X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
ממשלת ישראל מגיבה כמו רפלקס: חוטפים בעזה, בועטים בעזה. יש לנהוג בשכל. כאשר חוטפים בעזה יש לבעוט בנבלוס וג'נין.
▪  ▪  ▪

ממשלת ישראל אובדת עצות, זה הרושם שמתקבל משלושת החדשים הראשונים של ממשלת קדימה-אבודה. לא משנה מה הנושא, אין לה שום מושג מה לעשות. כלכלה? המשך תוכנית נתניהו. מדיניות ביטחון? אין ביטחון. מדיניות חוץ? להתנשק עם אבו מאזן, ומיד לאחר מכן לומר שהוא חדל אישים. יום לאחר הפעולה המוצלחת ביותר של צבא שחרור פלשתין, הריגת שני חיילים ושבי של השלישי, ממשלת ישראל מזרימה כוחות שריון לכיוון הרצועה מבלי להבין שזה בדיוק מה שהערבים רוצים.
תוכנית ההינתקות נועדה לצורך אחד בלבד. לרכז מאמץ לכיוון שימור לב הארץ, יהודה, ירושלים, בנימין ושומרון. משמעות ההינתקות החד-צדדית מרצועת עזה איננו שמעתה ישרור שם שלום, אלא, שמעתה רצועת עזה היא המדינה הפלשתינית, ושם מקומם של הערבים המכנים עצמם פלשתינים. אריאל שרון אמר זאת דרך שופרו החצי רשמי, אורי דן, שאמר הינתקות היא הינתקות מושלמת, ללא שום השקה אלא דרך קנה הרובה והתותח.
תוכנית ההינתקות לא היתה מענה לטיפשותו של האויב, אלא לפקחותו. האויב יודע בדיוק מה חשוב לנו, לאורך זמן. האויב מבין היטב שעקירת לב הארץ ממדינת ישראל משמעותה בסופו של דבר מותה של ישראל. לכן הפעולה של צבא שחרור פלשתין איננה אלא פעולת הסחה. משיכת הכוח הלוחם ממשימתו העיקרית, שהיא המלחמה על לב הארץ, למשימה משנית, מלחמה על שולי הארץ.
ממשלת ישראל הנוכחית, זו שדוגלת ב"שלום" "משא-ומתן" "התכנסות" ובמיוחד שנאת חינם של יהודים פעילי "ימין", זו שטופחת לעצמה על שכמה במילים כמו "שיקול דעת" ו"עצבים של ברזל" נופלת בפח פעולת ההסחה ושוקעת בבוץ "מכף רגל ועד ראש" בציטוט לא-חכם מן הרמטכ"ל.
חייבים להרים את הראש ולהביט מעבר לרפש על נעלי הקומנדו של צבא פלשתין. הם ישמחו ויעלזו ויצהלו כאשר יכנס צה"ל החמוש מכף רגל ועד ראש (זה השימוש הנאות למטבע הלשון) ויהרוג, שלא במתכוון בנשים הרות וילדיהן. מבחינתם של הגי'האדים כל ילד מת הוא שהיד שלא מת חינם, ואם אין ילד כזה, צריך להמציא אותו. לעומת זאת כל מזויין שיחוסל ביהודה ושומרון, ואחיו ואחותו אשר יועברו לעזה הם תבוסה במלחמתם לעקור את עם ישראל מארצו.
התשובה הציונית הראויה לשבייתו של גלעד שליט היא הגליית הפרלמנט הערבי מראמאללה לעזה. הגליית ראשי החמאס היושבים בכלא הדרים לעזה. הגבלת אבו-מאזן לעזה. סגירה מוחלטת של כל מעברי הגבול של עזה, משל היו מחילת מחבלים. הפסקת כל השרותים לעזה, כולל חשמל מים ותקשורת. הינתקות אמיתית מלאה ובלתי הפיכה. ובאשר לשריון, יש לו קסבות רבות לאוורר מיושביהן הרצחניים בג'נין, נבלוס, בית-סחור וקלקיליה.

תאריך:  26/06/2006   |   עודכן:  28/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חגי הדס
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דקלה ברידא-פיינשטיין
פחד וחרדה הם בבסיסם תופעות נורמליות בעלות ערך הישרדות חשוב    אולם יש מצבים שהחרדה נהפכת לגורם מפריע ומעכב    כיצד מזהים ילד חרד ומתי לפנות לעזרה מקצועית
מנדי ספדי
הגיעה העת לראות את המציאות ולהפנים שאנו מצויים בעיצומה של מלחמת עולם שלישית המנוהלת באמצעות טרור איסלאמי ויעדה חד וברור, וחשוב לא פחות להבין שלא יהיה קיים סיכוי לרגיעה בין ישראל לפלשתינים בזמן שהם בתחושה שידם על העליונה
ד"ר אברהם בן-עזרא
האמנם ריבוי המלים מעיד על עושר השפה? השפה נועדה לבטא מחשבה ולאפשר דיבור. אין רעיון שניתן לבטאו באנגלית ולא ניתן לבטאו בעברית. אם ניתן לבטאו ביתר קיצור - היתרון הוא זה, אם חיסרון?
שבתאי עזריאל
מוניץ כשופטת בעצם קילקלה אותי. לפני 15 שנה, קיבלתי ממנה מושגים אחרים על מזג שיפוטי ותרבות דיונית. בימים אלה היא מותקפת על פסק-דין שעליו היא חתומה, אך מרבית מתקיפיה אף לא קראו אותו ולא ביקשו את תגובת המותקפים. חיסולים ממוקדים וחריצת גורלות על סמך ידיעה עיתונאית כבר הפכו אצלנו לספורט לאומי
גורי גרוסמן
לא הספקנו לעכל את בשורות האיוב הקשות ומיד נשלף הנשק הסודי שלנו, נפערו הפיות הגדולים ומהם נורו הבליסטראות של איומי הסרק המתלהמים. כששרינו ורוזנינו מתחרים ביניהם מי יפליא להכות יותר בחרצובות לשונו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il