כשהזהיר הרמטכ"ל לשעבר, רב אלוף (במיל.) בוגי יעלון, כי ההינתקות תשמש רוח גבית לטרור, לעגו לו ולא האריכו את כהונתו. והנה בכותרת הראשית של "מעריב", מגלה אלוף פיקוד הדרום, יואב גלנט, סקופ לא נורמאלי: "צה"ל מתאמן לכיבוש עזה". אז מה הועילו חרטומנו שסילקו את צה"ל מעזה, כשבאותה נשימה מתכננים לחזור על אותה איוולת הקרויה הפעם "התכנסות". אולי ההגדרה החדשה היא שתמנע שיגור קסאמים לישובי עוטף טולכרם, וקלקיליה?
כשהזהירו כי קסאמים יתפוצצו בדרום אשקלון, התייחסו לכך בביטול כתעמולת בחירות נואלת. כשבחרו הפלשתינים בממשלת חמאס, הרגיעו אותנו כי הם נבחרו כדי להילחם בשחיתות ולא חלילה בנו. צופרי ההרגעה המשיכו לילל בתקוות שווא כי הטרוריסטים, כשיתיישבו מעונבים ליד שולחן ממשלתם, יהפכו את עורם, יכתתו קסאמיהם לצינורות השקיה, ואת מטעני החבלה לדשן כימי.
אולם באה המציאות והתפוצצה בפנינו, בארבעים קסאמים רק במהלך חג הפסח, ו- 9 בני אדם נרצחו בלב תל אביב. ואנחנו, ברוב איוולתנו, ציפינו שממשלת החמאס, שנבחרה כדי להמשיך ולהקיז את דמנו, תגנה את המעשה הפטריוטי הזה. והתגובה... תותחי צה"ל ממשיכים לירות מדי יום מאות פגזים "למרחבי השילוח", כדי לא לפגוע חלילה באזרחים "חפים מפשע", שבחרו באותה ממשלת חמאס הממשיכה לתמוך בטרור.
אולם אנחנו, המופתעים הבלתי נלאים, פותחים ביללה גדולה כשממשלת החמאס בוחרת בג'מאל אבו סמהדאנה, רוצח יהודים ידוע, מבוקש בכיר, למפקח הכללי על משרד הפנים ועל המשטרה הפלשתינית. לאלו הוכחות נוספות אנו מצפים כדי להשתכנע כי פניו של השלטון הנבחר על-ידי הפלשתינים הוא להגביר את הטרור?כל החלומות באספמיה, כי החמאס יתפכח ויתמתן, אינם אלא תעתועי שווא. כמה מגוחכת נשמעת התגובה האמריקנית: "מינויו של סמהדאנה מציג את טבעה האמיתי ואת הטקטיקות האמיתיות של ממשלת חמאס".
וכדי להוסיף חטא על פשע, הנה התגובה הישראלית הנואלת שבאה מירושלים: "זה רק מוכיח את אופייה של ממשלת חמאס, שהיא למעשה ממשלת טרור".
ואני, האזרח הנבער, שואל את ממשלת ישראל: לכמה הוכחות נוספות אנחנו ממתינים כדי להבין, ללא כל אשליות שווא, כי ממשלת החמאס היא ממשלת טרור? אם בראש המשטרה שלה עומד רוצח יהודים, למה אנחנו מצפים? האם ממשלת רוצחים שכזאת יכולה להמשיך ולהתכנס לבטח בעיר עזה, כשאנחנו ממשיכים בירי חסר תוחלת ל"מרחבי השיגור", עד מתי...?

תאריך:  21/04/2006   |   עודכן:  21/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיר גז
הדרישות של המפלגה להעלאת קצבאות הזקנה הינה מן המוצדקות ביותר ואכן דרישה זו תתמלא לפחות בחלקה. המצב הקיים ישתנה, והשאלה הנשאלת, כיצד יחולק הכסף שיופנה להגדלת הקצבאות והאם ניתן לבצע חלוקה הוגנת יותר
אברהם שרון
את מקומו של "ההמנון הלאומי", הנשתק בפי תושביה הלא-יהודיים של ישראל, אמור למלא "ההמנון הישראלי", שאותו יוכלו לשיר, גם אם לא בפה מלא וגם אם לא בלב שלם, בני כל הלאומים החיים במדינת ישראל
עו"ד אברהם פכטר
על פניו, אין כל קשר בין שתי הדמויות ולכן ההצעה של שחרור פולארד תמורת ברגותי נשמעת הזויה. הבעיה היא שהצעות תמוהות ולא הגיוניות הופכות למסוכנות ככל ש"מגלגלים" אותן יותר. יש הבדל מהותי בין מרגל לרוצח. במקום דמוקרטיה "מתגוננת" אצלנו יש דמוקרטיה "משוגעת"
נרי אבנרי
הומניזם וערכים מהווים עשרים אחוז (פלוס-מינוס), בשיקולי המנהיגים במערב, והאינטרס הכלכלי-פוליטי משקלו פי ארבעה    ואם ניקח דוגמא מטפורית מעולם הרכב, אז את גלגלי העולם מניעים ארבעה גלגלים של אינטרסים כלכליים, וההומניזם שוכב בבגאז' כגלגל רזרבי
יוסי אחימאיר
אולמרט, שטורח על הקמת קואליציה רחבה שתתמוך במהלכיו המתוכננים, הולך לנסיגה החד-צדדית הרחבה שתזעזע את כל אמות הסיפים, בידיעה ששניים מאבותיו הרוחניים - שמיר ושרון, קרי הרוח ועתירי המעש, אינם יכולים להזדקף לרגע ולהרעים קולם באוזני האיש שטיפחו וקידמו: הרף!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il