X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
היועץ המשפטי הודיע לי כי החליט להמתין עד למסקנות מבקר המדינה בקשר לתלונות פליליות שהוגשו נגד אהוד אולמרט
▪  ▪  ▪

קיבלתי את תשובתו של היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, בקשר לשתי תלונות פליליות שהגשתי נגד ראש הממשלה אהוד אולמרט ובאחת מהן גם נגד השופטת דורית ביניש.
הנה כי כן, רק ליועץ המשפטי לממשלה יש סמכות להורות למשטרה לפתוח בחקירה פלילית נגד שופט או נגד ראש ממשלה.
רק למשטרה יש את הכלים ואת היכולות לחקור את הפרשיות הרבות בהן מעורב אולמרט, להגיע לכל מקום לחשוף דברים, להראות את החריצות בה פעלו כאשר אריה דרעי היה חשוד. אבל היועץ המשפטי מחכה למבקר המדינה.
אגב, למבקר המדינה אין כל סמכות להורות למשטרה לקיים חקירה פלילית נגד השופטת דורית ביניש או נגד ראש הממשלה. למבקר המדינה יש – בכל הכבוד - רק מעמד של מבקר. ירצו, יקבלו את ביקורתו. לא ירצו לא יקבלו.
שאלתי – בגדר תלונתי - את היועץ המשפטי לממשלה: ומה אם אהוד אולמרט מנצל את הזמן הארוך הזה של ההשתקה הבלתי חוקית מטעם לשכות קדקוד במשרד המשפטים, לצורך טשטוש עקבותיו, העלמת ראיות, הדחת עדים. הרי אנו זוכרים את העדויות הסותרות בתיק הפלילי של שותפיו של אולמרט בפרשיית החשבוניות המזוייפות.
אגב, אתם יודעים מה היתה תשובתה של דורית ביניש, פרקליטת המדינה – כתוארה אז - כאשר נדרשה להגיש כתב אישום נגד אולמרט?
היא אמרה, או כתבה לחברי עמותת אמיתי, מיסודו של אריה אבנרי: "יש לחכות עד לסיום המשפט הפלילי (שנערך למעורבים האחרים במעשי התרמית הללו) ורק אחר כך נקבע עמדת הפרקליטות גבי אהוד אולמרט.
תארו לכם חברות וחברים, שקבוצת בריונים בת ארבעה חברים שודדת בנק, הפרקליטות מגישה אישום פלילי נגד שלושה מן המשתתפים ואילו נגד מנהיג החבורה, על-פי הוראת פרקליט המדינה, ממתינים לראות מה יעלה בגורל העבריינים האחרים.
זו היתה העמדה של דורית ביניש. כך היא הגנה שלא כדין על אהוד אולמרט ודחתה ככל האפשר את הגשת כתב האישום נגדו.
והיום, מה קורה? תגידו לי אזרחים, במה מחזיק אולמרט את כולם כל כך קצר? מדוע כל כך מפחדים ממנו? באיזה מחיר זה יעלה? מדוע אתם שותקים אזרחים? הרי בנפשכם הדבר?
בעצם, המוני אזרחים מחכים ומקווים שעמותת אומ"ץ תגיש עתירה לבג"צ נגד היועץ המשפטי שהשיב לתלונתם של עמותת אומץ ויואב יצחק באותו נושא, את אותה התשובה ששיגר אלי. "היועמ"ש מחכה לתוצאות חקירת מבקר המדינה", ולאחר מכן ישקול בקשר לאהוד אולמרט. מה עניין שמיטה להר סיני? מה באמת קורה כאן?
ואתם האזרחים, מדוע אתם שותקים? אדם מסוכן התגנב בתחבולות – בעזרה מסיבית של התשקורת - אל כס ראש הממשלה, הוא מטפל בעינייניה הרגישים של המדינה, כאשר קופת שרצים תלויה לו על צווארו. ואתם מחרישים?
אהוד אולמרט מסוכן למדינת ישראל. אסור לאפשר לו להתבסס בשלטונו. הוא משתמש עתה בכוח השלטון, וידידיו שפוטיו מהעיתונות, כדי לבנות לעצמו תדמית חיובית שתטשטש את הטעם הכבד שעולה ממעורבותו בכל כך הרבה פרשיות שלא נחקרו.
העם חייב להתארגן כדי לפעול להצלת ישראל, מעולם לא איימה עלינו סכנה חמורה כל כך.
יש להקים קול מחאה ציבורי רחב מימדים, לדרוש מהיועץ המשפטי לקיים את החוק, גם כאדר מדובר באהוד אולמרט. יש לקיים חקירה משטרתית פלילית מהירה, פומבית, חוקית, נגד האדם שמדותיו המוסריות מאיימות להחריב את מדינת ישראל.

אדי מלכא נמנה עם חברי הגרעין המייסד של תנועת המחאה "הפנתרים השחורים". בשנים האחרונות הוביל את שורת המתנדבים של עמותת "אמת בדין". העמותה נאבקה בכל דרך חוקית נגד ההפיכה שחולל בית המשפט העליון נגד יחודיות הכנסת לחרות את החוקים.
תאריך:  23/05/2006   |   עודכן:  23/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ישראל אמיר
כיצד הציבור מניח לחולים הנזקקים לתרופות יקרות לייצג את עצמם בדרישה לספק להם את התרופות שהם זקוקים להן? אם יש סיבה להשבית את המדינה ולשבש את חיי השרים וחברי הכנסת בהפגנות - זו סיבה מוצדקת מאין כמוה!!
אברהם שרון
עצם הדיון על הנחיצות הבלתי מעורערת במיגון המבנים במקומות המועדים לאסון, הנמצאים בטווח פגיעת הקסאמים מעיד על ההשלמה עם העדר היכולת למנוע את שיגורם בכלל ואת פגיעתם בפרט
יוסי ברמן
נתניהו אחראי כמעט לבדו על הצמיחה המחודשת של המשק. הוא יכול היה להיות היום מלך, אז מה התפספס?
פרופ' משה שטרנפלד
הטיפול בדיקור נטול סיבוכים, והוא גורם להתכווצות הרחם וזה מביא להפלה המוקדמת
עו"ד משה גולדבלט
הגיע הזמן לומר למשרדי הממשלה שהכזבים על מחסור בתקציב אינם עושים רושם על איש. הגיע הזמן לדפוק על השולחן ולהבהיר כי אנשים אינם צריכים למות על-מנת לשפר את מאזני חברות הביטוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il