X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יש סיכויים טובים שיהיו בקרוב הפתעות מרעישות נוספות, הרי מי האמין שאהוד אולמרט יהיה ראש ממשלה ועמיר פרץ שר ביטחון. עד לפני מספר ימים זה היה הזוי והיום זו המציאות וכנראה גם הפעם המציאות עולה על כל דימיון
▪  ▪  ▪

עכשיו לאחר שתמונת הממשלה מתבהרת חלקית ניתן להגיד ש ...
יש סיכויים טובים שהקסאמים יפסיקו, היות וייתכן ושר הביטחון, עמיר פרץ, יורה על שביתה כללית בעזה.
יש סיכויים טובים שאירן תירגע ותתמוך בישראל, היות וכנראה שר הביטחון הבא כבר לא אירני לשעבר.
יש סיכויים טובים ששר הביטחון בממשלה הבאה, זו שתהיה בעוד מספר שנים, יוצנח היישר מכס יו"ר אגודת הסטודנטים הארצית, היות ויתברר שהוא הכי מתאים שיש - כי הגיע הזמן.
יש סיכויים טובים שמפלגת העבודה תחוקק אין ספור חוקים, היות וכל נבחריה, כ- 19 במספר, לא יהיו עסוקים, כשבעה יכהנו כשרים כשלושה ארבעה יכהנו כסגני שרים וכל השאר ילמדו לכהן כח"כים.
יש סיכויים טובים שסל התרופות יוכפל או יושלש, היות שיש כסף בקופה וכנראה יוכרז על הקמת משרד חדש - משרד התרופות.
יש סיכויים טובים שהמאבק על משרת שר התרופות יהיה מעניין וישבור שיאים, היות ומדובר במשרד חדש ויש צורך באיוש של מספר רב של תפקידים, בקדימה המתח עולה.
יש סיכויים טובים שח"כ רוני בראון לא ימצא את מקומו בקדימה ויחזור לבית"ר ירושלים ויכהן בתפקיד של ממלא-מקום היו"ר, הרי אי אפשר לדעת מה ילד יום.
יש סיכויים טובים שלח"כ רוני בראון יצטרפו לא מעט נבחרים מקדימה על תקן של שחקנים מחליפים, הרי ייתכן ופרננדז, מאמן בית"ר יבין את המשחק ויקרא להם לדגל.
יש סיכויים טובים ששאול מופז יסע קדימה ויעצור ליד משרד התרופות, הרי שאול מופז אמר שבית לא עוזבים אז לאן ילך כעת? זה מה שנשאר מהשלל, המתח עולה בקדימה.
יש סיכויים טובים שמתן וילנאי יחזור למשרת סגן שר החינוך האחראי על הספורט, הרי הוא הוכיח כבר את כישוריו הספורטיבים בכהונתו הקודמת.
יש סיכויים טובים שיהיו בקרוב הפתעות מרעישות נוספות, הרי מי האמין שאהוד אולמרט יהיה ראש ממשלה ועמיר פרץ שר ביטחון. עד לפני מספר ימים זה היה הזוי והיום זו המציאות וכנראה גם הפעם המציאות עולה על כל דימיון (שיהיה בהצלחה).
יש סיכויים טובים שהסרט "המופע של טרומן" יחזור לאקרנים, היות ועכשיו כולם מבינים שהמציאות עולה על כל דימיון, אז עדיף לראות סרט, כי זה רק סרט ואז זה לא נורא כל כך.
יש סיכויים טובים ששמעון פרס יגלה שוב את המזרח התיכון החדש, או בעצם הוא יגלה שהמנהל של ביה"ס תיכון חדש מסביר פנים, הרי לא כל יום מקבלים תלמיד חדש שמכיר את הנגב והגליל כל כך טוב.
יש סיכויים טובים שהלחץ במשרד השיכון ינסוק למרומים, הרי עכשיו המשרד צריך להמציא מגורים למספר ענק של נושאי תפקיד ושררה בממשלה החדשה ומקורותינו מדווחים שמסתמנת המלצה על העתקת מגורים למבנה רב קומתי לאיזור גוש דן, הרי יש סבירות גבוהה שלשם ההתכנסות לא תגיע.
יש סיכויים טובים שגם היום נצחק ונחייך, הרי ידוע שיום ללא צחוק הוא יום מיותר.

תאריך:  23/04/2006   |   עודכן:  23/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גורי גרוסמן
יש לי חדשות עבורך, ראש הממשלה (בפועל), אהוד אולמרט, כאן לא שוויץ ולא נורבגיה שיכולות להרשות לעצמן את הלוקסוס למנות ראש ועדי עובדים לתפקיד שר הביטחון
עו"ד משה גולדבלט
הצידוק העיקרי לגזירת עונש מאסר בפועל על נהגים המעורבים בתאונות קטלניות נובע מתחושה שתאונות אלו הפכו בשנים האחרונות "למכת מדינה", וכי אין דרך אחרת להילחם בהן. תחושה זו, המלובה יום יום על-ידי אמצעי התקשורת, היא מיתוס חסר כל בסיס עובדתי!
עידן יוסף
קטע שמספר מה לא יהיה לבן שנהרג, עם מי לא יתחתן וכמה ילדים לא יהיו לו, או איך לא יקבל את מפתחות הרכב לצאת לבילוי בליל שבת, הוא הספד אינפנטילי-רגשני שאינו תורם למין העניין, ולמרות הכל - אוהבות קצינות חוי"ה לעשות בו שימוש בטקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, ולהפוך את היום הלאומי ליום אישי
יוסי ביילין
הרצון להקים ממשלה רחבה ככל האפשר מאפיין רק את מי שרוצה לנסות ולהעביר בשלום את תקופת הכהונה שלו. זאת בהחלט אפשרות סבירה. רוב מנהיגי העולם מסתפקים בכך, אבל אין שום סיכוי שבעולם לעשות שינוי דרמטי, כאשר מאחורי המרכבה שתוביל יהיו סוסים שישעטו בכיוון ההפוך
יואב יצחק
דליה איציק שומרת על זכות השתיקה ונמנעת מלהשיב למבקר המדינה על שאלות קשות    דן מרגלית, חברו הקרוב של אולמרט, מנסה לצרף את עו"ד אליעזר שרגא למועדון היוקרתי, עד כדי כך שהתנועה לאיכות השלטון אינה ממלאת את תפקידה ונמנעת מלטפל בפרשות שחיתות הנוגעות לאולמרט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il