X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
צריך שיהיה לו לשופט אמינוף מניע חזק ואפל במיוחד - וגם מידה הגונה של רשעות - כדי שכך ינהג בחברותיו להרכב, ותוך הפרת אמונן בו - יביאן לחתום על פסק דין בניגוד לרצונן ולהכרתן
▪  ▪  ▪

קשה להעלות על הדעת נקודת שפל נמוכה יותר מזו שאליה הדרדרה מערכת הצדק שלנו בעקבות פסק הדין ההוא של בית המשפט המחוזי בנצרת. אם לקבל כנכונות את טענות שתי שופטות ההרכב במכתבן המפורט כנגד אב בית הדין, השופט אהרן אמינוף, כי אז השופט אמינוף חטא כאן בשלושה:
חטאו הראשון הוא, כמובן, בליקוי המאורות המבהיל שנפל עליו, במהלך תפקידו השיפוטי, כשתקע כחרב לתוך פסק דינו את הפיסקה המזוויעה ההיא.
חטאו השני, כפי שיש להסיק מהנסיבות, הוא בכך, שכמי שכתב את פסק הדין ניסה השופט לרתום את שתי חברותיו להרכב - שהן נשים יש להדגיש - ולהכשיל אותן בחתימה על פסק הדין המכיל את הפיסקה החמורה, וזאת במטרה ברורה ששתי השופטות - בהיותן נשים - תענקנה יתר לגיטימציה לאותה פיסקה.
חטאו השלישי של השופט, כפי שעולה ממכתבן של שתי השופטות חברותיו להרכב, הוא בכך, שלאחר ששתי השופטות ביקשוהו שישמיט הפיסקה ההיא כתנאי לחתימתן על פסק הדין, ולאחר שסיכמו עימו שכך אומנם הוא יעשה - הוא השאיר את הפיסקה כשהיא נעוצה בגוף פסק הדין - למרות רצונן ובניגוד לסיכום המוקדם עימו - וזאת תוך ניצול לרעה של האמון שנתנו בו השופטות שינהג על-פי הסיכום עמן - וכך העמידן בפני עובדה מוגמרת, תוך סירוב לתקן המעוות אפילו בדיעבד. התיתכן נקודת שפל נמוכה מזו?
צריך שיהיה לו לשופט אמינוף מניע חזק ואפל במיוחד - וגם מידה הגונה של רשעות - כדי שכך ינהג בחברותיו להרכב, ותוך הפרת אמונן בו - יביאן לחתום על פסק דין בניגוד לרצונן ולהכרתן.
אלא שהסיפור עדיין לא תם. מתברר שהתהום הפעורה שאליה צנחה כאן מערכת הצדק אינה אלא קרש קפיצה לתהום עמוקה יותר. כי השופט אמינוף טוען להד"ם! לא היו דברים מעולם! שתי השופטות חברותיו להרכב - כך טענתו - לא התנגדו לפיסקה שעוררה את הסערה הציבורית.
במילים אחרות: שתי שופטות של בית המשפט המחוזי חברו יחד למזימה כדי לטוות בדייה כנגד שופט אחר, חברן להרכב - במטרה למלט עצמן מזעם הציבור.
ועכשיו כבר אין מדובר רק בליקוי מאורות או בשיקול דעת משובש של בית המשפט. עכשיו עניין לציבור עם שופטים של בית המשפט המחוזי, שבמטרה להציל את עורם נאחזים בשקרים בראש חוצות ומטיחים כזבים איש על ראש רעהו.
מי מהשופטים משקר כאן? השאלה כמובן מסקרנת, אלא שמבחינה ציבורית הרי זה לא ממש משנה.
ופרנסי מערכת הצדק, כיצד הם יטפלו בביזיון? לאן הם יוליכו את הבושה? האם מישהו יילך כאן הביתה? כבר שומעים את ערבוב הטיח.

תאריך:  28/06/2006   |   עודכן:  28/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יוסי פוקס
כיצד היו פוסקים שופטי בג"צ לו הוצגה בפניהם עמדתה האמיתית של מערכת הביטחון באשר לתוצאות הצפויות מהנסיגה החד-צדדית מרצועת עזה? האם הם עדיין היו פוסקים ש'התכלית הביטחונית' מצדיקה את הפגיעה בזכויות המתיישבים?
נרי אבנרי
גנבי המנדטים מהליכוד שערקו לקדימה, חוגגים את פירות בגידתם, מול עיניהם המיוסרות של נווה וסילבן. ואלה לא מפסיקים לשתף את הציבור בתסכולם. מבין השורות ניתן לזהות תפילה: מי ייתן, והמזל יציב אותנו מתחת שולחנו של אולמרט. רק שם אפשר לזכות באיזה פירור שררה
אלון דהן
סימפטום של התנגשות הציביליזציות - ערביי ישראל נגד מדינת ישראל
עו"ד ורו"ח רמי אריה
פרשנות מע"מ אינה מתקבלת על הדעת, שהרי אם הנכס עמד במשך שנתיים ללא אפשרות מכירה, ממילא יש להניח כי שוויו בשוק אפסי, במיוחד במגבלות התקרה שנקבעה, ולכן ממילא אין מקום להחזיר את המע"מ שנתבע בעת הרכישה
עו"ד משה כדר
מומלץ לדחות חתימת עסקות מקרקעין ורכישת דירות מגורים עד לאחר 1 ביולי 2006 - כדי ליהנות מהפחתת המע"מ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il