X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אבי תיאוריית "קורי העכביש", החליט שהגיע הזמן לעבור לשלב הבא. ללא שום סיבה, התקרב הגמד הזה אל הגוליבר שישן את שנת הישרים, ובכל העוצמה האצורה ברגלו של גמד, בעט באפו של הענק הישן. רצה מן הסתם להוכיח שההרתעה שבנינו בהבל פה, יש לה שני צדדים: היא גם מצחיקה אותו, וגם מפעילה אותו
▪  ▪  ▪

אדם אחראי יודע: לעולם אסור לקחת הלוואה בשוק האפור, למטרת שופינג. זה יקר מדי. אהוד ברק סיפר לנו, שהשקט הזה שקיבלנו מנסראללה במאי 2000, זה מתנה. עכשיו מתברר שזאת היתה הלוואה, ותושבי הצפון נדרשים להחזיר, עם ריבית רצחנית (תרתי משמע). אני מגדיר את השקט שקיבלנו כ"הלוואה", לא בגלל הנסיגה החד-צדדית, אלא בעיקר בגלל חוסר המעש לנוכח עיבוי דרום לבנון בטילים, מרגמות וקטיושות. עכשיו, הגיע זמן התשלום.
שש שנים הוא מסתובב באולפני טלוויזיה, מפזר בטרם ראיון את נוצות הטווס, ומפליג בשבחה של המתנה שהביא לנו מנסראללה. גם נוכלים, שפרנסתם מתבססת על שקר, יודעים: כל שקר מותר, חוץ משקר עצמי. והשמאל, בעיקר מאז פסטיבל אוסלו, משקר את עצמו ואותנו. וכל פעם שהמציאות טופחת בפרצופנו - אנחנו מלווים את יקירנו למנוחתם האחרונה, מתעשתים, ו... חוזרים אל חיקו החם של השקר העצמי.
מספטמבר 93 עד יולי 2000, ערפאת הוגדר ע"י מנהיגי השמאל: "הפרטנר". דוברי הימין צרחו, בכו, הפגינו, נשכבו על הכביש, הזהירו והתחננו: אל תתנו לו רובים". תגובת השמאל? מטח עלבונות: "אנשי האתמול", חוזה השחורות", וכמובן, איך אפשר בלי "ימין קיצוני הזוי ומסוכן".
קציני המודיעין עמדו חסרי אונים, מול האמוק של סוכני השלום (בעיקר של פרס) - כשהזהירו מהנוכל. אחרי שהתפוצצו השיחות בקמפ-דייוויד, אהוד ברק חזר הביתה ובפיו גילוי מרעיש: "חשפתי את פרצופו האמיתי של ערפאת". מתברר שהלא נחשבים צדקו.
בדצמבר 2003 שמענו לראשונה מאריאל שרון דיבורים על גירוש היהודים מגוש קטיף. "הינתקות", הוא קרא לזה. הנידונים להיעקר צעקו, מחו, הפגינו והזהירו: הינתקות אמיתית לא תהיה. מדובר בגירוש, שלאחריו נמשיך לספק להם חשמל, עבודה, מים, חומרי גלם ותרופות. ומבחינתה של הקהילייה הבינלאומית, אנחנו נהיה אחראים על מצבם ההומניטרי של העזתים, והכי גרוע - הגירוש יעלה את החמאס לשלטון, וישמש רוח גבית לטרור. הכול רשום ומוקלט. דיברו ללאמפה.
העוקרים התחייבו לשיפור במצב הביטחוני והכלכלי (45 מיליארד שח נמחקו בבורסה בתוך יומיים), ולא שכחו להסביר ששוחרי רעתנו, מכירים בעוצמתנו הצבאית, ולא יעזו לירות, אף לא קסאם אחד. "אם רק יעזו, נפיל עליהם את השמיים". המשפט האחרון היה מיועד לאוזניהם של יורי הטרוריסטים. בין שיגור אחד למשנהו, הם נוהגים להתפרק מצחוק, באמצעות חיקויים של מנהיגינו המאיימים. הלא נחשבים שוב צדקו.
מלחמה בצפון. אבי תיאוריית "קורי העכביש", החליט שהגיע הזמן לעבור לשלב הבא. ללא שום סיבה התקרב הגמד הזה אל הגוליבר שישן את שנת הישרים, ובכל העוצמה האצורה ברגלו של גמד, בעט באפו של הענק הישן. רצה מן הסתם להוכיח שההרתעה שבנינו בהבל פה, יש לה שני צדדים: היא גם מצחיקה אותו, וגם מפעילה אותו.
עכשיו כולנו מתפללים לשלומם של חיילי צה"ל, שכמו תמיד, נדרשים לתקן את השגיאות של חובבי הנסיגות החד-צדדיות. בטווח המיידי, הצלחת מבצע "שכר הולם" פירושה: לוויה מפוארת של נסראללה, סילוק החיזבאללה מדרום לבנון, הפסקת ירי הקסאמים בדרום הארץ, והחזרת החטופים הביתה. מיד אחרי זה, לקחת את תוכנית ההתכנסות, ולהכניס אותה- אתם יודעים לאן...

תאריך:  15/07/2006   |   עודכן:  15/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי אחימאיר
השיח' נסראללה. את הטיפוס המסית הזה צריך לחסל נקודתית. נקודה. בסיכול ממוקד או אחר, לבדו או עם כל הסובבים אותו יהיו אשר יהיו. יש למחוק אחת ולתמיד את חיוכו הארסי שכל כולו שנאה לעם היהודי. יש להחליף את אגלי הזעה על פניו באגלי דם
אריק באך
עידן יוסף
נסים ישעיהו
לכאורה, לאולמרט ופרץ יש יתרון מסויים מבחינתנו, הם אינם יכולים להרשות לעצמם צירופי מלים אורלוויאניים לכיסוי מחדליהם. הם יודעים כי אמון הציבור בהם הוא מוגבל ביותר, בתחום הביטחוני בייחוד, ובינם לבין להיטים מסוג "כל בדיחות..." מפריד מרחק קצר ביותר. הם אינם רוצים להפוך ללעג, ובטח גם מתכננים לשפר את מעמדם הפוליטי בהמשך, וזה עשוי להיות טוב ליהודים.
אלעזר לוין
היזם הותיק שלמה גרופמן חנך השבוע קרן נדל"ן חדשה, עם משקיעים מדרא"פ    בראיון ל- Nfc הוא מספר איך נולדה הקרן ומי הם המשקיעים בה    על תוכניותיו לעתיד    וכיצד הוא מארגן בהתנדבות קונצרטים לחזנות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il