X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה היה רע לנו עם מזרח תיכון ישן שבו ילדי בתי הספר הערבים ביום העצמאות עמדו בשורה עם דגלוני ישראל ונופפו לאורח רם המעלה מהכנסת, למה היינו מוכרחים להחליפו במצב שאפילו במוסדות הציבוריים שמקבלים שכר ומימון מהקופה הציבורית, מסרבים להניף דגל ישראל
▪  ▪  ▪

מציאות בלתי אפשרית בין רצון להמשיך ולחיות במנעמי הדמוקרטיה הישראלית לבין השייכות ללאום הערבי פלשתיני האנטי ישראלי, מציאות זו הולכת ונוטה יותר לצד הלאומני פלשתיני ומסכנת כל סיכוי לחיי דו קיום הנדרשים לקיומה של מדינה המורכבת ממספר קבוצות אתניות.
ערביי ישראל, או לפי ההגדרה שמועדפת עליהם "פלשתינים של 48", מסלימים את היחס השלילי והעוינות שלהם כלפי מדינת ישראל, עוינות שהלכה והחריפה מאז הסכמי אוסלו, ומהווה פרק חדש בהיסטוריה של היחסים בין אזרחי ישראל הערבים ומדינת ישראל בפרט, ובין היחסים של מדינות ערב-ישראל בכלל.
התפנית השלילית שהחלה בהסכמי אוסלו והלכה והסלימה דרך פרעות אוקטובר ועד יום זה, הפכה את ערביי ישראל לחלק מרכזי מהבעיה במקום להוות גשר לפתרון, וכל שנה מחדש מזכירים לנו שמלבד ההטבות להם זוכים ממדינת ישראל אין להם שום זיקה למדינה, אדרבא הם מוכיחים שאכן רצונם וחזונם מהווה חלק מהחזון "הערבי" להשמדתה של ישראל, ואכן ישנם חלקים באוכלוסיה הערבית בישראל שנחשבים קיצוניים יותר מהחמאס והג'יהאד בכל הנוגע בהכרה בזכותה של ישראל להתקיים, וזאת ניתן לראות גם בעיתונים וגם באתרי האינטרנט בערבית, אך בעיקר בשיחות הפנימיות שלא מגיעות לאוזנים זרות.
הסממנים הקטנים שהחלו להופיע מאז אוסלו האירו עיניים ונורות אדומות לבודדים בישראל, וכשהתרענו בזמנו על סממנים שעתידים לטפוח ולהחמיר, טענו מנהיגי השמאל שזו התלהבות רגעית מהחלון שנוצר למדינה פלשתינית ולשלום בינינו, וכאשר הערכותינו התבררו כנכונות מצאו אנשי השמאל שהובילו את המדינה תירוץ אופייני וצפוי, פרס זעק מעל לכל במה שחזונו מזרח תיכון חדש, ואני שואל את אותו פרס מה היה לנו רע עם אותו מזרח תיכון ישן? מה היה לנו רע לחיות עם סיפורי הגבורה ממלחמת ששת הימים שהרתיעו את אויבנו, למה להשכיח סיפורים אלה ולהחליפם בבושות הנסיגה מדרום לבנון, או הטרנספר העצמי מגוש קטיף וצפון השומרון שהפכו אותנו ללעג?
מה היה רע לנו עם מזרח תיכון ישן שבו ילדי בתי הספר הערבים ביום העצמאות עמדו בשורה עם דגלוני ישראל ונופפו לאורח רם המעלה מהכנסת, למה היינו מוכרחים להחליפו במצב שאפילו במוסדות הציבוריים שמקבלים שכר ומימון מהקופה הציבורית, מסרבים להניף דגל ישראל ואף בחלקם מונף דגל האויב הפלשתיני. מדוע לנו היה ללכת שולל אחרי הזקן החולם על מזרח תיכון חדש, ולקבל במקום חגיגות יום עצמאות שבוע ציון הנכבה הפלשתינית. והשנה לא הסתפקו בסיורים בכפרים שלטענתם ישראל הרסה, אלא ציינו את האירוע המרכזי של יום האדמה ויום הנכבה בלוד עיר מעורבת במרכז הארץ, ויצרו לראשונה תקדים שיהווה ציון דרך במאבק אזרחים בישראל נגד עצם קיומה של מדינת ישראל.
הסכם אוסלו, למרות קבורתו הטוטאלית, עדיין מהווה גורם להחרפה במאבק הפלשתיני בישראל. ההתגברות והשכלול בטרור הפלשתיני נגד אזרחי ישראל עד שהתגעגענו לאינתיפאדה הראשונה שהסתכמה ביידוי אבנים ובקבוקי תבערה, והאמרה שמטומטם אחד זורק אבן לבאר מאה חכמים לא יצליחו להוציאה, מהווה הגדרה מדויקת למהלך פרס- אוסלו.
מלבד קוקטיילים וארוחות דשנות ופרס נובל לשלום שנהנו מהם רק מובילי התהליך, העם רק ניזוק וסבל מהסכם זה ולמרות זעקות התחנונים להצלה שהעם זועק זה כמה שנים, מנהיגינו מעדיפים לרוץ לאור הזרקורים, להצטלם עם "האבוהים" למיניהם לחלום שלום, ובינתיים בני העם הזה נטבחים ולא רק ע"י אויבנו מעבר לגדר, אלא גם ע"י חלק מאזרחי המדינה שמהווים גייס חמישי לטרור וסייענים פעילים למחבלים שמבקשים להרוג באזרחים חפים מפשע בשווקים ובמקומות בילוי הומי אדם.

הכותב: יו"ר ארגון "לא יהודים למען ישראל".
תאריך:  05/07/2006   |   עודכן:  05/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד איתי הוכברג
מוכרי נדל"ן ישמחו בוודאי לשמוע כי שיטת ההיוון, החושפת אותם לחיוב במס הכנסה, לא תיושם בכל מקרה ומקרה. על-פי פסק דין המכון הגיאופיסי, שיטת ההיוון תסוייג במקרים בהם השפעת ההיוון איננה מהותית
נרי אבנרי
המאמר שכתבת - גם אם נכתב בתום לב ובדאגה כנה - נגוע ביומרה. כלום אתה מאמין שכמה שורות שלך יש בכוחן לעקור מתודעת השונאים,עמל של עשרות שנים? בדיוק כמו ששנאה לקבוצת כדורגל מעצימה את ההנאה מתבוסתה, כך השנאה למתנחלים, העצימה את ההנאה מעקירתם
דני רשף
אם באמת צבאינו כל כך כושל ואין הוא אלא "מערכת מסואבת", כיצד בכל זאת אנחנו מצליחים לשרוד באחד האזורים האלימים בעולם אם לא האלים שבהם?
ד"ר רון בריימן
שלושים השנים שחלפו מאז גולת הכותרת של המלחמה בטרור - מבצע אנטבה - ניתנות לחלוקה ל- 2 תקופות כמעט שוות באורכן, אבל שונות לחלוטין באופיין: מאנטבה ועד אוסלו, מאוסלו ועד היום. אסור שממשלת ישראל תפעיל את חיילי צה"ל כמגש הכסף להקמתה של מדינת אויב בארץ ישראל המערבית
אלכסנדר גולדנשטיין
משפחת שליט צריכה להיערך לנורא מכל, שכן ישראל כבר מזמן לא אותה ישראל של סבנה או אנטבה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il