X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כוכב נולד ותעשיית הרינגטונים כן; דיסקים - לא!
▪  ▪  ▪

בתאריך ה - 23.6.2006, אחד האייטמים במהדורת החדשות המרכזית
בערוץ השני, היה ארקדי דוכין והדיסק החדש שלו. הצפייה בכתבה, גרמה לי לחשוב.
מצד אחד, תעשיית המוזיקה ב "כוכב נולד" שמגלגלת הון, הצליחה למתג את עצמה כך שהצופים בתוכנית מזוהים לחלוטין עם המשתתפים בה ועל הבסיס הזה, ניתן למכור ספוטים יקרים לפרסומות בטלוויזיה, רינגטונים, SMS וכיו"ב.
מן הצד השני, ענקי המוזיקה הישראלית (פרט לכמה בודדים), מגרדים שקל לשקל על-מנת לסגור את החודש. אנו אף שומעים לא אחת על אמן כזה או אחר, שחבריו למקצוע מארגנים עבורו ערב התרמה - כי נקלע לקשיים כספיים.
ישראל משופעת בכשרונות אדירים. אני, שהמוזיקה זורמת בעורקי, יכול לתת אין ספור דוגמאות, אך די אם אזכיר את שלום חנוך, מתי כספי וארקדי דוכין כדי להבהיר את כוונתי.
אז למה המוזיקה הישראלית לא מתרוממת? למה התעשיה הזו לא מגלגלת את הסכומים שהיא יכולה לגלגל? ולמה, אם כבר קורה משהו עם המוזיקה הישראלית, זה קורה או בטלוויזיה, או בטלפונים הסלולריים (רינגטונים, טרוטונים, פאן טונים וכיו"ב)?!
במקרה של כוכב נולד, אומנם מדובר במוזיקה, אך אנשי השיווק והמיתוג באים מעולם התקשורת (טלוויזיה) ...
האם קיים ארגון ששם לו למטרה לקדם את המוזיקה הישראלית - שבו האנשים המופקדים על שיווק המוזיקה, מוכשרים בשיווק לפחות כמו אלה שפועלים בתעשיות שהזכרתי מעלה? התשובה לדעתי ברורה. לא. לא קיים כזה ארגון. וחבל.
אני משוכנע כי המחלה ממנה סובלת תעשיית המוזיקה הכלל עולמית - הפרת זכויות יוצרים באמצעות צריבת דיסקים ושיתוף קבצים באינטרנט, היא לא הסיבה לכשלון השיווקי של המוזיקה הישראלית. גם לא מספר התושבים הקטן במדינה.
יוקם לאלתר גוף מקצועי שמטרתו היא קידום אמיתי של המוזיקה הישראלית, תוך שימוש בכלים השיווקיים המקצועיים ביותר הקיימים בתחום!

ירון מירלמן עוסק בתחום השיווק משנת 1995 וכיהן בתפקידים שונים וביניהם - ניהול מכירות, שיווק ומותגים.
תאריך:  30/06/2006   |   עודכן:  02/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יורם הורוביץ
ניסים ישעיהו
לאחרונה עוד הגדלנו עשֹה בעקירה של אלפי יהודים מבתיהם    מהלך שגם ייאמרו אלפי מלים בזכותו, בדבר אחד אין ספק: הוא לא נבע מאהבת (עם) ישראל    למעשה, לח"מ אין ספק כי הוא ניפץ את שאריות האחדות שעוד היו כאן מכח מסורת בת אלפי שנים    וכשאין אחדות, אין גם ענני כבוד שיגנו עלינו מפני רצחנותם של אויבינו, והעזתם כלפינו הולכת וגוברת
אסא זיידמן
הטוקבקים הם כיכר השוק המקבץ אליו את כל שוטי הכפר, והשוטים חמושים במגאפונים רבי עוצמה. וטיקבקת לרעך כמוך, זה כלל גדול בגלישה
יהונתן דחוח-הלוי
תפיסת ההינתקות קרסה לחלוטין ועימה גם ההרתעה הישראלית. האינטרס הלאומי מחייב דיון אמיתי בהגדרת האינטרסים הישראלים ובבחינה מחדש של התהליכים הפוליטיים שהובילו להיווצרותה של מדינת טרור ברצועת עזה המאיימת לגרור את ישראל למלחמת טרור והתשה שסופה אינו נראה
פרופ' משה שטרנפלד
אורך חיי החולים התארך ב- 30% ועד ל- 50%, בקרב המטופלים בתרופות הסיניות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il