X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מעולם לא היה שלום עם המוסלמים ולעולם לא יהיה שלום עם המוסלמים. הגי'אד לא התחיל לאחר "כיבוש" יהודה ושומרון במלחמת "ששת הימים" ואינו מתנהל רק נגד היהודים אלא נגד כל מי שאינו מוכן להתאסלם
▪  ▪  ▪

השמאל הישראלי מאוהב בקונספציות (תפיסות) מוטעות. התפיסה המוטעית הקודמת התפתחה לאחר מלחמת ששת הימים. לפי תפיסה זאת - מדינות ערב לא יעזו לתקוף את מדינת ישראל. למעלה מ- 2,500 הרוגים ולמעלה מ- 7,500 פצועים ישראלים, במלחמת "יום הכיפורים" היו קורבנות התפיסה המוטעית הקודמת של השמאל הישראלי.
תפיסה מוטעית נוספת של השמאל הישראלי היא שיתכנו חיים ביחד של יהודים ומוסלמים בארץ ישראל. העובדה היא שבני מיעוט זה בארץ, הם בני הרוב במזרח התיכון ומכאן הסכנה שהם מהווים. המוסלמים החיים בארץ ישראל אינם מיעוט רגיל החפץ לחיות בשלום בקרב הרוב היהודי. הם רוצים להקים מדינה מוסלמית נוספת במקום המדינה היהודית היחידה בעולם.
מדינת ישראל נמצאת במלחמה עם החיזבאללה בצפון, עם החמאס בדרום ועם מתאבדים מוסלמים ממזרח. קטיושה של החיזבאללה שהיתה מיועדת לרצוח יהודים, פגעה בטעות בשני ילדים ערבים בנצרת. תושבי העיר יצאו מיד בטענות "אין בנצרת מקלטים", "לא נשמעה כל אזעקה" וכו'. למותר לציין שחלקם של הערבים בתשלום מיסים קטן משמעותי מחלקם היחסי באוכלוסיה. וכבר נאמר "ישלמו יקבלו - לא ישלמו לא יקבלו". והמשך הציטוט מהעיתון "לצד הביקורת על ישראל, לא נשמעה אתמול ברחובות נצרת כל ביקורת על פעולות חיזבאללה". כלומר המוסלמים תומכים בפעולות החיזבאלה ולמרות זאת דורשים ממדינת ישראל הגנה על-מנת שהם לא יפגעו מפעולות אחיהם לדם ולרעיון.
מעולם לא היה שלום עם המוסלמים ולעולם לא יהיה שלום עם המוסלמים. הגי'אד לא התחיל לאחר "כיבוש" יהודה ושומרון במלחמת "ששת הימים" ואינו מתנהל רק נגד היהודים אלא נגד כל מי שאינו מוכן להתאסלם.
חלקם של המוסלמים החיים בישראל בהברחת מתאבדים, בהסתרת שוהים בלתי חוקיים, בבנייה בלתי חוקית, בהחזקת נשק ללא רישיון, בסחר סמים ובגניבת רכב הוא גבוה בהרבה מחלקם היחסי באוכלוסיה. לא מדובר בבודדים, אלא בחלקים גדולים מאד של המוסלמים אזרחי ישראל.
ולסיכום, אם היהודים אחרי 2,000 שנה יכלו להקים מחדש את מדינתם - ממנה גורשו, יכולים המוסלמים הגרים בישראל לאחר תקופה קצרה בהרבה לשוב למדינתם ההיסטורית - ערב הסעודית, ממנה לא גורש אלא ממנה פלשו לכל רחבי העולם. על המוסלמים לשוב למולדתם, אליה הם מתפללים חמש פעמים ביום ואשר הערים הקדושות ביותר עבורם נמצאות בה. ערב הסעודית גדולה פי 80 ממדינת ישראל, עשירה בנפט ויכולה לקלוט אותם בכבוד וברווחה ובה לא יחושו מופלים לרעה ובה יוכלו לחיות תחת שלטון הראוי והרצוי להם.
בשלב ראשון עלינו לשלול את האזרחות הישראלית מכל המוסלמים החיים בארץ ישראל. עלינו לעשות זאת לפני שמדינת ישראל תשלם מחיר יקר, כפי שקרה במלחמת "יום הכיפורים", כאשר התבררה עד כמה מוטעית היתה התפיסה הקודמת.

תאריך:  20/07/2006   |   עודכן:  20/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אנאבלה שקד
חשוב להקשיב למה שהם חווים ומרגישים: לעודד שיתוף ברגשות ולתת להם מקום, לגלות הבנה ואמפטיה, ולהעביר מסר אשר עיקרו: אנו נתמודד ביחד עם כל מה שהחיים יביאו. אתה לא לבד, אני איתך
עו"ד חיים קליר
מאבטח אכל רימונים במהלך ליווי קבוצת מטיילים ברמת הגולן. המאבטח לקה בחסימת מעיים והרופאים נאלצו לכרות את המעי הגס. האם מדובר בתאונת עבודה? על השאלה עונה השופט אילן איטח, מבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב
גלעד קדומים
משום מה, בהקשר של הימים האחרונים, אני נזכר בדברי אגון רוט הי"ד, מראשי אירגון השומר הצעיר בצ'כוסלובקיה, לצנחנים שבאו "להציל" את יהדות אירופה. למה? אתם שואלים? בעיקר בגלל המשפט הראשון - "בעצם בשביל מה באתם?"
אורי נטע
נראה שאחרי אירוע החטיפה בגבול לבנון לא התנהל דיון על היבטיה הכלכליים של המלחמה, "נילחם ויעלה כמה שיעלה - העם מאחורינו" (אחרי כן אפשר להעלות מיסים וכולם יבינו), אמרו בוודאי השרים
ד"ר אברהם שלום
יש שרים ובעלי תפקידים המדמים בנפשם שהם דוברים אנגלית והם דוחים את אוזן השומע בלשון מקרטעת והעתקת בטויים מעברית לאנגלית, וראוי להורות להם לדבר עברית ולהשתמש במתרגם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il