X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כרגע בשעות אלו יש לתת את מלוא התמיכה האפשרית לראש הממשלה ולשר הביטחון, כל העם מתפלל שיצליחו. אך עם זאת נראה בזמן האחרון שיש דיבורים כמו חול ומעשים מעט, מכל במה אפשרית נשמעים איומיה של ישראל ומילים אלו מתנדפות ברוח ונעלמות
▪  ▪  ▪

מדינה ריבונית?
מדינה ריבונית אנחנו, אך המדינה אינה נוהגת כמדינה ריבונית, אולי זו עייפות ואולי זו טיפשות אך דרך זו אינה מובילה אותנו למחוז חפצינו.
כרגע בשעות אלו יש לתת את מלוא התמיכה האפשרית לראש הממשלה ולשר הביטחון, כל העם מתפלל שיצליחו. אך עם זאת נראה בזמן האחרון שיש דיבורים כמו חול ומעשים מעט, מכל במה אפשרית נשמעים איומיה של ישראל ומילים אלו מתנדפות ברוח ונעלמות.
הפכנו למדינה תלויה ובעצם הריבונות שלנו תלויה על חבל דק, אך עם זאת ניתן לשקם זאת ולהצליח.
ההתכנסות
הרעיון שמסתתר מאחורי תוכנית התתכנסות הינו הכרה בינלאומית בגבולות שיווצרו, מה שזמני יהפוך לקבוע. אך נראה שהכרה כזו לא עומדת להתרחש ועדיין נשמעים קולותיהם של ראש הממשלה ושריו הבכירים בתמיכה בתוכנית הפתטית הזאת.
החמאס מזהה את טיפשותה של ממשלה זו וקורא למו"מ על קווי 48. קווי 67 (מעל 90 אחוז) אצלו בכיס מבלי לעשות כלום. בעזה "חגיגה" ועדיין נשמעים קולות תמיכה בתוכנית ההינתקות 2.
רבותיי, אם כל הכאב בכך יש להודות בטעות, ראש הממשלה, אהוד אולמרט - אין לך ברירה, האסימון נופל ומתחיל לחלחל וההבנה שההינתקות הינה כישלון טוטאלי, מתחזקת.
להפוך את הקערה
המעצר של ראשי החמאס היה מעשה מוצלח, יש להמשיך בכיוון זה גם לדרגים אחרים וגם במדינות השכנות. הפיתרון למצב הנוכחי, עם כל הצער שבכך הוא רק בעוד כוח ,בערמה ובחכמה ובמעשים לא שגרתיים ניתן לבחון רעיונות שונים, לדוגמא: היות וערך האדמה אצל הפלשתינים הינו ערך עליון, ניתן ליצור את המשוואה הבאה: כל יום שהחייל שליט לא שב הביתה וכל עוד ירי הקסאמים לא פוסק, המחיר יהיה שיישוב בגדה ימחק בצורה של טרנספר לעזה. מובן שזה לא יהיה פשוט ואולי זה נשמע הזוי, העולם וכל יפי הנפש למינהם יזעקו, אך לעיתים אם רוצים לחיות אז זה על חשבון האחר ואם רוצים שקט, כנראה יש להוביל למאזן הרתעה מתאים.
ייתכן שבצעד זה נוכל לשנות את התמונה ולהפוך את הקערה על פיה, נוכל ליצור גבולות חדשים בני הגנה וזו בעצם יכולה להפוך לתוכנית ההינתקות הנכונה, פתרון המבוסס על חילופי אוכלוסיה ייתן מענה חלקי ויותר מחלקי לסכסוך הארוך, ניתן לפצות את הפלשתינים בשטחים ישראלים הגובלים עם עזה וכך בין מצרים לישראל תהיה מדינת הפלשתינים - עזה רבתי.
במלחמה כמו במלחמה
בלבנון זה שונה, התגובה הישראלית חייבת להיות חזקה וכואבת ויש צורך בקלפי מיקוח חדשים ולא בכיבוש חדש של לבנון, צריך להפציץ במקומות הכואבים ביותר, קרי בירות וכדומה ולחטוף את מנהיגי החיזבאללה.
נכון עושה ראש הממשלה בכך שאינו מנהל משא-ומתן עם ארגוני טרור, ואסור להיכנע לתכתיבים שלהם - במלחמה אז כמו במלחמה, הקם להורגך השכם להורגו.

תאריך:  13/07/2006   |   עודכן:  13/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גורי גרוסמן
אני מאשים את ראשי הממשלה שנכנעו ללחצים, שחררו אלפי מחבלים בעסקות חליפין מפוקפקות, הפקירו בכך את חיילי צה"ל, והפכו את החטיפה לנשק יום הדין של ארגוני החבלה
דרור ישראלי
אני פונה אליך, ופוטר אותך, הנשיא, ואת הנהג שלך ואת אנשי האבטחה שלך, פוטר אותך מרצוני הטוב והחופשי, מלטרוח ולבוא אל ביתי, ולנחם את שארי בשרי ורוחי, אם חס וחלילה אמות מוות אמיתי, בנסיבות שעל פיהן בית הנשיא מוצא לנכון לזמן את כב' הנשיא אל ביתו של האומלל, לניחומים נשיאותיים
אליקים העצני
לעם ישראל כדאי לשמור מכל משמר על המתנחלים היושבים בעומק השטח, מעבר לגדר. הוא זקוק להם שם. ממעוף הקסאם רואים היטב, כמה קטנה הארץ
יוסי עבדי
הפרשה שהחלה בתקיפת צה"ל בכרם שלום, מגדילה ומתפתחת לעימות אזורי    ברקע: שאלות היסוד המהותיות ביותר באשר לדרך ההתמודדות מול ראשי הטרור    כושר ההרתעה שידענו בעבר, איבד עתה את תוקפו    נשחקנו, אולי אפילו נרדמנו, ואנו עלולים להתעורר מחר למציאות של טילי חיזבאללה בלב העיר חיפה
חנה בית הלחמי
הבעיה עם ההסלמה הביטחוניות היא, שניתן להסביר אותה בעיקר במונחים של אגו נפוח. מקבלי ההחלטות בישראל לא התבגרו מאז ימי חסמבה ומהימים החשוכים שבהם זה היה עניין מאוד רומנטי למות במלחמה. כל כך רומנטי, שהם מנסים לייצר לנו הזדמנויות חדשות. כמה מילים על ההומו-גנרלוס שמבצע למעננו ובשמנו פשעי מלחמה, מקריב את ילדינו על מזבח היוהרה הקבוצתית שלו ודי הורס לנו את החיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il