X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
במדינה שבה כלבי השמירה הפכו כלבי חצר, אני גאה להיות צ'יוואווה. הנה אני אומר: הרודן אריאל שרון ומחליפו אהוד אולמרט, מנהיגים מושחתים! גם אם תסקלוני באבנים, זאת האמת. אין אף אחד ממעריציהם שיכול לסתור את הקביעה הזו, מבלי להתבזות. וגם אם כחגב אני בעיניהם, אין לי ספק, שיגיע היום, והכלימה תציף את פניהם
▪  ▪  ▪

בין הפובליציסטים, יש את ההוא שזה מקצועו, ויש את הלחוץ, שדחוף לו להפיץ את משנתו, דעתו, ודאגתו - ללא תשלום. את הראשון מקובל לכנות "כלב שמירה" (או אמסטף), והוא עושה זאת כ"פרנסה", ואת השני ניתן לכנות "צ'יוואווה" שנובח כדי להשתחרר מלחץ. מבחינתו, הישיבה מול המקלדת, יותר אפקטיבית, ויותר זולה, מישיבה מול הפסיכולוג. אני "צ'יוואווה".
כעיקרון, עיקר עיסוקו של הפובליציסט מתמקד בשיגור דעתו, חזונו, עצותיו, רעיונותיו, וכו'. אין שיגור בלא מטרה. ברוב המקרים, המטרה היא - תודעת האזרחים, ובמקרים מסוימים, המסר מכוייל למטרה ספציפית. בדרך כלל לפוליטיקאי שהשפעתו על חיינו רבה.
הפוליטיקאים רגישים למה שכותבים עליהם. אלא שרגישותם נתונה לשורות שכתבו ה"אמסטפים", אלה המגיחים מה"מלונות" היוקרתיות: "ידיעות", "מעריב", "הארץ".
ה"צ'יוואוות", שהם כלבי רחוב, כחגבים יחשבו בעיניהם. נביחת הצ'יוואוות אגב, שימשה השראה לקלישאה: "הכלבים נובחים, והשיירה עוברת".
עוצמתו, השפעתו והמוניטין של האמסטף, אין להם קשר לאיכות כתיבתו, תבונתו, עצותיו, חזונו, ראייתו את המציאות, וחדות מסריו. במדינתנו הבולשביקית, המצב בדרך כלל הפוך. הסיבה: רוב האמסטפים מתנהלים כקומונה.
עקב פגם גנטי שמקורו בברית-המועצות, לוקים כלבי השמירה בישראל בסכיזופרניה קשה. יש בהם גנים של כלבי ציד, וגנים של כלבי שעשועים. מבט קצר על יריבים אידיאולוגיים (ביבי, ליברמן), מסתיים בנעיצת שיניים, ופוליטיקאים מהמחנה הנכון (שרון/אולמרט), יראו את זנבם הרוטט.
כתוצאה מקומבינה היסטורית בינם לבין השלטון, נהנים כלבי השמירה ממונופול על הפצת הקלון בחברה. ירצו, יבאישו את ריחו של מי שאינם חפצים ביקרו. ירצו, יאדירו את שמו של פושע/מושחת. כמובן, שיעשו זאת במסגרת עסקה: מימוש האידיאולוגיה שלהם, תמורת שירותי יחצנות. המונופול על הפצת הקלון, מהווה את מקור עוצמתם.
הפובליציסט המקצועי, זה הקרוי "כלב שמירה", אינו בר ענישה. מאחר שכך, הוא יכול להפיץ את מסריו ללא חשש. הטעות, אינה צורבת בבשרו, ואין בכוחה להציף אותו במבוכה. הסידור המעוות הזה, הוא תוצאה של המונופול שיש לקומונה על הפצת הקלון.
מאחר שאין עליהם מורא, האמסטפים לא יתביישו להקפיא את האמת בפריזר. ואם יתעורר הצורך להשתמש בה, יכניסו אותה למיקרו, יפשירו, ישתמשו, ויקפיאו חזרה. דוגמא: ראש הממשלה לשעבר, הרודן אריאל שרון, הוא אדם מושחת!! זאת האמת. הם אמרו אותה שלושים שנה. בשנתיים האחרונות, בגין בגידתו במצביעיו, הם הכניסו את האמת הזו לפריזר. מאז אסור להגיד אותה. מי שיעז, עדיף לו, שלא יחזור בסוף היום לקומונה ברחוב קפלן.
במדינה שבה כלבי השמירה הפכו כלבי חצר, אני גאה להיות צ'יוואווה. הנה אני אומר: הרודן אריאל שרון ומחליפו אהוד אולמרט, מנהיגים מושחתים! גם אם תסקלוני באבנים, זאת האמת. אין אף אחד ממעריציהם שיכול לסתור את הקביעה הזו, מבלי להתבזות. וגם אם כחגב אני בעיניהם, אין לי ספק, שיגיע היום, והכלימה תציף את פניהם

תאריך:  09/05/2006   |   עודכן:  10/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בסעיף 558 לחוק השיפוט הצבאי, התשט"ו-1955, נקבע כי "אין על נציב קבילות החיילים מרות בענייני מילוי תפקידו, זולת מרותו של הדין". במשרד הביטחון מתעקשים כי נקל"ח סוברני בהחלטותיו, ופטור מביקורת, אך ספק אם תשובה שכזו היתה מתקבלת בשיוויון-נפש מצד מוסד ממשלתי אחר
שאול אבידור
לא היה צריך לבצע התיישבות שאיננה ודאית, ואם בוצעה אז היה צריך לעשותה ביד חזקה ובעוצמה אדירה כמפעל התיישבות לאומי אדיר שלא היה כדוגמתו. אחרת ההתיישבות ביש"ע נדונה לכישלון, ומי כמונו רואים במו עינינו את ההתרסקות הנוראה
אליקים העצני
כאשר האיום על הציבור אינו אחיד - גוש קטיף מיועד לחורבן מיידי וגוש עציון נדחה לשלב אחר, ואולי בכלל לא - האם ללכת יחד ולשמור על ערבות הדדית בכל מחיר, או "כל אחד לעצמו"?
דני קומיסר
הממשלה החדשה שכאילו נוצרה על-ידי יוצרי "ארץ נהדרת", התחילה את דרכה ברגל שמאל. היא ממשיכה במדיניות האנטי-חברתית תוך התעלמות מלקחי ההיסטוריה הקרובים והרחוקים
אברהם הירשזון
נאום שר האוצר, אברהם הירשזון בפני מליאת הכנסת - תקציב המדינה וחוק ההסדרים לשנת 2006 - י' באייר התשס"ו - 8 במאי 2006
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il