X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני מציע לך מר מופז כמה שיטות יעילות להילחם בנהגים: למשל, נהג שייתפס ללא חגורת בטיחות ייעצר במעצר מנהלי לשש שנים יחד עם טלי פחימה ומחמוד אבו טיר. כל מכונית שתיתפס בלי אפוד זוהר תוחרם ותיתרם לליב"י. כל נהגת שתיתפס נוהגת תושלך מיידית למחנה קציעות כי ממתי נשים יודעות לנהוג?
▪  ▪  ▪

כמה טוב ששר הביטחון שאול מופז שכח שהוא שר התחבורה, וממשיך להתנהג כאילו הוא שר הביטחון האחד והיחיד. בשבוע שעבר הודיע מר מופז כי הוא סוגר לאלתר את צומת מפגש מסילת הרכבת בבנימינה, לאחר מכן התבשרנו כי הסגירה היא למרות שהוזהר מר מופז כי אין מעבר אלטרנטיבי לרכבי הצלה וניידות טיפול נמרץ, ורכבי הצלה אלו יאלצו בעקבות החלטתו להאריך את זמן הגעתם לבנימינה בלמעלה מ- 20 דקות - דבר שעלול לעלות לתושבי הישוב במחיר כבד של חיי אדם.
אבל הוא אמר. אז צריך על-פי חוק לעשות שימוע לראש המועצה שיסביר את משמעות הסגירה, אבל אני מופז - מלך מלכי העולם ואני מעל החוק ואני ממש לא צריך לשמוע כי אני ממילא יודע הכל. צריך לתת מענה לתושבים ולילדים שיצטרכו לנדוד בהסעות במקום מרחק של חמש דקות נסיעה מרחק של למעלה מארבעים דקות? שיגידו תודה שיש להם בכלל בית ספר ללכת אליו, אני מופז כבר חיסלתי מהאוויר כמה בתי ספר.
ככה מנהלים משרד! ראש המועצה יתנגד? נרים מסוק אפאצ'י של משרד התחבורה ונעשה סיכול ממוקד. התושבים מפגינים? מה הבעיה? נטיל עוצר, הם ירצו לעלות להפגין בירושלים? איך הם יצאו? אני בונה להם מסביב לישוב גדר הפרדה, אל תשכחו יש לכם עסק עם הכל יכול האחד והיחיד מלך מלכי העולם שקיבל במקרה מינוי לשר התחבורה.
אחרי צומת בנימינה, עבר הגבר שבגברים לטפל בנהגים. ואני מציע לך מר מופז כמה שיטות יעילות להילחם בנהגים, כי במלחמה כמו במלחמה: למשל נהג שייתפס ללא חגורת בטיחות ייעצר במעצר מנהלי לשש שנים יחד עם טלי פחימה ומחמוד אבו טיר. כל מכונית שתיתפס בלי אפוד זוהר תוחרם ותיתרם לליב"י. כל נהגת שתיתפס נוהגת תושלך מיידית למחנה קציעות כי ממתי נשים יודעות לנהוג? מעתה לא מע"צ תבצע בניית מסלולים וגשרים - בשביל זה בדיוק יש את חיל ההנדסה, ואם במקרה הגשר עובר דרך אדמה פרטית, בדיוק בשביל זה אני שר הביטחון הכל יכול גבר שבגברים שיכול להפקיע כל מה שזז בשם בטחון המדינה ונהגיה.
ואם איזה נהג יתנגד ויטען שהוא בכלל לא אשם אז ניתן לו להקיף את איילון 30 שניות זוז, ונראה אם אחרי 3 תיזוזים ולחץ פיזי מתון של חוקרי השב"מ (שירות ביטחון מופזי) הוא לא יודה בכל עבירות התעבורה שכתובות בחוק.
ואולי כדאי להחזיר את הסיסמה של משרד התחבורה מפעם (בשינויים המתחייבים): בכביש אל תהיה צודק - תהיה מופז.

תאריך:  26/06/2006   |   עודכן:  26/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
במדינה שבה מקררים ריקים הם בעיה יותר גדולה מקברים מלאים, הכישלון לעולם לא ימצא אבא...
עו"ד חיים קליר
סוכן הביטוח החתים את המבוטח על הצהרת בריאות, מבלי לקרוא למבוטח את השאלות וגם לא את התשובות. כאשר המבוטח עבר תאונת דרכים, בדקה חברת הביטוח ומצאה כי שתי תשובות לא היו נכונות. האם חברת הביטוח פטורה מתשלום?
ד"ר אברהם בן-עזרא
כיוון חקיקת המשנה בישראל בתחום התכנון והבנייה מוכתב על-פי שיקולים זרים, ואינו מותאם למשתמשים. דרושה רוויזיה בדרגה של חשיבה מחדש
יואב לוין
על הינתקות, התפכחות וסופו של שלום בורגני!
עו"ד אברהם פכטר
הממשלה אישרה מתן מעמד קבע לילדי עובדים זרים. הילדים יוכלו להיות אזרחים לאחר שירות צבאי. זה בהחלט צעד של קליטת פליטים משפטית. הוויכוח סביב הנושא הטעון הפך גם למאבק פוליטי וגם בעל צביון דמוגרפי - איך ההחלטה הזאת מתיישבת עם חוק האזרחות המגביל איחוד משפחות של פלשתינים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il