X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הלובי הפמיניסטי פוגש את הכנסת החדשה: בקדנציה הבאה נגיע לכל משרד ממשלה, לכל חבר וחברת כנסת, לכל שרה ושר במדינת ישראל עם אג'נדה מגובשת, מנומקת ומנוסחת היטב
▪  ▪  ▪

בעת שחברות הכנסת של העבודה נראות על פניו כמי שאולי אין לתלות בהן ציפיות, שכן כנראה שרובן לא ממש תעבודנה עבורנו, אנחנו - הלוחמות הוותיקות על זכויות נשים - מפשילות שרוולים וחוזרות לעבודה.
איתן ובלעדיהן, והיכן שצריך - גם במקומן. בקרב הורדת הידיים הפוליטי-לוביסטי-חקיקתי, יש אולי ללובי הגברי-שוביניסטי יותר שרירים, אבל לנו יש את מה שלהם לא יהיה: יכולת לחשיבה וביצוע מקבילים, ראייה אסטרטגית מחודדת וסיבולת אינסופית. המערכת הפוליטית מזמנת לנו כבר מרגעיה הראשונים של הכנסת החדשה, הצצה מעניינת למה שקורה לשוביניסטים מתלהמים כשאין להם במה למשך חודשיים-שלושה - את הבמה הראשונה שקיבלו, הם מנצלים להתלהמות משולחת רסן, גורעים מעצמם ניקוד יקר ומעבירים אותו אחר כבוד לזכותנו - לזכות המאמץ לעצור יוזמות חקיקה עוינות שלהם, שבריונות ושנאת נשים הן ציר התוכן המרכזי שלהן.
ע"ע ח"כ טל מש"ס וההתפרצות האלימה שלו על ח"כ לבנת, במושב הכנסת הראשון בנושא אלימות נגד נשים. יתכן, שטקסטים שקריים וסילופי נתונים שמפיצים ארגוני הגברים הגרושים (אותם כ- 20 גברים אלימים שהקימו כ- 20 ארגונים למען יצירת מראית העין של המון מודר ומופלה אנושות), הגיעו לשולחנו של ח"כ טל. שכן, האמירה לגבי נשים המגישות תלונות שווא ויש להענישן בחומרה, אינה מבית מדרשו (למרות שהוא אימץ אותה בחום).
ח"כ טל יצא כאן גם חקיין וגם שקרן, בהבל פה אחד, שלא לדבר על כך שיצא גבר גבר, או בלשוני: גבר אלים כלפי ח"כ לבנת. כה לחי, התחלה טובה, ח"כ טל.
הנתון האמיתי, אגב, מדבר על 3% תלונות שווא מכלל התלונות של נשים נגד גברים בנושאי אלימות המופנית כלפיהן. רוב ביטולי התלונות נובעים מלחץ (אלים) של בני משפחה על המתלוננות, ולא ממופרכות התלונה. חשוב לזכור שהמקרים המגיעים אל פתחה של משטרת ישראל הם רק חלק ממקרי האלימות של גברים נגד נשים.
הכנסת החדשה מתחילה לפעול ואנחנו גם. יש לנו כוונה ברורה ומוצהרת לחדד ולהעמיק את החקיקה המקדמת שוויון מגדרי ומבטלת דיכוי, תת-ייצוג ואפליית נשים בעולם התעסוקה, במשפחה, בחברה, במערכת הפוליטית והציבורית ובחינוך לרבדיו. בקדנציה הקרובה נגיע - כולנו יחד וכל אחת לחוד, ארגונים וקבוצות - לכל משרד ממשלה, לכל חבר וחברת כנסת, לכל שרה ושר במדינת ישראל עם אג'נדה מגובשת, מנומקת ומנוסחת היטב. זאת בתקווה לשיתוף פעולה עם המתבקש, לעמידה על זכויות האדם של נשים וילדים בישראל ולתפקוד פרלמנטארי פורה ואפקטיבי של נבחרי ונבחרות הציבור שלנו.
הפעלנו את המנועים, עוד מעט אנחנו אצלכם. תכניסו את מכונת הקפה שרכשתם בקדנציה הקודמת על חשבון קשר עם הציבור, לשקע החשמל.

הכותבת היא יועצת שיווק ואסטרטגיה, מאמנת אישית, פובליציסטית, ע. משנה של www.haderech.co.il ובעלת האתר www.hbh.co.il
תאריך:  27/04/2006   |   עודכן:  28/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי מטלון, אדריכל
התרחשות אסון אינה מחוייבת המציאות. אפשר וצריך להיערך לשעת מבחן, ויפה שעה אחת קודם. חובה לבנות, אך חובה עלינו לדאוג גם לבטיחות הבנוי והנמצאים בתוכו
איינאו פרדה סנבטו
לא דמוקרטיה מתגוננת צריכה להיות במדינת ישראל, אלא דמוקרטיה תקינה שתאפשר לכל אזרח לבחור את נשיא המדינה ולא תשאיר זאת בידי קבוצה שולית
בנצי גיספאן
תופעת קדימה לא צמחה יש מאין, שורשיה נעוצים במגמה הפוסט אידיאולוגית שעוברת החברה בישראל, מגמה שתורגמה לפוסט מפלגתיות של המערכת הפוליטית וציינה את תום עידן המפלגות האידיאולוגיות. ברוכים הבאים לעידן הטרנד ומפלגות המדף, עידן עגל הזהב
עו"ד חיים קליר
כמה שווים, בבית המשפט העליון, חייו של ילד שנהרג בתאונת דרכים או במעשה עוולה? את התשובה נותן השופט אליעזר ריבלין
עו"ד אברהם פכטר
הגיעה העת, לעדכן ולשפץ את ההמנון הלאומי - התקווה. יש בהמנון שורות השייכות לעבר ההיסטורי של העם, על ציפיותיו, שאיפותיו ותקוותיו, שחלקן הגדול כבר התגשם. אין טעם עוד להמשיך ולהתגעגע "להיות עם חופשי בארצנו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il