X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האם זה רק נדמה לי שהחיילים כבר אינם חיילים יותר אלא הם "הילדים של כולנו" ולכן בהחלט עדיף להקריב חיי אזרחים מאשר לסכן ולו חייל אחד?
▪  ▪  ▪

1.מדוע הושקע מאמץ כה רב להפציץ את תחנת הטלוויזיה של החיזבאללה כאשר הפרשנים הנכבדים אלון בן דוד ועמנואל רוזן משדרים ממילא את המסרים של התחנה. האזנתי היטב בימים האחרונים והבנתי כי החיזבאללה מכין לנו הפתעות כואבות מאוד בתל אביב וסביבותיה ובמקומות נוספים בארץ ובעולם, אין כל סיכוי לחסל את הארגון הזה והוא ישתקם כי אין כבר מטרות להפציץ. כדאי לרוץ ולעשות הסכם בכל תנאי על-מנת למנוע סבל נוסף ובכלל, בעצם בכל המלחמות עד היום הפסדנו [עמנואל רוזן הכין לנו סקירה על כך] ולכן כדאי מאד שלא להסתבך גם במלחמה הזאת.
אולי ערוץ 10 יואיל לגלות לנו כבר מה יהיה נוסח הסכם הכניעה [שלנו] שהחיזבאללה יהיה מוכן לאמץ? ומה המחיר שנצטרך לשלם ממילא על-מנת להפסיק את ירי הקטיושות? כתושב נהריה וכמי שעובד בקריות אני בהחלט חש שאלון בן דוד חייב לגלות בדחיפות לי מידע זה – נסראללה כבר לא משדר בימים האחרונים ואם הפסדנו במלחמה מדוע להאריך את הסבל?
2.שאלה מרגיזה נוספת – האם זה רק נדמה לי שהחיילים כבר אינם חיילים יותר אלא הם "הילדים של כולנו" ולכן בהחלט עדיף להקריב חיי אזרחים מאשר לסכן ולו חייל אחד? מתי חל המהפך הזה בתפיסה ובערכים? כיצד לא התעוררנו בעזה אלא כשנחטף חייל ולא כאשר שדרות חטפה על ימין ועל שמאל? מדוע כל השיקולים המבצעיים שלנו מסתכמים במסקנה שחיילים אסור לסכן? האם רק נדמה לי שלו היה נחטפים אזרחים בגבול לבנון המלחמה הזו בכלל לא היתה פורצת?
3.קיימת כיום נטייה ברורה להאשים את ממשלת שרון שלא עשתה דבר שש שנים בעת שהחיזבאללה התחמש. עם יד על הלב – לו היה שרון מעז לעשות משהו בלבנון האם הוא היה יוצא חי מהתקשורת שהיתה מזכירה את הצירוף שרון–לבנון בכל דרך אפשרית?

תאריך:  19/07/2006   |   עודכן:  19/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מכון ויצמן למדע
מדוע התחוללה הגלישה היבשתית הגדולה ביותר הידועה על פני כדור-הארץ
ענת קורץ
ד"ר אמיר חצרוני
עד מלחמת המפרץ היה סדר במלחמות ישראל: צה"ל נלחם, מדינות ערב חטפו, והעורף הישראלי חגג את החיים הטובים. מאז שעברנו לאינתיפאדות, טרוריסטים, קסאמים וקטיושות הסדר הופר, ואזרחי ישראל משלמים את המחיר בקצב גובר
עו"ד ליאת בכר-סגל
בית משפט השלום קבע, כי המבקש רשאי היה לעכב מסמכים שברשותו, הקשורים לשירותו כלפי לקוחתו, אך ציין גם כי זכות העיכבון אינה נהנית ממעמד-על, והורה למשיבה להמציא כתב התחייבות, לפיו כנגד מסירת המסמכים המבוקשים, תשלם את שכר-טרחת המבקש
עו"ד אברהם פכטר
ברגע שישראל החלה את המרוץ - עליה להגיע בכל מחיר לקו הסיום. יש בעלי אשליות שחושבים שצה"ל ישיג את כל מטרותיו - רצוי שיתעוררו, אבל אם ישיג את עקרי הדברים - דיינו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il