X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני מאשים את ראשי הממשלה שנכנעו ללחצים, שחררו אלפי מחבלים בעסקות חליפין מפוקפקות, הפקירו בכך את חיילי צה"ל, והפכו את החטיפה לנשק יום הדין של ארגוני החבלה
▪  ▪  ▪

אני מאשים את "ארבע אמהות", "ווטש", וארגוני כניעה אחרים, בזריית דמורליזציה, החלשת כוח העמידה של צה"ל, ערעור האמונה בצדקת דרכנו. אילו אמהות שכאלה היו במלחמת השחרור לא היתה קמה מדינת ישראל.
אני מאשים את אהוד ברק (היכן הוא היום) שסילק את צה"ל בבושת פנים מלבנון, הפיח רוח גבית בחיזבאללה והפך את הטרוריסטים לגיבורים לאומיים, שהנחילו את תורתם לארגוני הטרור ביהודה, שומרון ועזה, תורה שבא לביטוי ב- 1,300 טבוחי האינתיפאדה.
אני מאשים את ממשלת ישראל שעצמה את עיניה נוכח התחזקות החיזבאללה, איפשרה לו להתבצר ליד גבול לבנון, ולהפוך את תושבי הצפון לבני ערובה לאימת אלפי קטיושות המטווחות אליהם.
אני מאשים את ראשי הממשלה שנכנעו ללחצים, שחררו אלפי מחבלים בעסקות חליפין מפוקפקות, הפקירו בכך את חיילי צה"ל, והפכו את החטיפה לנשק יום הדין של ארגוני החבלה.
אני מאשים את המחוקק הישראלי בכך שאין עונש מוות לרוצחים ישראלים וטרוריסטים כאחד. אם כל אלה שיש להם דם על הידיים לא היו בחיים, היה ניטל העוקץ משיטת החטיפות.
אני מאשים את אריאל שרון שגנב בטענות שווא ("דין נצרים כדין ת"א") את קולות הימין העבירם אל השמאל, הרס התיישבות מפוארת בגוש קטיף וסילק את צה"ל מרצועת עזה.
אני מאשים את האחראים להפסקת שירותו של הרמטכ"ל לשעבר משה (בוגי) יעלון, שהוא האיש המתאים ביותר לפקד על צה"ל בימים קשים אלה בהם שריוני צה"ל נאלצים לשוב לרצועת עזה ולדרום לבנון.
אני מאשים רבים מעיתונאינו ופרשנינו שמעלו בתפקידם שטיפחו בעבר את האתרוג ומכשירים היום את הפרץ.
אני מאשים את כנסת ישראל שהוציאה מחוץ לחוק את מפלגתו של מאיר כהנא, ואינה מסלקת מהמשכן את הח"כים הערבים המשתפ"ים של ארגוני הטרור.
אני מאשים את ראש הממשלה אהוד אולמרט, שמינה מנהיג פועלים לשר ביטחון במדינה ששכניה בחרו בממשלת חמאס השוללת את קיומה.
אני מאשים את אלה שסירסו ועיקרו את צה"ל ותרגלו אותו להילחם "בנחישות וברגישות" באויב מס' 1... הכתומים.
אני מאשים את שרי ממשלת ישראל, נמרי הנייר מרבי הלהג והאיומים, שאינם מבינים שעליהם לשתוק, כי הגיעה העת לעשות ולא לדבר.
אני מאשים את כל אלה שלא למדו לקח מקריסתה של ההינתקות, השבים ככלב אל קיאו שהיא ההתכנסות.
אני מאשים את כל אלה שיתגוללו עלי וינסו לסתום את פי בטענה שאני "רוקד על הדם" וישללו את זכותי לזעוק "אמרנו לכם".
ואחרונים חביבים, החיילים החטופים ובני משפחותיהם טרופי השינה, המשפחות השכולות שטרם קברו את יקיריהן, ובנינו ונכדינו לוחמי צה"ל הנאלצים לשלם כרגיל את מחיר מחדליהם של מנהיגינו.

תאריך:  13/07/2006   |   עודכן:  13/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור ישראלי
אני פונה אליך, ופוטר אותך, הנשיא, ואת הנהג שלך ואת אנשי האבטחה שלך, פוטר אותך מרצוני הטוב והחופשי, מלטרוח ולבוא אל ביתי, ולנחם את שארי בשרי ורוחי, אם חס וחלילה אמות מוות אמיתי, בנסיבות שעל פיהן בית הנשיא מוצא לנכון לזמן את כב' הנשיא אל ביתו של האומלל, לניחומים נשיאותיים
אליקים העצני
לעם ישראל כדאי לשמור מכל משמר על המתנחלים היושבים בעומק השטח, מעבר לגדר. הוא זקוק להם שם. ממעוף הקסאם רואים היטב, כמה קטנה הארץ
יוסי עבדי
הפרשה שהחלה בתקיפת צה"ל בכרם שלום, מגדילה ומתפתחת לעימות אזורי    ברקע: שאלות היסוד המהותיות ביותר באשר לדרך ההתמודדות מול ראשי הטרור    כושר ההרתעה שידענו בעבר, איבד עתה את תוקפו    נשחקנו, אולי אפילו נרדמנו, ואנו עלולים להתעורר מחר למציאות של טילי חיזבאללה בלב העיר חיפה
חנה בית הלחמי
הבעיה עם ההסלמה הביטחוניות היא, שניתן להסביר אותה בעיקר במונחים של אגו נפוח. מקבלי ההחלטות בישראל לא התבגרו מאז ימי חסמבה ומהימים החשוכים שבהם זה היה עניין מאוד רומנטי למות במלחמה. כל כך רומנטי, שהם מנסים לייצר לנו הזדמנויות חדשות. כמה מילים על ההומו-גנרלוס שמבצע למעננו ובשמנו פשעי מלחמה, מקריב את ילדינו על מזבח היוהרה הקבוצתית שלו ודי הורס לנו את החיים
עומר שיקלר
יממה לאחר שהאלוף (מיל.) איילנד קבע כי צה"ל נכשל בתחום המבצעי, מגיע אירוע דמים קשה ושני חיילים נוספים נחטפים    בצה"ל היה מידע מודיעיני והתרעות על כוונה לחטוף חייל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il