X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
קיימת הסכמה לאומית שאין מפקירים שבויים, ועלינו לעשות ככל יכולתנו לשחרורם. אולם ההזיה שיש להסיג את צה"ל לאחור אם יקרה הנס וישוחררו החטופים, הוא צעד נוסף במצעד האיוולת שראשיתו בהסכם אוסלו
▪  ▪  ▪

אם חלילה תיפול שערה אחת מראשו של חייל שלנו במהלך המבצע המתגלגל הקרוי "גשמי קיץ", מבלי שלנגד עיניהם של יוזמיו יש מטרה ברורה, חד-משמעית ונחרצת - אזי כל טיפת דם של חייל תחול על ראשם של השולחים את לוחמינו היקרים לחרף את נפשם לריק.
הרהורי כפירה שכאלה עולים כששומעים את הצהרות דוברי הממשלה המסבירים שתכליתו של המבצע לשחרר את שני החטופים: החייל גלעד שליט, והנער אליהו אשרי. זוהי תכליתו המוצהרת של המבצע, כשברקע מתפוצצים 4 קאסמים השמים ללעג ולקלס את הצהרותיהם של דוברי ראש הממשלה ושר הביטחון שלו.
אם ישוחררו שני החטופים יהיה זה יותר מנס, ואז על-פי ההצהרות ישובו כוחות צה"ל לבסיסיהם, ומה אז...? האם נמתין לחטיפות נוספות, האם נמתין להמשך פעולת החפרפרות המגיחות ממחילותיהן וקוטלות מהעורף את חיילינו, האם נמתין להמשך מטחי הקסאמים עד להרג המוני חלילה, האם נמתין לפגיעה במתקנים אסטרטגיים בדרומה של אשקלון?
קיימת הסכמה לאומית שאין מפקירים שבויים, ועלינו לעשות ככל יכולתנו לשחרורם. אולם ההזיה שיש להסיג את צה"ל לאחור אם יקרה הנס וישוחררו החטופים, הוא צעד נוסף במצעד האיוולת שראשיתו בהסכם אוסלו, המשכו באיפוק על רצח של יותר מאלף אזרחינו באינתיפאדה, ושיאו בהסתלקותו של צה"ל מרצועת עזה כשבנסיגתו הרסו דחפוריו בתיהם של 8,000 יהודים. מעשה טירוף שלא יאמן!!!
נגמר התירוץ שאין הצדקה שרבבות חיילים ישמרו על קומץ יישובים בגוש קטיף, ולמי ששכח, זה היה ההיגיון העקום להריסתם. ובתמורה - עיי החרבות הפכו לבסיסי שיגור של קסאמים, וממשלת החמאס נבחרה כאות הוקרה לגירושם של היהודים.
ברוב ביזיון וקצף, האתגר של צה"ל עתה הוא לא להגן על מתנחלים מוקצים בגוש קטיף, אלא על תושבי שדרות ובנותיה. ובשעות אלה, כשצה"ל נאלץ לגרור רגליים לתוך הרצועה, זאת חייבת להיות מטרתו המוצהרת של המבצע: להגן על אזרחי ישראל!!! אין מנוס, מי שנכווה ברותחין נזהר בצוננים, צה"ל חייב להישאר בתוך הרצועה. אין צורך לשבת בתוך שכונות צפופות, בדיוק כפי שלא יושבים בקסבה של שכם. בתחבולות תעשה לך מלחמה, יש תפריט מגוון של אמצעים לגרום לכך שקסאמים לא ישוגרו משם, ומחילות טרור לא יפערו את פיהם בעורפנו בתוך גבולות 1967.
נוכחות צבאית ומודיעינית כזאת קיימת ביהודה ושומרון המונעת שיגור קסאמים, ומונעת התחמשותם של הטרוריסטים - כפי שהם מתחמשים באין מפריע ברצועת עזה, דרך ציר פילדלפי אותו הפקרנו באיוולתנו.
במקום לטפל, קרי לחסל, את מנהיגי החמאס הזמינים בממשלת הטרור היושבת בעזה, פולטים חכמי חלם שלנו ובראשם המשנה לראש הממשלה שמעון פרס מנטרה חדשה, המרחיקה עדות לדמשק, שם טמון זרע הפורענות, שם יושב השטן בכבודו ובעצמו, אותו משווים ברוב טמטום לבן-לאדן. חאלד משעל הוא האיש שדמם של חיילינו ואזרחינו בראשו. איסמעיל הנייה וחבר מרעיו עוברים בעיני פרשנינו מטמורפוזה, מתחילים להצמיח כנפי יונה דוגמת אלה בהם מנפנף חסיד אומות העולם וחתן פרס נובל בעתיד אבו מאזן.
אסיים בתקווה שמאחורי הבחירה בשם "גשמי קיץ" לא מסתתרת מטרה זדונית, משום שבגשמי קיץ אין כל תועלת, אלא בגשמי ברכה הבאים בעיתם בעונת החורף.

תאריך:  28/06/2006   |   עודכן:  28/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יוסי דר
צריך שיהיה לו לשופט אמינוף מניע חזק ואפל במיוחד - וגם מידה הגונה של רשעות - כדי שכך ינהג בחברותיו להרכב, ותוך הפרת אמונן בו - יביאן לחתום על פסק דין בניגוד לרצונן ולהכרתן
עו"ד יוסי פוקס
כיצד היו פוסקים שופטי בג"צ לו הוצגה בפניהם עמדתה האמיתית של מערכת הביטחון באשר לתוצאות הצפויות מהנסיגה החד-צדדית מרצועת עזה? האם הם עדיין היו פוסקים ש'התכלית הביטחונית' מצדיקה את הפגיעה בזכויות המתיישבים?
נרי אבנרי
גנבי המנדטים מהליכוד שערקו לקדימה, חוגגים את פירות בגידתם, מול עיניהם המיוסרות של נווה וסילבן. ואלה לא מפסיקים לשתף את הציבור בתסכולם. מבין השורות ניתן לזהות תפילה: מי ייתן, והמזל יציב אותנו מתחת שולחנו של אולמרט. רק שם אפשר לזכות באיזה פירור שררה
אלון דהן
סימפטום של התנגשות הציביליזציות - ערביי ישראל נגד מדינת ישראל
עו"ד ורו"ח רמי אריה
פרשנות מע"מ אינה מתקבלת על הדעת, שהרי אם הנכס עמד במשך שנתיים ללא אפשרות מכירה, ממילא יש להניח כי שוויו בשוק אפסי, במיוחד במגבלות התקרה שנקבעה, ולכן ממילא אין מקום להחזיר את המע"מ שנתבע בעת הרכישה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il