X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אתה ועופר עיני מסתפקים בלתת עזרה לא נחוצה לעובדי הנמלים וחברת החשמל שלא באמת צריכים אותך, אני מקווה מאוד שמכתב זה יגיע לידיך אישית ולא ייחסם ע"י עוזר פרלמנטרי זוטר
▪  ▪  ▪

אני רוצה לראות אותך עכשיו נלחם בסרסורי כוח האדם, אבל ברור לי שזה נגד האינטרס שלך ושל עופר עיני. דאגה לזכויות העובדים באמצעות חקיקה עלולה להחליש את ההסתדרות. מי יפנה להסתדרות אם זכויותיו נשמרות כהלכה באמצעות חוקים שיעברו בכנסת?
אבל ללא חקיקה אי אפשר יהיה לשמור על זכויות כל העובדים, מי ישמור על זכויות הנגר העובד בנגריה המעסיקה 8 פועלים? או מכונאי העובד במוסך המעסיק 5 פועלים? ומי ישמור על זכויות נהגי האוטובוסים בחברות כמו מטרודן ועוד הרבה שכמותה? או עובדי חברות שמירה וחברות ניקיון? ומה עם עובדי רותם דשנים ועובדי הקבלן במפעלי ים המלח?
לא כולם עובדים בבנקים, נמלים, חברת חשמל או חברות ביטוח גדולות, ולדאוג צריך לכולם, לתנאי עבודה נאותים, יחס אנושי ושווה לכל העובדים, פנסיה לכל עובד מיומו הראשון במקום עבודתו, כדי למנוע את שיטת ה"דלת המסתובבת". גם בחברת החשמל יש מאות, אם לא אלפי עובדים, המוגדרים כ"זמניים". אלו שאין להם קרובי משפחה בעמדות רציניות בחברה ולכן אין להם סיכוי לקבל קביעות גם אחרי כמה וכמה שנות עבודה. וגם בנמל אשדוד יש עובדי קבלן שאין להם את אותן הזכויות כמו העובדים הקבועים, למרות שהם מבצעים את אותה העבודה (עבודת הידיים כמובן, הרי להם אין סיכוי להתקדם למנופים או מלגזות).
צריך גם לדאוג לפועלי הבניין, עוד נשארו קצת יהודים ותיקים בענף ויש עכשיו נהירה של ערבים ישראלים ודרוזים לעבודה זו וגם להם צריך לדאוג לשכר הוגן ופנסיה מסודרת. גם לעובדים הזרים צריך לדאוג, תאילנדים בחקלאות, רומנים וסינים בבניין, פיליפינים ופיליפיניות בטיפול בזקנים ונכים, ועוד כל מיני עובדים בכל מיני עבודות.
אבל ברור שאתה לכל אלו לא תדאג, אתה ועופר עיני מסתפקים בלתת עזרה לא נחוצה לעובדי הנמלים וחברת החשמל שלא באמת צריכים אותך, אני מקווה מאוד שמכתב זה יגיע לידיך אישית ולא ייחסם ע"י עוזר פרלמנטרי זוטר שכלל לא יטרח להעביר אותו אליך, וגם אם זה יגיע אליך לא נראה לי שבכלל תטרח לענות עליו, כמו שלא ענית למכתבים קודמים ששלחתי לך וכנראה עוד אזרחים כמוני שאיכפת להם שלחו לך.
בכל אופן את המכתב הזה אני שולח גם למערכות העיתונים ומקווה שגם אם לא תתייחס אליו לפחות איזה עיתון הגון יטרח לפרסם אותו.
ולסיום, אני עובד כנהג משאית עצמאי שלא בדיוק זקוק לכל אותם דברים שכתבתי עליהם, אבל איכפת לי כאזרח של המדינה הזאת גם מאחרים, שהם אחוז גבוה מאזרחי המדינה ואני לא רוצה לעת זקנה לממן באמצעות המיסים שלי את קצבאות הסעד שהמדינה תצטרך לבסוף לכל אותם אנשים שייצאו לפנסיה ללא פנסיה.

תאריך:  02/05/2006   |   עודכן:  02/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רא"ל דן חלוץ
פקודת יום ליום הזיכרון לחללי מערכות ישראל וליום העצמאות התשסו
שחק איתי
בתגובה לדבריו של עותניאל שנלר, כי במסגרת תוכנית ההתכנסות יפונו פחות משבעים אלף איש
אל"מ (מיל.) משה גבעתי
נסים גבאי
רבים הנופלים ש"הלכו כך סתם בדמי ימיהם"... אבל אלישע, איך אומר: מסמל בעיני את כל הרע באובדן, במלחמות המיותרות, ובזיכרון הכואב שאינו נותן מנוח
רוני אלוני-סדובניק
שיטת המכסות, לפיה בכל מוסד 30% מקומות לבנות מזרחיות והשאר לבנות אשכנזיות, היא שיטה ידועה ומושרשת היטב... ואולם היכן משרד החינוך? מדוע הכניס תחת כנפי תקציביו מוסדות הפועלים בניגוד לחוק?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il