X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אוי לה לאותה הבושה, אבל דווקא אנחנו, בני חורין שלא נותנים לאף אחד לשכוח איך היינו קורבנות סחר של פרעה במצריים, ואיך הלכנו כמו צאן לטבח כמה אלפי שנים מאוחר יותר, דווקא אנחנו הגענו למקום הראשון בעולם ברשימת המדינות המשמשות יעד לסחר בבני אדם
▪  ▪  ▪
אז איך הגענו למצב הזה? מי נרדם בשמירה? לא נעים להגיד "אמרנו לכם", אבל שוב נתפסה צמרת המשטרה עם המכנסיים למטה.

ביום רביעי השבוע פירסם ארגון האו"ם, בדוח השנתי של הסוכנות לפשיעה וסמים, את דירוגן של המדינות המשמשות יעד מועדף ליבוא ויצוא בני אדם. הדוח מצביע על שלוש קטגוריות:
1. מדינות המוצא כמו סין, רוסיה, מולדובה, רומניה ואוקראינה, בהן מגייסים ארגוני הפשע הבינלאומיים בני אדם אומללים "שיורדים לשבור שבר" בארץ זרה כדי לשלוח קצת כסף הביתה לבני משפחתם חסרי הכול. בדיוק כמו שקרה לנו שהרעב והבצורת הביאו את אבותינו להגר למצריים כדי שיהיה מה לאכול והמנוולים האלו ניצלו את חוסר האונים שלנו והפכו אותנו לעבדים שלהם. מנוולים? ומה אנחנו?
2. מדינות המעבר, דרכן מוברחים קורבנות הסחר כמו אלבניה, פולין, איטליה, ותאילנד.
3.בקטגוריה השלישית של ארצות היעד נמצאת מדינתנו הקטנטונת, ישראל לא לבד במקום הראשון והמביש, לצידה גם טורקיה, גרמניה, איטליה, יוון וארצות הברית.
אז איך הגענו למצב הזה? מי נרדם בשמירה? לא נעים להגיד "אמרנו לכם", אבל שוב נתפסה צמרת המשטרה עם המכנסיים למטה. המשטרה טוענת כי ארגוני השטח שלנו "מבלפים" וכי בפועל אין כמעט בכלל קורבנות סחר בישראל. גם ראש השב"כ, יובל דיסקין, שקיבל פניות רבות מעצו"ם המטה למאבק בסחר בנשים (www.tfht.org) כדי שיכיר במאבק כחלק מהאג'נדה הביטחונית חברתית, סירב בתוקף לעשות כך בטענה כי הברחת קורבנות סחר דרך הגבול עם מצריים אינה בעיה של השב"כ.
גם יו"ר ועדת החוץ והביטחון היוצא, יובל שטייניץ, ראוי לציין, נכשל לאור סירובו העקרוני לחתום על האמנה למאבק בסחר בנשים וסירובו להעלות את הנושא של הברחות דרך גבול מצריים לדיון בוועדה הגברית שלו. חס וחלילה שלא יגידו על הביטחוניסט, המומחה הגדול החדש ליחסי ישראל מצריים, שיובל שטייניץ עוסק בנושאים נשיים.
כולנו יכולים לקוות כי הפעם באמת יקרה שינוי דרמטי במאבק למיגור הסחר בבני אדם מישראל, לאור התחייבותם בכתב של ראש הממשלה, מר אהוד אולמרט, ושר הביטחון, עמיר פרץ, לפעול לאלתר בעניין. מבחנו הראשון של מר אולמרט יהיה כבר בפגישתו הקרובה עם נשיא מצריים, חוסני מובארק. עליו להציע שיתוף פעולה על בסיס הומניטארי, בסיוע הכוחות האמריקניים המוצבים בחצי האי סיני, לחסל אחת ולתמיד את נתיבי ההברחות של קורבנות סחר.

תאריך:  28/04/2006   |   עודכן:  28/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דודו אלהרר
במקום לעמוד על נפשנו ולהילחם, אנחנו בורחים ומתכנסים עד שנגיע כולנו לכפר אז"ר ורק אז, אולי, נחליט לא לוותר על אף שעל מאדמות המושב
מתן פריידין
עיון נרחב בקוי היסוד של הממשלה, ובהסכם הקואליציוני בין קדימה והעבודה מעלה תהיות באשר למדיניות הממשלה הנכנסת בנושאי דת ומדינה
נרי אבנרי
מותר להם להיות שמאלנים    אסור להם להיות גזלנים    והם גזלני זמן אוויר/שידור    וכדרכם של גזלנים, הם מתחבאים מאחורי "אובייקטיביות"    אנחנו מבקשים מהם לחשוף את זהותם הפוליטית לאור השמש, כדי שחוסר הצדק יראה, לא רק יעשה    החשיפה הזאת יש לה כינוי    הם מכירים אותו: " גילוי נאות"    אנחנו דורשים מהם "גילוי נאות"
יואב יצחק
שורה של אישי ציבור מסובכים עתה בפלילים. אך גם מזוז, היועץ המשפטי לממשלה שעם כניסתו בישר על פתיחת עידן חדש (אחרי ארבל-רובינשטיין), נקי מפניות, נמנע מפתיחת חקירה נגד אולמרט. מה יעשה אחרי פרסום דוח מבקר המדינה?
רונן ליבוביץ
כציוני נלהב שעסק שנים רבות בעשייה ציונית מסתער חבר הכנסת זאב אלקין על הכנסת ה-17
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il