X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מן התקשורת: שמונה שנים הוחזק תיקו של ליברמן פתוח. התיק נסגר על-ידי מזוז, ונפתח מחדש עקב מידע חדש, כך טוען מזוז, באותו רגע בדיוק בו ליברמן עמד להתמנות לשר הפנים הממונה על המשטרה. במקרה, הכל במקרה, כמו במינוי יעקב נאמן, רפאל איתן, ראובן ריבלין. ליכודניק במקרה
▪  ▪  ▪

מידע חדש? בטח חדש, או ישן או ארוך או קצר. מידע שעולה ע"י הצדיקים מהפרקליטות או מהמשטרה, ברגע המתאים פונקט. במקרה כמובן, הכול במקרה, תמיד, רגע בו עומד להתמנות שר שעשוי לנקות את האורוות. מהמנוולים.
התיק של ח"כ אביגדור ליברמן הוחזק שמונה שנים פתוח, כי החבר'ה הטובים של מזרחי היו עסוקים בהאזנות סתר, לליברמן - בניגוד להוראת בית המשפט. ולא רק לליברמן, גם לבתו בת ה-16 בשיחות-נפש עם החבר. הם גם היו עסוקים בצילום תנוחות אינטימיות בין בני זוג.
מזרחי לא היה מרוצה מהתוצאות. ורק לא הסבירו לנו איך נכנסו המצלמות לחדר המיטות של הזוג הנשוי.
התיק נסגר בנפיחה. ואף אחד מהצדיקים לא שילם על החרפה. לא על התיק הפתוח, לא על המצלמות, גם לא על 17 אלף האזנות סתר אסורות לכל מי שבא להם, לך תדע מי עוד ברשימה, ונשמרו בתיק פרטי עליו נכתב "תיק פוליטי".
טוב ליברמן הוא מוז'יק וליכודניק, מותר.
נשיאה בבית המשפט המחוזי הסבירה שמזרחי הוא צוק איתן בהגנת החוק. כך גם הסבירו לנו כתבי הארץ, העיתון לאנשים חושבים. חושבים בדיוק כפי שצריך, כפי שנכון, כפי שראוי, כפי שמורה להם העיתון לאנשים חושבים.
השר יעקב נאמן, דתי עם כיפה, מהימין, מונה על-ידי ביבי למישרת שר המשפטים, הממונה על הפרקליטות ומערכת המשפט כולל העליון. פרופ' נאמן, הזוכה ליוקרה רבה בעולם המשפט, היה עלול לשנות את השיטה. הצדיקים פיברקו תיק שהסתיים בנפיחה, כמו עם ליברמן, מוז'יק.
ואף אחד מהם לא שילם. כי החוק זה הם.
באותו זמן בדיוק ביבי מינה את איתן למשרת השר הממונה על המשטרה. איתן, רמטכ"ל לשעבר, איכר שלא מבין חוכמות, היה עלול לנקות את המשטרה. בעיה, כמו עם ליברמן, כמו נאמן. אז פיברקו לו תיק. לא סיפור. ואף אחד לא שילם, כי החוק זה הם.
ריבלין, ליכודניק גם הוא, עמד להתמנות על-ידי שרון לשר התקשרות. ריבלין לא פראייר מכיר כל "שטיק" של התקשורת. והתקשרות קובעת מה אני ואתה נראה, נשמע, נאמין. כולל בסיפורי היועץ המשפטי לממשלה, המסביר לנו על תיקים פליליים שפותחים וסוגרים, באופן בעייתי. אז פיברקו לריבלין תיק שנסחב שלוש שנים, כמו עם ליברמן כמו עם נאמן כמו עם איתן, חד גדיא, עד שמשרת השר הפסיקה להיות רלוונטית. ואף אחד לא שילם, כי החוק זה הם.
אחת מהן מונתה לתפקיד בעליון, והשנייה - כמה מפתיע - מונתה גם היא.
הראשונה עוד רגע מחליפה את ברק נשיא העליון. העליון זה בג"צ, והבג"צ זה החוק. חוק שלא מגן על האזרח הפראייר, אבל מגן על מנוולים שצוחקים על החוק, בשריקה עליזה.
בעצם למה לא?
כל עוד האזרח הפראייר ימשיך להאמין "בשלטון החוק" הקיים.
לתפארת מדינת ישראל.

תאריך:  28/04/2006   |   עודכן:  28/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
אביגדור קפלן הוא כהן, אבל בניגוד לכהנים בבית המקדש לא יקבל בשר ודגן, אלא 31.5 מיליון שקל, ואולי יותר    גם אם כלל ביטוח תכשל, יקבל קפלן ב-5 השנים הקרובות לפחות 22 מיליון שקל
הרב שלמה אבינר
פעם, בזמניו הטובים של אריק שרון, כשהיה בישיבת שרים ושרר ייאוש בחדר, סיפר, שכשעבד בשדה עם אביו כילד קטן, היו מעשבים ומעשבים ללא סוף, תחת השמש הקופחת. כשסימן לאביו שאינו יכול עוד, סובב אותו אביו ובתנועה רחבה הראה לו את השדה ואמר לו: "ראה, את כל זה עשית". פנה אריק לשרים ואמר: "עשינו משהו, אה?"
אורון חדי
מיזוג שתי התבטאויות של אולמרט השבוע מציב אותו בעמדה המסבירה מדוע אין לבצע "הינתקות" נוספת    אז למה הוא ממשיך, ולאן?
אלעזר לוין
"השקעותי בירושלים גדולות יותר מבאירופה"    "מצודת דוד" ירוויח השנה 80 מיליון שקל    לקראת הנפקה בבורסה    השקיע 1.3 מיליארד שקל בחו"ל
נסים ישעיהו
מעקב הדוק מדי אחר התופעות השונות עלול לערער את שלוות הנפש של כל אדם ממוצע    הוא נהיה שותף, הוא חווה את החדשות, והוא עלול למצוא את עצמו מדקלם סיסמאות נבובות שנקלטו אצלו מכאן ומשם, כאשר הוא מתקשה להפעיל את חוש הביקורת כלפי התופעות שהוא חווה בעוקבו אחר החדשות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il